+1000 δεν μπορείς να αλλάζεις ριζικά την τοπ σειρά η οποία είναι πλέον
μέτρο σύγκρισης για το όποιο performance car κατασκευάζεται κάθε
χρόνο ή κάθε πενταετία και να αφήνεις τις μικρές σειρές που πραγματικά
υστερούν κατά πολύυυυυυυυυυυυυυ σε δύναμη μπροστά σε πολύ υποδιάιστερες
μάρκες με πολύ υποδιαίστερα αυτοκίνητα. άνετα θα μπορούσαν να εξελίξουν
τα 1600 1800 και 2000 κυβικά, που σέρνονται στην κυριολεξία αντί να ψάχνουν
να διαφοροποιήσουν τα ///Μ απο το πειόν τους.
υγ. άρη το R35 είναι ένα αμάξι που δεν έχει καμία επαφή με κανένα ///Μ.
επίσεις ο προκάτοχος του ήταν βασισμένος πάνω στην ίδια βάση. πάνω σε
έναν πολύ καλό τουρμποκινητήρα. όσο για τα ///Μ όπως είπα δεν είναι
κράτημα και μια μπλοκαδούρα. είναι πάνω απ'όλα ψυχή, που ποτέ κανένας
τουρμποκινητήρας δεν θα μπορέσει να προσφέρει. είναι σα να λέμε πως το
gt2 rs είναι πιο φουντωτικό απο ένα gt3 rs. οκ είναι πύραυλος σε σχέση με
3 αλλά δεν ουρλιάζει και δεν σε ανατριχιάζει επίσεις το ίδιο...και πάλι μιλάμε
για το gt2 έτσι??? κάτι που η πεμβε δεν πρόκειτε να πλησιάσει, ούτε στο 1/10.