
Αρχικό μήνυμα απο
Jorgos
Κύλιση περίπου ίδια, ούτε τρίζει, ούτε κουνάει (περισσότερο), αλλά εννοείται ότι καίει άντερα! (λόγω turbo), απλά, θα σου πω γιατί τα έχω οδηγήσει & τα δύο (2λιτρα), αλλά πάντα επι προσωπικού...
α) Έλικας!
β) Τιμόνι (είναι & 3άκτινο... χαχα)
γ) Σύστημα διεύθυνσης (γενικότερα)
δ) Κράτημα
ε) Εκτός δρόμου δυνατότητες (καλύτερες αναλογίες μπρος/πίσω, λάστιχα...)
ζ) Εσωτερική ατμόσφαιρα & εξωτερική ορατότητα
η) Οικονομικότερα service, ανταλλακτικά, αξεσουάρ, κλπ...
θ) Τιμή, μη λαμβάνοντας όμως υπόψη την διαφορά των κινητήρων (ατμόσφαιρα - turbo)
ι) Ατμοσφαιρικός κινητήρας γιατί δεν πολυσυμπαθώ τους turbo, παρά μόνο στους diesel (κι αν χαλάσει...?) Προτιμώ τα κυβικά γι' αυτό αν είχα την οικονομική διαφορά θα έπαιρνα 2.5 ή 3.0...