Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 122

Θέμα: Δυναμομέτρηση 335i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    66 κιλά ?!?!
    WTF ?!?!?!

    Αντε ν΄ανοίξεις ρολλ μαζί του...
    Δύσκολο πλέον ακόμα και στην Αττική Οδό. Είναι άσχημο να σπάς πρόσφυση με τρίτη και 100 km/h

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπραβο στρατο ωραια νουμερα
    Ευχαριστώ Dim. Αν και τα δικά σου δεν πάνε καθόλου πίσω. Και αναρωτιέμαι γιατί δεν έκανες και εσύ μια περιγραφή στο δικό μας φόρουμ. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να κάνω και εγώ μέτρηση σε dynojet για να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πολύ πράμα ρε η ασπρούλα λέμε...
    μπράβο ρε στράτο...πολύ μπουρί
    το αμάξι λέμε...66 κιλά ροπή!!!
    Ευχαριστώ Θωμά. Θα ήταν και καλή ευκαιρία να έμπαινα πίστα να δώ τι κάνω 1.5 χρόνο μετά αλλά δεν μου κάθεται ρε γμτ η άδεια.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lourbas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Strato εξαιρετικα νουμερα κ μπραβο για το αποτελεσμα σου!
    Εμενα προσωπικα το μονο που θα με ''προβληματιζε'' θα ηταν λιγο οι καμπυλες που ισως πρεπει να ερθουν προς τα δεξια λιγο....

    Βεβαια λεπτομερειες ειναι αυτα μπροστα σε τετοια νουμερα!
    Ευχαριστώ φίλε μου. Τα νούμερα είναι απλά νούμερα. Το θέμα είναι τι γίνεται στον δρόμο και πως περνάει η δύναμη κάτω. Οι καμπύλες θα ήταν ιδανικές αν ήταν μετατοπισμένες προς τα δεξια. Για την ακρίβεια η ροπή πέφτει πάρα πολύ και όχι τόσο η ιπποδύναμη. Δηλαδή αν το πούμε με πολύ απλοικά λόγια, ο κινητήρας συνεχίζει να στροφάρει και να επιταχύνει δυναμικά μεχρι τις υψηλές στροφές. Πολύ πολύ εμπειρικά η κόκκινη γραμμη της ιπποδύναμης προκύπτει απο τον πολλαπλασιασμό της ροπής με τις στροφές για μια δεδομένη χρονική στιγμη. Αφού η ροπή πέφτει αρκετά γρήγορα αλλά η ιπποδύναμη όχι τόσο γρήγορα, ο άλλος παράγοντας του πολλαπλασιασμού που είναι οι στροφές μένουν υψηλά. Για την ακρίβεια ο ρυθμός που ανεβαίνουν οι στροφές. Μάλλον σας μπέρδεψα όλους....

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραιος! αν το ανεβασεις προς θρακη, κανουμε μια δοκιμη με του ξαδερφου μου το LEON 1.8Τ? θα εχει πολυ ενδιαφερον η συγκριση!
    Εχει και τουρμποκαιρό αυτή την περίοδο ρε γμτ χαχαχαχαχαχα. Χρηστο αποφεύγω τα στημένα πατήματα αλλά αν το ανεβάσω όλο και κάτι θα κάνουμε.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3outofmind Εμφάνιση μηνυμάτων
    .εισαι σε παααααρα πολυ καλο δρομο νεε μου...ευγε....
    πρωτα απο ολα,,τα νουμερα εξαιρετικα...
    το δυναμομετρο οπου και μετρ.το τερατακι σου ηταν του power??
    το afr περιπου που παιζει??εαν στρατακο κανεις χρηση τελικα μεθ.
    τοτε 100% θα σου προτηνα να παιξεις με ποιο επιθετικα νουμερα αβανς....
    στο 15-18θα εισαι ο.κ.....
    Σε ευχααριστώ τουρμπάτε. Τα afr είναι εξαιρετικά χαμηλά και είναι περίπου 10.5 - 11.5:1 Θα τα ήθελα πιο φτωχά, αλλά καλήτερα έτσι. Απο την στιγμή που δεν υπάρχει και πυρόμετρο καλήτερα είναι να μην κάνω δοκιμές με αυτά. Επειδή το αβάνς ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την ποιοτητα της βενζίνης, την υγρασία, το φορτίο, το υψόμετρο και άλλες παραμετρους δεν μπορώ να το αλλάξω σχεδόν καθόλου. Απο την άλλη είναι η ασφάλεια του κινητήρα. Αν κυνηγούσα το απόλυτο νούμερο θα το ρισκάριζα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπράβο ρε Στράτο ,τόσο για την επιστημονική ενασχόληση σου ό
    ο και για τα νούμερα.

    Για τις καμπύλες πιστεύω ότι δυστηχώς διορθώνονται μόνο με μεγαλύτερη\ες τουρμπίνες\α .
    Αλλά αν δεν βρεθουν [που θα βρεθούν κάποια στιγμή]μεγαλύτερη αντλία και μπεκ δεν μπορούν να γίνουν και τα υπόλοιπα.

    τότε θα μιλάμε για 600 αλογάκια χαλαρά...
    Οι καμπύλες διορθώνονται με πρισσοτερο αβανς για αρχή αλλά φυσικά και με μεγαλήτερες τουρμπίνες. Προς τις υψηλές στροφές λόγω μεγαλήτερης παροχής τα surge areas του χάρτη υπερπλήρωσης των τουρμπινών μετατοπίζονται προς τα δεξια οπότε και ανεβαινει η απόδωση μετά τις 5500 rpm που αρχίζει η πτώση. Το θέμα είναι κατα πόσο θα ανέβει και η ροπή χαμηλά και μετά κατα πόσο θα αντεξουν τα μηχανικά μέρη όπως κιβώτιο ταχυτητων και διαφορικό.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ασε μας ρε Στράτο.. μη μας πικραίνεις.... το "3λιτράκι" ρε συ έφτασε εκεί????? χαχχαχαχα

    προσωπικά πάντως δεν με χαλάει καθόλου το ότι "καθαρίζει" στις 5000-5200 τη δύναμη του. ...υγεία είναι για το μοτέρ ....αλλά και δείγμα του ότι (όπως λέει κι ο Πάνος) με μεγαλύτερα turbo ...πάει για πολλά παραπάνω....

    ..............τη BMW μου μέσα ..που δε έβαλε το μοτέρ στην Ευρωπαϊκή 5αρα....
    Πραγματικά αδικέιται η 5άρα χωρίς αυτό το μοτέρ. Η καινούρια έρχεται με το μονοτούρμπινο αλλα..... Λες να την κάνεις την τράμπα?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στράτο, δίπλα σε Μ3 92άρι πως κάθεσαι???
    έχει γίνει κάνα πάτημα???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yodas Εμφάνιση μηνυμάτων
    με νορμάλ 92αρι δεν υπάρχει επαφή Θωμά...

    με βελτιωμένο ζορίζουν τα πράγματα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επιτρέψτε μου, λόγω εμπειρίας (κακής), να θυμίσω ότι με τέτοιου είδους ερωταπαντήσεις, το thread μπορεί εύκολα να ξεφύγει σε ανεξέλεγκτα μονοπάτια...
    Δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια πρόθεση αλλά καλοθελητές για να μπουρλοτιάσει το πράμα, πάντα υπάρχουν.

    Ευχαριστώ.
    Ο yodas απάντησε σε αυτό. Αλλά ο Βαγγέλης έδωσε καλήτερη απάντηση οπότε ας μην το συνεχίσουμε.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Bαγγέλη, δεν είναι λογικό ο Στράτος να είναι πιο γρήγορος από εργοστασιακή Μ3? Έχει περισσότερη ιπποδύναμη και χαοτικά περισσότερη ροπή, οπότε στις ρεπρίζ τουλάχιστον δε φαίνεται να υπάρχει επαφή.

    Δε νομίζω πως ο φίλος Lourbas είπε κάτι υπερβολικό.
    Τώρα για τους καλοθελητές (όποιοι και αν είναι) και 5 καρότσια πίσω να πεις ότι θα ήταν η 335 από Μ3 Ε46, πάλι κάτι μπορεί να λέγανε.
    Ε και ?
    Ειχα την τύχη με τον lourba να δοκιμάζω κάθε tune που έκανα, άλλες φορες με βελτίωση και άλλες φορές με χειροτέρευση στην απόδωση κυρίως όταν έκανα καμιά μλκια με το πρόγραμμα. Εχουμε κάνει τις δοκιμές μας, θα γίνουν και άλλες στο μέλλον. Το αν θα αναφερθούν στην σχετική θεματική ενότητα δεν είμαι σίγουρος γιατί ο lourbas είναι φίλος και δεν θέλω να έχουμε παρατράγουδα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν έγραψα κάτι που να αφορά τον Lourbas, γενικά μίλησα αλλά όπως και έγραψα είμαι σε θέση να ξέρω πόσο εύκολα ξεφεύγουν οι συζητήσεις αυτές.
    Στο κάτω-κάτω δε νομίζω ότι είναι το Μ3Ε92 το κριτήριο με βάση το οποίο εξελίσει το 335 του ο Στράτος. Αλλά και στην τελική, όποιος θέλει πραγματικά να δεί τί γίνεται, στον δρόμο θα το δεί...

    Φυσικά και καημός μου δεν είναι να περάσω το Ε92 Μ3. Ο στόχος μου είναι να φτάσω το αυτοκίνητο ψηλά μέχρι ένα όριο. Εχω φτασει στο όριο που είναι ασφαλές και με φοβίζει η ισχύς μερικές φορές. Και φυσικά καλά λέει ο Βαγγέλης οτι ο δρόμος είναι αυτός που δείχνει την αλήθεια και όχι τα νούμερα.

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Nick bmwlover (10-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP