Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: E90 M3 ESS vs RS6 EVOTECH

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #28
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ζητούμενο είναι πως ο Μ54 είναι αλεξίσφαιρος για την συγκεκριμένη μετατροπή,
    'ισως και για πιο extreme!!! το ζήτημα είναι το κομπρεσάρισμα στον s65 όπως πολύ
    σωστά λέει ο στάθης και τον αν αντέχει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε τέτοιου είδους
    μετατροπές...θεωρώ όπως προανέφερα, πως το συγκεκριμένο αλουμινένιο μπλόκ του
    συγκεκριμένου μοτέρ, κάνει την κατάσταση κορώνα γράμματα για τον όποιο ιδιοκτήτη.
    μπορεί να κάνω λάθος, αλλά το αλουμίνιο δεν φημίζεται για την αντοχή του έναντι του
    χάλυβα που έχει το s54...θα μου πείτε οκ, αλλά το s65 ακόμα δεν έχει βγάλει τπτ. αυτό
    κατά την γνώμη μου είναι κάτι το οποίο έχει αδικήσει τον s54 για διάφορους λόγους,
    είτε μέταλα, είτε υπερευαίσθητος στην μη σχολαστική συντήρηση...και πάλι όμως το θέμα
    δεν είναι ο s54, αλλά ο s65...συγκριτικά πάλι αν πάρουμε υπόψιν μας ότι ο s65 δουλεύει
    με 12.0:1 συμπίεση, νομίζω πως το μοτέρ σε οποιαδήποτε μετατροπή υπερπλήρωσης ή
    υπερτροφοδότησης, θα έπρεπε αρχικά να ριχτεί αυτό το νούμερο, είτε με μεταλικές
    φλάντζες, είτε με αλλαγή πιστονιών κτλ κτλ, το οποία θεωρώ πως δεν γίνεται για λόγους
    προγραμματισμού...ένα άλλο θέμα που ισχύει πάντα μα πάντα, είναι πως καμμία βελτιωτική
    εταιρεία δεν δίνει εγγύηση για την ζωή του κινητήρα, ακόμα και αν τα χιλιόμετρα είναι μηδέν
    και το αμάξι έχει πάει πρώτα απο το κατόφλι του βελτιωτή και μετά στα χέρια του ιδιοκτήτη.
    όταν η εταιρεία βγάζει και πουλάει ένα όχημα με συγκεκριμένα σπεκ, έχει πάντα μια καβάντζα
    για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου...αυτή η καβάντζα όχι μόνο διαλύεται όταν φτάνει στα
    χέρια του βελτιωτή, αλλά ξεπερνιέται κατά καμμιά 100στή άλογα...
    στο διατάυτα, εγώ αν είμουν κάτοχος ενός αυτοκινήτου που η αξία του ξεπερνάει τα 100κ,
    θα έμενα στ'αυγά μου και θα κοιτούσα να το ευχαριστηθώ έτσι όπως είναι...νομίζω πως είναι
    χαζό να παίζει κορώνα γράμματα μια ολόκληρη περιουσία για τέτοιου είδους πράγματα...
    εκτός και αν μου έδιναν κάνα χαρτί με ακριβείς οδηγίες χρήσης, και μαζί με αυτό μια εγγύηση,
    πως αν τειρώ όλα αυτά που γράφουν το μοτέρ μου θα πάει σίγουρα μέχρι 200κ χιλιόμετρα.
    μετά θα ήταν στο χέρι μου αν θέλω να κρατήσω για τόσα χιλιόμετρα ή όχι το αμάξι μου
    ώστε να προβώ στην αγορά της μετατροπής...αυτά βέβαια τα λέω εγώ, που σίγουρα κάποιοι
    έχουν άλλη λογική και δεν συμφωνούν...


    Σε σχέση με το παραπάνω υπάρχει μια σημαντικότατη λεπτομέρεια που δεν έχει αναφέρει κανένας. Μπορεί τα μέταλλα (ατσάλι) του S54 να αντέχουν την καταπόνηση αλλά δεν αναφέρθηκε πουθενά η θερμική καταπόνηση που τρώει ο κάθε κινητήρας και οι κραδασμοί του. Η θερμοδυναμική του S65 προφανώς θα είναι καλήτερη λόγω της τεχνολογίας του κινητήρα αλλά πρέπει να αναφέρουμε οτι ο σε σειρά 6-κίλυνδρος κινητήρας είναι ο δυσκολότερος σε ζυγοστάθμιση ενώ ακολουθούν ο V10, μετά ο πεντακύληνδρος και μετά ο V8. Ο συντονισμός που δημιουργείται καιτά τον χρονισμό στο 6-κιλυνδρο σε σειρά είναι πολύ μεγάλος κάνωντας πολύ δύσκολη τη ζυγοστάθμηση του στροφάλου, τον υπολογισμό των μοιρών που γίνεται η ανάφλεξη και των μοιρών που είναι τα κομβία των μπιελών. Ολα αυτά βρίσκονται σε μικρότερο βαθμό στο V8 καθώς είναι πιο εύκολος στον υπολογισμό των παραπάνω. Ετσι πέρα απο τα μέταλλα, ο V8 έχει καλήτερη θερμοδυναμική απόδωση αλλά και λιγότερους κραδασμούς απο τον αντίστοιχο 6-κυλινδρο.

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Stathis (15-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP