Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: Ferrari F430 F1

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στης 12π.μ ηταν το ραντεβου στον φανοποιο για τον ελενγχο που ειχαμε συμφωνησει.
    Το αυτοκινητο πλυθηκε,σκουπιστηκε και μπηκε στο φουρνο για τον ελεγχο του χρωματος.
    Εχουν βαφτει εμπρος φτερο,πορτα,πισω φτερο,μασπιες,στην πλευρα του συνοδηγου και πορτα στην πλευρα του οδηγου.
    Η ποιοτητα βαφης των επισκευασμενων κοματιων ειναι πραγματι πολυ καλη ,καμια διαφορα στην χρωματικη αποχρωση (στον ηλιο-ισκιο-υπο γωνια-απο πανω-απο κατω) με εξαιρεση καποια μπιμπικια που ουτως ή αλλως εχει γενικα και εκει που ειναι αβαφτα κοματια (εργοστσιακη βαφη),μικροτερα ναι μεν αλλα ειχε.
    Μετα πηρε θεση στο ανυψωτικο για να γινει ο ελεγχος απο κατω.
    Το 430 οσο ομορφο ειναι εξωτερικα επανω ακομα ποιο ομορφο ειναι εξωτερικα κατω!!!!,φλατ ολο το πατωμα απο τον εμπρος προφυλακτηρα μεχρι το τελος του διαχυτη στον πισω προφυλακτηρα.
    Το κοματι ομως κατω απο το καθισμα του συνοδηγου και προς τη πλευρα του μασπιε, ηταν φανερο πως ειχαι επισκευαστει και δεν ηταν φλατ οπως στην πλευρα του οδηγου.
    Η απαντηση του ιδιοκτητη ηταν οτι το αφησε στο σερβις στο Μιλανο μετα το ατυχημα και μετα απο δυο εβδομαδες τον πηραν τηλεφωνο να το παραλαβει, εκανε εναν οπτικο ελενγχο ηταν ολα οκ το πηρε και εφυγε και ουτε θυμοταν ποσο στοιχησε η ζημια γιατι ηταν δουλεια της ασφαλιστικης με το σερβις.
    Ο εμπρος πλαστικος θολος στη πλευρα του συνδηγου και προς την πλευρα του προφυλακτηρα εχει ενα αρκετα μεγαλο αεραγωγο για των εξαερισμο των φρενων και αυτο ηταν σπασμενο.
    Οταν ανοιγει η πορτα οδηγου-συνοδηγου το 430 δεν εχει αυτη την λωριδα το πλαστικο που καλυπτει την ενωση του λαστιχου στεγανοποιησης της πορτας με την μοκετα του πατωματος, και αντι να γδερνεις την πλαστικη αυτη λωριδα οταν δεν σηκωνεις αρκετα το ποδαρι σου στο εμπα-εβγα γδερνεις το λαστιχο με αποτελεσμα στο 430 να θελουν και τα δυο αλλαγη. (πηγα απο τα νευρα μου, να κοψω το ποδαρι της Γεωργιας ενα βραδυ για οκτω ευρω,τοσο την αγορασα αυτη την λωριδα στη bmw)
    Ο πισω διαχυτης καλυπτει ολο τον χωρο του κινητηρα και φτανει μεχρι κατω απο τα καθισματα,τον αφαιρεσαμε και ειδαμε μικτη διαρροη λιπαντικου υγρου στην ενωση μοτερ με κιβωτιο.

    Μετα απο τον ελεγχο τηλεφωνησα στον κυριο Σταθη Μαγο (autocorse),τον οποιο θα ηθελα να ευχαριστησω δημοσια για την ευγενεια του και την προθυμια του να μου απαντηση σε ολα μου τα ερωτηματα και ελαβα τις εξεις απαντησει:
    το πατωμα που ειναι κακο επυσκευασμενο επρεπε να ειχε αλλαχθει,ενα μικρο κομματι λαμαρινα ειναι,ασχετο απο το πλαισιο και με μικρο κοστος.
    η διαρροη του λιπαντικου δεν ειναι βλαβη του αυτοκινητου,αλλα για καποιο λογο αφαιρεθηκε το κιβωτιο και οταν ξανα τοποθετηθηκε δεν εφαρμοσε ενα όring σωστα.

    Με 120.000 ευρω υπαρχουν 430 προς πωληση 2006 mod χωρις την παραμικρη γρατσουνια με 20000-30000 χλμ.

    Ο ιδιοκτητης του 430 ηταν ειλικρινης λεγοντας μου οτι το αυτοκινητο ειναι πεντε ετων και εχει εχει φυσιολογικες φθορες χρησης, τα ατυχηματα υποκεινται και αυτα στην χρηση, αν και φανερα ενοχλημενος που ειδε το πατωμα κυματιστο απο το ατυχημα.

    Ας χαρει ο ανθρωπος την χρηση του και εγω την δικη μου!!!!!!

    Υ.Γ:τωρα το ποιος χαιρεται καλυτερα, σηκωνει πολυ συζητηση.....

  2. The Following 5 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (28-12-10), bill_m3 (28-12-10), Kostas_1 (28-12-10), NickE60 (28-12-10), PANOS-E60 (28-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP