-
Good news: Πήγα το πρωί στον Νταγκουνάκη και εξυπηρετήθηκα αμέσως ως προς τη διάγνωση.
Bad news: Θέλω 4 μπεκ, πολλαπλασιαστή 1ου κυλίνδρου και μπουζί 1ου κυλίνδρου.
Good news: Τα μπεκ θα τα περάσουν στην εγγύηση χαριστικά.
Bad news: Τα υπόλοιπα θα τα πληρώσω από την τσέπη μου.
Good news: Τους είπα να αντικαταστήσουν όλους τους πολλαπλασιαστές και τα μπουζί και δέχθηκαν.
Bad news: Και γιατί να μη δεχθούν, αφού εγώ θα τα πληρώσω.
Good news: Τα ανταλλακτικά θα είναι αύριο το πρωί εκεί, οπότε θ' αφήσω και το έπιπλο.
Bad news: Σήμερα γύρισα τη μισή Αττική σε ρυθμούς Driving Miss Daisy.
Good news: Πήγαν να μου κάνουν και επαναπρογραμματισμό!
Bad news: Ο οποίος κόλλησε στο sport κιβώτιο που έβαλα, οπότε έφαγαν Χ.
Good news: Πρόλαβα να πάω και στην Πολεοδομία Γλυφάδας!
Bad news: Είχαν στάση εργασίας οι υπάλληλοι, με τη βοήθεια του ΠΑΜΕ.
Good news: Η Βάρης-Κορωπίου δεν είχε κίνηση!
Bad news: Είχε όμως μια τάφρο και σα ******* που είμαι έπεσα μέσα.
Good news: Πήγα βρίζοντας σε βουλκανιζατέρ να τσεκάρουν τις ζάντες, οι οποίες ήταν ok.
Bad news: Έφυγα 20 ευρώ φτωχότερος.
Good news: Στο γυρισμό με πήρε τηλ. ο αδερφός μου να μου πει πως ήρθαν τα φρένα της 545 από τη Γερμανία, και πως τα άφησε στο πατρικό μου.
Bad news: Έφαγα παντόφλα ΚΑΙ από τη μάνα μου.
Good news: Με λένε Άρη...
Bad news: ... και η BMW μου εξακολουθεί να ρετάρει.
-
The Following 21 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
alexm (22-02-11), aristent (22-02-11), bill_m3 (22-02-11), chrisgiapz3 (29-01-13), E60_Arkadia (23-02-11), gant (22-02-11), GiannisRob (22-02-11), individual (23-02-11), Jimmakos (22-02-11), Kostas_1 (22-02-11), m-power_01 (23-02-11), Nick bmwlover (22-02-11), NickE60 (22-02-11), nikos-Mpacket (22-02-11), nikos1400 (23-02-11), Nino (22-02-11), PANOS-E60 (22-02-11), Ptboul (22-02-11), tsagio (23-02-11), z3 2.2 (22-02-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP