Μπραβο συνονοματε,με εσφαξες με το γαντι,πρωτα καραβι και μετα Airbus για να με γλυκανεις.....
Το συγκεκριμενο 430 ουτε εσυ θα το αγοραζες Αλεξη.
Ομως συμφωνω απολυτα μαζι σου οτι το 430 ειναι αλλο πραγμα σε σχεση με το Μ5,ελαφρυ,χαμηλο,στημενο πισταδορικα,πολυυυυ γρηγορο κιβωτιο,φλατ πατωμα,ονομα βαρυ σαν ιστορια και μαλλον θα μπαινει με πανω απο +40 στην πιστα.
Στου ελληνικους ομως δρομους χρειαζεται ποιοτητα κατασκευης τουλαχιστον του εσωτερικου(για να μην τριζοβολαει),χρειαζεται να μπορεις να το ρυθμισεις ποτε μαλακο και ποτε σκληρο(για να μην χοροπηδαει ολη την ωρα σαν κατσικι),χρειαζεται να μην κανει τοση βαβουρα η εξατμιση, χρεαζεται navi-Bluetooth +++++ και για αυτα θες ενα αυτοκινητο στυλ 5αρας.
Τωρα εαν χρειαζεσαι και γκαζια και ηχο(μοτερισο) και V10 μοτερουκλα, περνεις Μ5 και καθαρισες.
Το 430 ομως ειναι........FERRARI![]()












Απάντηση με παράθεση