Ανοιγω το thread για σημεια προσοχης καθως και σημεια υποδειξης οσον αφορα την αγορα m3 e92 απο γνωστες και ιδιοκτητες....μιας και εχω μπει σε σκεψεις για την αγορα του!!!
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
		Ανοιγω το thread για σημεια προσοχης καθως και σημεια υποδειξης οσον αφορα την αγορα m3 e92 απο γνωστες και ιδιοκτητες....μιας και εχω μπει σε σκεψεις για την αγορα του!!!
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
		Ένα update στο λογισμικό του dct θυμάμαι. Πέρα από αυτό, να έχει κάνει το beak in service,
Sent from my iPhone using Tapatalk
 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						 
 
		Ωραίο θρεντ να μαθαίνουμε. Δλδ τα V8 είναι trouble-free ? Από περιφερειακά μοτέρ, έχει ακουστεί κάτι ή είναι νωρίς ακόμα ?? Άντε Γιώργο να μπαίνουμε ομαδικώς σε σκέψεις...
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
 ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92
		Φουντώστε!!! Που είναι ο πυτζαμας, ακούει;
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
 
		Γενικα δεν εχουν παρουσιαστει θεματα με το Ε92 Μ3.Μονο σε πολυ λιγα αλλαχτηκε μια βαλβιδα κρυας εκκινησης στην εγγυηση και στα πρωτα DCT χρειαστηκε αναβαθμιση λογισμικου για βελτιωση της λειτουργιας στο αυτοματο.Μετα τα θεματα των μεταλλων στα Ε46 η BMW το μελετησε καλυτερα φαινεται και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα σοβαρο.
Μεχρι τα 21000χλμ το δικο μου ηταν νορμαλ και μεχρι σημερα στα 28000 και με κομπρεσσορα το μονο θεμα ειναι η βενζινη που καταπινει.Αλλα αφου με αποζημιωνει με την αποδοση του χαλαλι και το καυσιμο.
Οποιος το αποκτησει αν συνειδητοποιησει οτι εχει να ταιζει 8 στοματα (βλεπε V8) δεν θα το μετανοιωσει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m3est : 26-09-10 στις 16:35
 
 
		To θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξης:
Κάποιος που έχει ένα καλό ε46 m3 αξίζει να το δώσει για 25k ας πούμε και να πάρει ένα ε92 μτχ στα 60k? Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?
Αυτό μπορούν να μας το απαντήσουν όσοι έχουν αποκτήσει και τα δύο μοντέλα, Νίκο τι λες????
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						 
 
		Πιστευω πως το Μ Ε92-93 ειναι οπως ειπωθηκε η εξελιξη της Μ Ε46 κ το επομενο βημα για οποιον εχει ηδη Μ Ε46 κ το εχει καταευχαριστηθει.Αλλα το κακο ειναι οτι σ αυτη τη χωρα που ζουμε δυσκολα θα πεις πως αξιζει να κανεις αυτη την αλλαγη.Δυστυχως θα εχεις`περισσοτερα εξοδα για μια διαφορά αποδοσης που δυσκολα θα την εκμεταλευτεις...
Ερωτηση :ποιες οι διαφορες στην καταναλωση ,στα service μεταξυ Μ Ε46 κ μιας Μ Ε92-93.Ας μας απαντησουν οι κατοχοι αυτων των τυπων...
 
 
		Του θειου μου το Μ3 Ε92 με 85+ χιλιαρικα χλμ ειναι μια χαρα απο προβληματα απολυτως τπτ,δεν λεμε για αισθηση,γκαζι,ομορφια,αυτα εννοουνται σε μεγαλο βαθμο
Πιστευω πως ενας κατοχος Μ3 Ε46 θα επαιρνε το Μ3 Ε92 κυριως για την διαφορα στην ιπποδυναμη,επιδοσεις την οποια δεν την λες κ μικρη...
Αλλα θα πω κ το αλλο:"Ποιον τον χαλαει να εχει ενα Μ3 Ε46?!"
Αλλωστε μην ξεχναμε,οτι κ τα δυο,ειναι Μ3!!!
Ι donut understeer...