Ναι Θωμά, όπως ειπώθηκε και πιο πίσω όλα είναι θέμα marketing ...ακόμα το ///Μ badge.
Γνωρίζει καλά η BMW πως θα απογοητεύσει αρκετούς θιασώτες του Motorsport division, αλλά από την άλλη, η κίνηση αυτή θα ενθουσιάσει κάποιους άλλους θιασώτες του και παράλληλα θα φέρει και νέους πελάτες που θεωρούσαν ότι η BMW βρίσκεται μεν ανάμεσα στις κορυφαίες ποιοτικά εταιρίες αλλά έχει μείνει πίσω στην απόδοση στα "δυνατά" μοντέλα (και όχι μόνον φυσικά)...

Η εξοικονόμηση ενέργειας παράλληλα με τις κορυφαίες ιπποδυνάμεις είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε επίσης υπ' όψιν στις μέρες μας και αυτό με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες το έχει ήδη εξαντλήσει. Δεν θα είχε κανένα νόημα ...κάτω από διαφορετικές συνθήκες θα είχε τρόπο σίγουρα να το βελτιώσει κι άλλο, αυξάνοντας κατανάλωση/ρύπους, όμως δεν θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί εμπορικά ..απλά γιατί δεν θα πουλούσε.
Μην ξεχνάμε ότι και τα Μ είναι καθαρά εμπορικά αυτοκίνητα για πιο "ειδικούς" πελάτες..

Το Χ6 το αναφέρω ως παράδειγμα για τον κινητήρα και την απόδοσή του και όχι ως όχημα, αν και σαν στήσιμο το Μ, καμία σχέση δεν έχει με καγιεν/τουαρεγκ