Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερώτηση: Μετά την αλλαγή του μεσαίου σου με το x pipe μήπως εξαφανίστηκε το χαρακτηριστικό rasp του m3? Σε ρωτάω διότι όπως έχω διαβάσει στην ανάλυση της μαμά εξάτμησης στο μεσαίο οφείλεται το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό στρίγκλισμα.
    To rasp οφειλεται στον σχεδιασμο κινητηρα/κεφαλης και κυριως στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι κουφιες και γεμισμενες με νατριο (sodium filled exhaust valves).
    Το x-pipe (μεσαιο) παιζει προτευοντα ρολο κυριως στον συντονισμο των καυσαεριων για την πιο αποτελεσματικη απαγωγη τους καθως η θεση του Χ (merge collector-το σημειο που ενωνονται τα χταποδια και γινεται η εξισωση πιεσης των καυσαεριων) επηρεαζει κυριως τις τιμες ροπης στις χαμηλες στροφες. Η θεση του ειναι πολυ σημαντικη καθως οταν τοποθετηθει πολυ νωρις, μπορει να αποφερει λιγο καλυτερη αναπνοη ψηλα αλλα να 'αδειασει' υπερβολικα το μοτερ (τρυπα) σε χαμηλες στροφες.

    Οταν προσθετουμε resonators μειωνουμε το φαινομενο του rasp. Η θεση δεν ειναι απαραιτητα να ειναι στο section 2 (x-pipe). Μπορει να βρισκεται και στο section 1 η καπου αλλου και το μεγεθος/θεση του καθοριζει και την ποσοτητα μειωσης του θορυβου και του rasp
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 18-11-10 στις 17:42

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    EVERGET (18-11-10), Specialized (18-11-10), Stathis (18-11-10), Thomelef (18-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP