Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
Εάν η BMW υιοθετήσει V6, αφού παραδέχτηκε μετά από χρόνιες και διακαείς αντιρρήσεις ότι "turbo rules", είναι σαν επίσης να παραδέχεται πως τόση εξέλιξη και στήριξη στους straight six της ήταν ουτοπία. Ουσιαστικά δηλαδή το νέο αυτό υποθετικό V6 Turbo Μ3 θα φωνάζει πως η φίρμα τόσα χρόνια είχε λάθος πορεία.
Το εχει ηδη κανει οταν αποφασισε να χρησιμοποιησει turbo κινητηρες στις M series. Τωρα για το V6 ειναι πολυ πιθανο, μιας και η straight six πλατφορμα Ν54 χρησιμοποιηται ηδη σε παρα πολλα μοντελα και πιστευω οτι εφτασε στα ορια της εξελιξης της (εργοστασιακα μιλαμε παντα) απο αποψη αποδοσης-αξιοπιστιας-κυβισμου στο Μ1. Το να εξελιξει απο την αρχη καινουργια εξακυλινδρη σε σειρα πλατφορμα (ωστε να εχει βαση για μελλοντικη εξελιξη-αποδοση), δεν εχει νοημα, αφου οι V6 ειναι καλυτεροι ως προς το συνολικο βαρος/κατανομη του βαρους με καλυτερη καμπυλη ροπης λογω τοποθετησης των κυλινδρων σε σχημα V.
Απο οτι φαινεται μονο η Ferrari/Lamborghini και καποια exotic cars θα παραμεινουν στο τελος με Ν/Α μοτερ που θα ουρλιαζουν στις 9000+