μετα το πρωτο δικο μου ποστ οπως σωστα λες, ασχοληθηκατε 5 ανθρωποι να εξηγησετε και να διακαιολογησετε:

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στάθη δεν φταίει ο ESS αν η φτιαχτή upgrade (made in Greece) τροχαλία είχε κακή κατασκευή (πιο βαθιά λούκια απ' ότι έπρεπε) και έκοψε 2 φορές το λουρί μέσα σε 5 μήνες. Το "σοβαρό" αυτό πρόβλημα έχει λυθεί κοντά ένα χρόνο τώρα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ..αλλά οι Κασσάνδρες απ' όπου σίγουρα θα το άκουσες κι εσύ, ακόμα μιλάνε για ζημιές ...και δεν θέλουν ούτε να ακούσουν πως τα Μ54ESS σχεδόν 400ριζουν σε δύναμη και προπαντός αξιόπιστα!
Ας έκανα κι εγώ το 231 > 400 αξιόπιστα ...κι ας μου κοβόταν το λουρί κάθε 10.000 χλμ ...ούτε τροχαλία δεν θα άλλαζα... (που λέει ο λόγος)

...χωρίς βέβαια να κάνω οποιαδήποτε σύγκριση με Μ. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
ποιους 5 μηνες βρε Νικο αφου ο ανθρωπος για βολτα το εβγαζε... η τροχαλια ηταν οτι ναναι.... και στο ρελαντι να το αφηνες 3 ωρες θα κοβοταν
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ξέρω για τις βόλτες γιατί δεν ήμουν μπροστά την πρώτη φορά, αλλά την δεύτερη φορά ήμουν μπροστά και ήταν 3 μήνες σίγουρα μετά την πρώτη, άνοιξε το καπώ και πιάνω την τροχαλία ..και δεν ήταν τροχαλία ...περιστροφικό μαχαίρι ήταν..... αλλά το ανέλαβε ο Στράτος και λύθηκε το θέμα από τότε
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδή με αφορά έμμεσα το θέμα κατασκεύασα μια τροχαλία καινούρια απο σφυρήλατο αλουμίνιο και το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε πάλι πρόβλημα απο όσο ξέρω.

Το κόψιμο λουριού είναι κάτι που δεν ευθύνεται ο ess αλλά ο κατασκευαστής της τροχαλίας που εκτός απο λάθος βάθος στα λούκια είχε και λάθος μοίρες γωνίας στο λούκι για τον ιμάντα με τις 5 τραπεζοειδείς αυλακώσεις.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Κανω παράθεση συγκεριμένου κομματιού του πόστ γιατί δεν έχω επίγνωση για τα υπόλοιπα και δεν μπορώ να φέρω γνώμη.

Αλλά το κόψιμο ιμάντα δεν έχει να κάνει με την συμπίεση του "σκυλιού" Μ54. Είναι πρόβλημα στα περιφεριακά (σαν να είχε πρόβλημα η εξάτμηση που δεν έχει σχέση με τον κινητήρα) οπότε δεν είναι πρόβλημα των εσωτερικών κινούμενων μερών και κατ' επέκταση του Μ54
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο λεω Νικο, οτι το αμαξι εβγαινε μονο για βολτα και οι 3 μηνες δεν ειναι αντιπροσωπευτικοι. Σε ενα αλλο αμαξι θα ηταν υποθεση μιας εβδομαδας και πολυ λεω. Αφου η τροχαλια ηταν απαραδεκτη
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλα ο Βαγγελης θελησε να κανει περαιτερω βελτιωση περα του ess ανβεβαζοντας και αλλο την πιεση του κομπρεσσορα ωστε να αυξησει την ιπποδυναμη και με Ελληνα προγραμματιστη.
Η πρωτη προσπαθεια απο τις 2 ηταν με αψογα αποτελεσματα για τη δευτερη δε ξερω να πω με σιγουρια μια και δε προλαβαμε μεταξυ μας να δουμε διαφορες.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
κ επειδη το ζησα,να παρεμβω κ γω στην κουβεντα σας κ να προσθεσω:

ο φιλος Βανβικ (στον οποιο κ αναφερομαστε) ειναι ενας ανθρωπος ο οποιος δεν καθεται στα αυγα του,προσπαθει-ψαχνει-διαβαζει κ δοκιμαζει οτι κρινει απαραιτητο για την καλυτερη λειτουργια του αυτοκινητου του παιρνοντας κ τα ρισκα του!

Με λιγα χιλιοστα (αν θυμαμαι καλα) μικροτερη τροχαλια ,θα ''κερδιζε'' πολλα στην επιταχυνση , στην αποκριση κ στην συμπεριφορα του αυτοκινητου!

ο ess ''μας'' εχει προμηθευσει με την σωστη τροχαλια (κ ο ντιπ αυτην φοραει κ εγω κ ο βανβικ μεχρι να αποφασισει να πειραματιστει)

παιρνοντας τα ρισκα του λοιπον,πηγε σε εναν κατασκευαστη τροχαλιων ο οποιος ναι μεν του εφτιαξε αυτο που του ζητησε ,αλλα οπως προανεφερε ο στρατος ,του εκανε βαθιες αυλακωσεις με λαθος μοιρες...συνεπεια τουτου το αποτελεσμα που το εζησα 2 φορες μαζι με τον βανβικ!

με τον σωστο μαστορα ομως (βλεπε Στρατος) πλεον το εργαλειο οργωνει απροβληματιστα κ χωρις καμμια ζημια!


σορυ αν δεν μπορω να μεταφερω σωστα τους τεχνικους ορους , περισσοτερα τεχνικα σας τα εξηγει κ ο στρατος!
...αυτο που μονος μου ανεφερα απο την αρχη:

ενω δεν ελειψαν και αυτοκινητα που εμεναν σε καθε βολτα, απο "χαζα" προβληματα μεν, εμεναν δε...!
και εφερα το παραδειγμα οτι ακομα και τα Μ54 που ειναι τερατα αξιοπιστιας μενουν κι αυτα καμια φορα...
φυσικα δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι κανει ο καθενας στο αυτοκινητο του.
ειπα κατι λαθος? ή κατι που δεν εγινε?
ας μην ομως στεκομαστε σε αυτο διοτι δεν ειναι η ουσια του παροντος θεματος, αλλα ενα μεμονωμενο παραδειγμα που εξηγησα για ποιο λογο το ανεφερα.
στο τελος θα καταληξουμε τα ποστ για την ατυχη τροχαλια του Μ54 να ειναι πιο πολλα απο τα ποστ για την υπερπληρωση του s65.
επισης ρωτησα για ποιο λογο λεμε ξανα και ξανα ολοι τα ιδια... υπαρχει καποιος λογος?

και ξαναρωταω αυτο που ξαναρωτησα και πιο πανω:
ειπα κατι λαθος? ή κατι που δεν εγινε?

πραγματικα αυτο θεμα για καποιους ειναι ταμπου. μολις αναφερθει ξεθαβονται τα τσεκουρια του πολεμου. λες και ειμαστε ολοι υποχρεωμενοι να αποθεωνουμε τους ess ή οποια αλλα κιτ.
υπαρχουν καποιοι που τους αρεσει και επιλεγουν αυτη τη μετατροπη και καποιοι αλλοι που δεν την πιστευουν και δεν την επιλεγουν. τι να κανουμε τωρα? να μαλωσουμε? ή οσοι πιστευουν οτι δεν λεει και πολλα να μη γραφουν τη γνωμη τους για να μη στεναχωριουνται οσοι την εχουν ή προκειται να την επιλεξουν?
τελος γιατι δεν τα μαζευετε ολα να τα βαλετε εκει που ανηκουν και να το συζητησουμε εκει? (τριτη φορα που το γραφω αυτο).