Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Αλλαγή - Περιποίηση Δερμάτων σε Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ομορφο σαν χρωμα και σαν δουλεια!!!! καλοριζικο....
    Η bmw εδεινε τομαρι σαν ανταλλακτικο μεχρι και τα Μ3 Ε46,μετα το σταματησε και δινει ετοιμα ραμμενα κοματια (βαση-πλατη)και στο Μ5 Ε60 στοιχιζει 2200 ευρω η επενδυση του καθε εμπρος καθισματος και 4000 ευρω τα πισω!!!!!
    Μετα απο πολυυυυυυυ ψαξιμο οταν εφτιαξα το δικο μου,βρηκα στη Γερμανια merino sepang bronze(LKA8) ακριβως το ιδιο με της bmw(μου εστειλαν δειγμα και το συγκρινα)και η τιμη του ηταν για 17 περιπου τ.μ δερματος που χρειαζεται το Μ5 (καθισματα-κονσολα-πλαίνα)900-1000 ευρω με τα μεταφορικα!!!!!!
    Οσο για το δερμα στο τιμονι μπορω να σε βεβαιωσω οτι μπορει να γινει εργοστασιακοτατο,χωρις κυματισμους στο δερμα με ακριβως τις ιδιες σε μαμα χρωμα κλωστες (σε 30αρα παχος!!! για αντοχη στο χρονο),υπαρχει ομως και ενα σετ κλωστες που σε χρωμα ειναι ιδιες με το σημα Μ που εχεις στο στροφομετρο και με αυτο το σετ βλεπεις 3 χρωματα στο τιμονι σε αντιθεση με το μαμα που βλεπεις 2 γιατι το μεσαιο μπλε ειναι πολυ σκουρο και χανετε στο μαυρο του δερματος....
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Για το τομάρι λέμε ακριβώς το ίδιο. Σε δέρματα με ιδιόμορφα χρώματα όπως είναι το Imola ή το δικό σου παράδειγμα με το Sepang είναι πολύ δύσκολο να βρείς τομάρι αφού η BMW δεν τα διαθέτει πλέον. Σε Αμερικάνικα φόρουμς θα δεις θέματα του στυλ: "Πού μπορώ να αγοράσω Imola Red Νappa?" και μετά από αρκετές απαντήσεις το συμπέρασμα είναι: "ψάξε, πάρε δείγματα και μπορεί να πετύχεις κάποια απόχρωση που να φέρνει σε Imola...αλλιώς δώσε τα Χ εξωφρενικό ποσό που ζητάει η BMW να πάρεις έτοιμα κομάτια". Γι αυτό και γω βρίσκοντας το ΟΕΜ δέρμα δεν μπορούσα παρά να αδράξω την ευκαιρία!

    Όσο για το τιμόνι όσες δουλειές είδα από ταπετσέριδες καμία δεν μου έκανε σαν το εργοστασιακό, ήθελα τις ραφές ίδιες ακριβώς....δεν γινόταν? Πλήρωσα τα 2πλάσια και πήρα το τιμόνι και καθάρισα....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    alexm (02-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP