EVERGET (02-03-11)
Φίλε μου το thread μου δεν είναι διαφήμιση, δεν είμαι εγώ ο ταπετσέρης ούτε είναι κολλητός μου! Απλά μοιράζομαι τη χαρά μου αλλά και μία πολύ θετική εμπειρία μου που μπορεί να βοηθήσει αρκετά μέλη που θέλουν τα αυτοκίνητά τους να τα αγγίζουν καλά χέρια.
Απ ότι έχω δει στο forum αναφερόμαστε συχνά σε καλούς επαγγελματίες γιατί αυτό το νόημα έχει μία κοινότητα σαν αυτή, να μας δίνει λύσεις και καλές προτάσεις! Άλλωστε τον Βρανάκη οι περισσότεροι τον ξέρετε απλά εγώ επιβεβαιώνω τα πολύ θετικά που έχουν ξαναγραφτεί σε παλαιότερα θέματα!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
JOHNNY 69 (03-03-11)
Oταν λεει ο Αλεξης οτι γινεται,αν και δεν εχω δει απο κοντα το προσφατα ανακαινισμενο δικο του τιμονι παρα μονο απο φωτο,σημαινει οτι ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
+1000
και //Μ σταμπα στα προσκεφαλα???wow!!!
Mε 'γεια και απο μενα!!!τελειος συνδιασμος εσωτερικου και εξωτερικου χρωματισμου!!!.....και φυσικα μια //Μ αξιζει καθε περιποιηση!!!![]()
EVERGET (02-03-11)
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Για το τομάρι λέμε ακριβώς το ίδιο. Σε δέρματα με ιδιόμορφα χρώματα όπως είναι το Imola ή το δικό σου παράδειγμα με το Sepang είναι πολύ δύσκολο να βρείς τομάρι αφού η BMW δεν τα διαθέτει πλέον. Σε Αμερικάνικα φόρουμς θα δεις θέματα του στυλ: "Πού μπορώ να αγοράσω Imola Red Νappa?" και μετά από αρκετές απαντήσεις το συμπέρασμα είναι: "ψάξε, πάρε δείγματα και μπορεί να πετύχεις κάποια απόχρωση που να φέρνει σε Imola...αλλιώς δώσε τα Χ εξωφρενικό ποσό που ζητάει η BMW να πάρεις έτοιμα κομάτια". Γι αυτό και γω βρίσκοντας το ΟΕΜ δέρμα δεν μπορούσα παρά να αδράξω την ευκαιρία!
Όσο για το τιμόνι όσες δουλειές είδα από ταπετσέριδες καμία δεν μου έκανε σαν το εργοστασιακό, ήθελα τις ραφές ίδιες ακριβώς....δεν γινόταν? Πλήρωσα τα 2πλάσια και πήρα το τιμόνι και καθάρισα....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexm (02-03-11)
Αλλα ντάλα......
Στέφανε όποτε γουστάρεις! Άντε ρε συ, πάρτο απόφαση θυμάμαι που μου το έδειχνες πριν κάτι μήνες και το συζητάγαμε! Το δέρμα σου θα υπάρχει στάνταρ και αν του κάνεις και ένα πλυσιματάκι θα γίνει σαν καινούργιο!!!
Α! Ο Στέλιος μου έκανε μαζί με τα δέρματα και επισκευή όλων των αφρολέξ των καθισμάτων που κάθονται με τον καιρό....καινουργίλες σου λέω!!!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Να σαι γερός, να ξαναζαρώσεις τα δέρματα των καθισμάτων και να γυαλίσεις πάλι το τιμόνι.
Πανέμορφη η μπουμπού, και άλλο πράγμα η μυρωδιά του καινούργιου δέρματος.![]()
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
EVERGET (02-03-11)
Καλά εαν εσύ μου λες ότι στο έδειχνα πριν κάτι μήνες, ο Monsta θα αρχίσει να φωνάζει γιατί θα μου πει ακόμη να το φτιάξεις μετά από κάτι χρόνια....???
Αααα, μου φαίνεται θα ανοίξω δουλειές από τώρα μέχρι και το Πάσχα, δέρμα φτιάξιμο, τιμόνι Μ γιατί έχω τον Φάνη που φωνάζει και είσοδο Ipod/Iphone/Aux...
Πάντως ο Βρανάκης κάνει φανταστική δουλειά το ξέρω και από άλλους!