Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέρω ότι στο CSL άν βάλεις καλό τακάκι (εγώ είχα pagid RS-29) δεν έχεις πρόβλημα με τα φρένα στην πίστα (πολλά παραδείγματα με CSL εκεί έξω).
    Δεν έμεινα ποτέ από φρένα στο CSL όταν είχα αγωνιστικά τακάκια.
    Επίσης ξέρω ότι το Μ3 Ε46 είναι αντίστοιχη περίπτωση. Ίσως όχι τόσο καλό το αποτέλεσμα μιας και έχει πιο μικρούς δίσκους και μεγαλύτερο βάρος.

    Θα μου πεις, μπορείς να βάλεις και στο 1 Μ τακάκια αγωνιστικά και να αντέχουν.
    Σωστά, αλλά από την άλλη είμαστε στο 2010 και όχι στο 2003 και όταν ο ανταγωνισμός φοράει 4,6,8,10 πίστονα φρένα, εσύ τι κάνεις με τα μονοπίστονα ?
    Ίσως κόψανε την ατμόσφαιρα και τώρα θέλουν να διαφοροποιηθούν σε κάτι από τον ανταγωνισμό ... με τα φρένα.
    Η Μ ξέρει καλύτερα και βάζει μονοπίστονα !
    το οτι ειναι μονοπιστονα δε σημαινει οτι δεν μπορουν να ειναι αποτελεσματικα,ασχετα που τα συγκεκριμενα οντως δεν ειναι .υπαρχουν μονοπιστονες δαγκανες με τεραστια διαμετρο πιστονιου και αποτελεσμα καλυτερο και απο τετραπιστονες...τα πολυπιστονα κιτ βοηθουν πολυ σε αισθηση..και οσο για την αντοχη θεωρω οτι εξαρταται κυριως απο τη σκληροτητα στο τακακι και εφοσον το αυτοκινητο βγαινει για να κυκλοφορει στο δρομο δεν μπορουν να του βαλουν αγωνιστηκα τακακια,τα οποια θα ζεσταινονται πολυ δυσκολα και θα σφυριζουν συνεχεια
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mk52 : 19-12-10 στις 15:48

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP