Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
Για το drexler τυπου Μ 10-90 % (το 0-100% ειναι θεωρητικο) με δισκακια τιτανιου που ειχα βαλει στο Ε60-530, το 2006 ειχα πληρωσει μαζι με την μεταφορα Πατρα-Salzweg-Πατρα 2300 euro.

Οταν εστειλα το διαφορικο στον drexler το αυτοκινητο ειχε 0 χ.λ.μ.(εμεινε ενα μηνα στο ανυψωτικο στην axaia motors) το πουλησα με 7500 χ.λ.μ. και σημερα εχει περιπου 180000.
Εχοντας επαφη με τον νεο ιδιοκτητη μπορω να πω οτι λειτουργει οπως ηταν καινουργιο και χωρις το παραμικρο θορυβο.

Υ.Γ : Αλλαγη βαλβολινη Castrol SAF-XJ καθε 30000 χ.λ.μ.
Τον 12 του 2005 που παρελαβα το 530 δεν εβγαζε καμια εταιρεια παγκοσμιως μπλοκε για 5 ε60.
O drexler ανελαβε το project και για να το κατασκευασουν μου ζητησαν να τους στειλω το group.