Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα χοντα ειχαν παντα εξαιρετικα ατμοσφαιρικα μοτερ. Σε μικρο κυβισμο.
Αλλα απο πλαισια νομιζω οτι παντα ηταν πισω.
Και ενα αυτοκινητο δεν κρινεται μονο απο τον κινητηρα του.
Κατι αντιστοιχο θα ελεγα ισχυει και για τα υπολοιπα γιαπωνεζικα κουρσακια που το καλο η και εξαιρετικο μοτερ θάβεται απο το πολυ μετριο πλαισιο και το αλα accent εσωτερικο.
Ακομα και σε πανακριβα οχηματα.

Και οχι μονο!

για να βρεις Ηonda να εχει φρενα εκτος του NSX-R ειναι δυσκολο ποιο ευκολα βρσκεις παρθενα στην ομονοια..