Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: E90 M3 ESS vs RS6 EVOTECH

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε σχέση με το παραπάνω υπάρχει μια σημαντικότατη λεπτομέρεια που δεν έχει αναφέρει κανένας. Μπορεί τα μέταλλα (ατσάλι) του S54 να αντέχουν την καταπόνηση αλλά δεν αναφέρθηκε πουθενά η θερμική καταπόνηση που τρώει ο κάθε κινητήρας και οι κραδασμοί του. Η θερμοδυναμική του S65 προφανώς θα είναι καλήτερη λόγω της τεχνολογίας του κινητήρα αλλά πρέπει να αναφέρουμε οτι ο σε σειρά 6-κίλυνδρος κινητήρας είναι ο δυσκολότερος σε ζυγοστάθμιση ενώ ακολουθούν ο V10, μετά ο πεντακύληνδρος και μετά ο V8. Ο συντονισμός που δημιουργείται καιτά τον χρονισμό στο 6-κιλυνδρο σε σειρά είναι πολύ μεγάλος κάνωντας πολύ δύσκολη τη ζυγοστάθμηση του στροφάλου, τον υπολογισμό των μοιρών που γίνεται η ανάφλεξη και των μοιρών που είναι τα κομβία των μπιελών. Ολα αυτά βρίσκονται σε μικρότερο βαθμό στο V8 καθώς είναι πιο εύκολος στον υπολογισμό των παραπάνω. Ετσι πέρα απο τα μέταλλα, ο V8 έχει καλήτερη θερμοδυναμική απόδωση αλλά και λιγότερους κραδασμούς απο τον αντίστοιχο 6-κυλινδρο.
    δεν ισχυει αυτο που λες στρατο.
    ο ριχτερ εχει δηλωσει πολλες φορες (οπως και αλλοι μηχανικοι του ντιβιζιον), οτι ο βελτιστος κινητηρας ειναι ενας V10 5000 cc.
    με 500 κυβικα τον καθε κυλινδρο.
    για αυτο o V8 της Μ3 ειναι ουσιαστικα ενας V10 με δυο κυλινδρους λιγοτερους, ωστε να διατηρουνται τα κυβικα του καθε κυλινδρου στα 500.
    φυσικα η χρονικη διαφορα εξελιξης των δυο μοτερ, εδωσε ευκαιριες για μερικες βελτιωσεις στον οκτακυλινδρο οπως το βανος χαμηλης πιεσης, η βελτιωμενη ecu κλπ.

    απο την αλλη πλευρα και εφοσον μιλαμε για μοτερ τα οποια ειναι παραγωγης (και δεν τα κατασκευαζουμε εμεις σε καποιο εργαστηριο ως πτυχιακη ή κατι αλλο), δεν μας ενδιαφερει το ποσες δυσκολιες συνανταει ο κατασκευαστης τους για να ζυγοσταθμισει το στροφαλο ή να λυσει καποιο αλλο προβλημα.
    αυτα εφοσον το μοτερ εχει βγει στη γραμμη παραγωγης εχουν ξεπεραστει με τον εναν ή τον αλλον τροπο, πραγμα που ειναι αδιαφορο για μας αν εγινε ευκολα ή δυσκολα.
    οσο για τους κραδασμους στη θεωρια δεν ξερω ποιος κινητηρας θα εβγαζε περισσοτερους χωρις αντικραδασμικες διαταξεις (λογικα ενας εν σειρα σιγουρα, ομως ρολο παιζει και για ποιας ταξεως κραδασμους μιλαμε), αλλα στην πραξη εχω την εντυπωση οτι ο εν σειρα εξακυλινδρος της bmw δουλευει πιο μεταξενια και απο τον v8 και απο τον v10...

    καταληγοντας λοιπον εκτιμω κι εγω οτι η ηλεκτρονικη πολυπλοκοτητα του s65 σε συνδυασμο με το μπλοκ απο αλουμινιο ειναι δυο απο τους λογους που δεν ειναι ευκολη η ευρεση 50% επιπλεον δυναμης χωρις θυσιες στην αξιοπιστια.

    οποιος ενδιαφερεται επισης για τη συγκριση μεταξυ s54 & s65 αν κανει μια ευρεση στο νετ θα βρει πολυ υλικο, οπως π.χ. τις γραμμικες ταχυτητες εμβολου (ενα πολυ σημαντικο μεγεθος) ωστε να δει ποιο μοτερ υπερτερει και που, ποιο μοτερ εχει καλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση, ποιο μοτερ δινει περισσοτερους ιππους ανα κ.εκ., ποιο μοτερ ειναι καλυτερη πλατφορμα για βελτιωση.
    ετσι ισως γινει κατανοητο γιατι η Νο1 εταιρια στην υπερπληρωση του s54 (ΑΑ) δηλωσε, οπως εγραψε και ο δημητρης, οτι δεν ασχολειται με τον s65...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 15-03-11 στις 14:32 Αιτία: υτ

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    S8N (16-03-11), stratos (15-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP