Το εχει ηδη κανει οταν αποφασισε να χρησιμοποιησει turbo κινητηρες στις M series. Τωρα για το V6 ειναι πολυ πιθανο, μιας και η straight six πλατφορμα Ν54 χρησιμοποιηται ηδη σε παρα πολλα μοντελα και πιστευω οτι εφτασε στα ορια της εξελιξης της (εργοστασιακα μιλαμε παντα) απο αποψη αποδοσης-αξιοπιστιας-κυβισμου στο Μ1. Το να εξελιξει απο την αρχη καινουργια εξακυλινδρη σε σειρα πλατφορμα (ωστε να εχει βαση για μελλοντικη εξελιξη-αποδοση), δεν εχει νοημα, αφου οι V6 ειναι καλυτεροι ως προς το συνολικο βαρος/κατανομη του βαρους με καλυτερη καμπυλη ροπης λογω τοποθετησης των κυλινδρων σε σχημα V.
Απο οτι φαινεται μονο η Ferrari/Lamborghini και καποια exotic cars θα παραμεινουν στο τελος με Ν/Α μοτερ που θα ουρλιαζουν στις 9000+