Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: '...exclusively with a manual transmission'

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε γνωρίζω με τι εξοπλισμό πωλούνται τα BMW στην Αμερική, τα VW όμως είναι σαφώς πιο γυμνά απ' ότι εδώ. Το GTI στην Αμερική δεν έχει καν σπορ καθίσματα αλλά εκείνα τα... παγκάκια που φορούν οι απλές εκδόσεις, ντυμένα με Interlagos. Τα ταμπλώ τους έχουν κάτι απαίσιες τρύπες που ονομάζονται θήκες για μικροαντικείμενα, όταν τα ευρωπαϊκά έχουν πτυσσόμενα ντουλαπάκια. Ακόμη κι όταν είχα το ΤΤ, το πρώτο mod που έκαναν οι αμερικανοί ήταν το λεγόμενο 'euro dash'.

    Οι Αμερικανοί επίσης στερούνται αρκετών καλών εκδόσεων. Αν μιλήσουμε πάλι για VAG, τα TSI δεν τα έχουν δει ποτέ και συμβιβάζονται με τον ατμοσφαιρικό 5κύλινδρο 2,5l στο Golf, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους (αποτέλεσε τη βάση του κινητήρα του RS TT). Αν δε με απατά η μνήμη μου, ούτε το Ε36 Μ3 EVO πήγε ποτέ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έμειναν με τα 286 άλογα του 'απλού' μοντέλου.

    Δεδομένων όλων αυτών λοιπόν, δε θεωρώ πως ό,τι ζητήσουν το έχουν σερβιρισμένο στο πιάτο. Ούτε βρίσκω μεμπτό το ότι η BMW επέλεξε μετά απο πιέσεις να συμπληρώσει το εξαιρετικό SMG με ένα χειροκίνητο 6άρι. Κάποιοι θεωρούν πως τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι χειροκίνητα κι εγώ είμαι ο τελευταίος που θα διαφωνήσει, αφού έχω κολλητό με 996 4S για το αυτόματο κιβώτιο της οποίας η Porsche θα 'πρεπε να ντρέπεται, ενώ ο ίδιος αγόρασα το GTI με το πολλά υποσχόμενο DSG για ν' αποδειχθεί στην πορεία πως είχα πέσει στον μεγαλύτερο μαρκετινίστινο λάκκο. Κι εσύ Κώστα με DSG το είχες πάρει και ήσουν εξίσου απογοητευμένος!
    Αρη (το πετυχα το ονομα?) δεν θα διαφωνησω μαζι σου, ομως η VW στην Αμερικη ειναι ειδική περιπτωση.

    Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για αυτοκίνητα εισαγώμενα κατευθείαν από την Ευρώπη, με κάποιες διαφορετικές παραμέτρους ώστε να πάρουν έγκριση τύπου στις ΗΠΑ. Το γεγονός ότι η πλειοψηφία των VW που πωλούνται στην Αμερική κατασκευάζονται ακόμα στη Γερμανία, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, κάνει την τιμή αγοράς τους να είναι μερικές χιλιάδες δολάρια πάνω από τα αυτοκίνητα που θεωρούν ανταγωνιστές τους.

    Αποτέλεσμα αυτού, είναι να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα σε μεγάλο βαθμό στο εσωτερικό ώστε να πέσει το κόστος, άρα και η τιμή πώλησης, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, που παράγεται ή στις ΗΠΑ ή στην Κίνα/Κορέα και είναι αρκετά φθηνότερος.

    Παράδειγμα το Jetta που στην προηγούμενη έκδοση του για την αμερική, ήταν κατά 2500$ δολάρια ακριβότερο από τον ακριβότερο ανταγωνιστή του, ενώ το νέο αμερικάνικο Jetta είναι πλέον μόλις 200$ ακριβότερο. Όμως το παλιό Jetta ήταν το ευρωπαϊκό με μερικές εκπτώσεις στην ποιότητα, ενώ το νέο US Jetta είναι εξ' ολοκλήρου σχεδιασμένο για την αμερικανική αγορά, βλέπε δηλαδή πλαστικά επιπέδου Chevrolet Impala και αντίστοιχες θήκες στο ταμπλό για να χωράει η Pepsi Maxi από τα McDonalds.

    Ξεκαθαρίζω, ότι δε διαφωνώ με αυτή την τακτική της VW, γιατί αν το δεις αντικειμενικά, είναι ο μόνος τρόπος να επιβιώσει στην Αμερική.

    Όσο για τους καλούς κινητήρες, εννοείς τους 1.4TSI και 1.4TSI?

    Δεν λέω, καλοί και χρυσοί είναι (αν και εμένα με απογοήτευσαν από πλευράς κατανάλωσης) αλλά είναι μικροί για την αμερική. Όταν ο ανταγωνιστής του Golf/Jetta που ακούει στο όνομα Chrysler Serbin/Dodge/Chevrotet/Ford είναι το λιγότερο 3.5l V6, που να πάει η VW με τα 1.4? Ακόμα και αν όντως είναι πολύ αποδοτικά, δεν κάνουν για τη νοοτροπία του αμερικάνου αγοραστή.

    Είναι γεγονός, ότι το ότι εμείς αγοράζουμε ένα Renault Clio με 98 άλογα, είναι αδιανόητο για έναν large (όπως είπε και ο Κώστας) αμερικάνο.

  2. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    S8N (10-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP