Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν νομιζω να ειναι οπως τα λες φιλε μου. οι τιμες θα πανε αναλογικα με τις σημερινες. για παραδειγμα οσο κανει η 316 σημερα θα κανει η τριαρα με το turbo κινητηρα με τα 140 αντε 150 αλογα που θα βγαζει. βαλε αναλογια βαρους και ιππων να δεις οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο θα ειναι μια τρυπα στο νερο. απο κει και περα οι διλιτροι με τα πολλα αλογα θα εξισωθουν τιμολογιακα με τους εξακυλινδρους σημερα. η μια η αλλη ερχεται το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας
Συμφωνω για τις τιμες.Αυτο που πιστευω οτι ποναει τον κοσμο που εχει bmw ή σκεφτεται να παρει ειναι το τεκμηριο για καποιους και μετα τα τελη κυκλοφοριας αν σκεφτεσαι να παρεις τουλαχιστον ενα 25αρι για να το ευχαριστηθεις.Εκτος αν παρεις καμια αδηλωτη μετατροπη και εισαι συνεχεια με το φοβο μη γινει κανενα ατυχημα κυριως απο ασφαλιστικης μεριας.Το 1600 bmw για μενα ειναι συμβιβασμος που δεν θελω να τον κανω.Τωρα βγαζοντας turbo 1600 εστω και με 150 αλογα κατι ειναι για τους λατρεις της πισω κινησης αφου με προγραμματακι φιλτρο εξατμιση θα φτανει 200 αλογακια για πλακα.