Σελίδα 23 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 132122232425 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 221 έως 230 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

  1. #221
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Στάθη!!

  2. #222
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    H Heineken στην 93η θέση ; Άι αμ βέρυ ντισαπόιντεντ
    γιατι η coca-cola στην πρώτη μια ζωή?????

  3. #223
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Εμενα ΤΙ με νοιαζει αν ολα τα οχηματα στο γκρουπ μοιραζοντα ιδια σασι , μοτερ κτλ. Και τι εγινε????

    Εγω ξερω οτι αγορασα ενα καταπληκτικο αυτοκινητο (Tiguan 1.4tsi) , πληρωνω ασφαλιστρα και τελη για 1400αρι και εχω 150 αλογα , ροπη απο 1500 στροφες φουλ εξτρα στη τιμη ενος 316 αδειο...

  4. #224
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δε λέω μια χαρά είναι, κι ένας φίλος πήγαινε για το Τiguan 1.4 και συζήτηση στη συζήτηση, την τελευταία στιγμή πείσθηκε να πάρει το Skoda Yeti 1.2T και έχει τρελαθεί απ' τη χαρά του. Και πιο ποιοτικό ταμπλώ από το tiguan έχει (κάτι που βλέπεις συνέχεια όταν οδηγείς), και πολύ καλό εξοπλισμό, και περισσότερους χώρους, και 1.2λίτρα! και καταπληκτική ροπή, και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, και το βασικότερο καμία σχέση στην τιμή!!! γι' αυτό το λέω τίμια τα Skoda σε σχέση με audi, VW.. Το ίδιο πράγμα αλλά κατά πολύ φθηνότερο.

  5. #225
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θέλω να πω πολλά αλλά δεν ξέρω από που ν' αρχίσω.

    Ας ξεκινήσουμε από την ταχύτητα. Λοιπόν, όσον αφορά τα κοντέρ των VAG να ξέρετε ότι είναι αισιόδοξα. Πολύ αισιόδοξα. Ίσως πιο αισιόδοξα κι απ' τον Πορδηπουργό μας που ακόμα πιστεύει πως θα τα καταφέρουμε. Για τόση αισιοδοξία μιλάμε. Χαρακτηριστικά αναφέρω πως με το TT έβλεπες την ίδια στιγμή 260+ στο κοντέρ και 230 στο φορητό GPS. Με το Golf (GΤΙ ΜΤΜ) έχω φωτό από κινητό με 270! Το έδειχνα και δε με πίστευαν, έλεγαν μάλιστα πως είχα τραβήξει τη φωτογραφία κατά τη διάρκεια διάγνωσης στο Combi μέσω VAG-COM. Και πως να με πιστέψουν όταν, με απλά μαθηματικά, για να πιάσεις τόσα με την 6η του DSG οι βαλβίδες του TFSI θα είχαν μπει σε τροχιά στην Ανδρομέδα.

    Η πλάκα είναι πως μέχρι και η γυναίκα μου το είχε πάρει χαμπάρι. Ταξιδεύαμε με 160 στο κοντέρ σε κονβόι στην Εθνική και μου έλεγε:
    - "Μα καλά, είναι δυνατόν να τρέχουν όλοι τόσο?"
    - "Ναι αγάπη μου, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι τόσο καλά που επιτυγχάνουν άκοπα μεγάλες ταχύτητες, γιατί σου κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση?"
    - "Γιατί αυτό δίπλα μας είναι ένα πανάρχαιο δίχρονο Wartburg."
    - "Αυτό εκεί λες? Είδες που βιάζεσαι? Το έχω δει σε παρουσίαση στο Power, νομίζω φοράει κινητήρα... RX-7."
    - "Ναι, ε? Και το οδηγούσε αυτός ο ξεδοντιάρης τετελεσμένος μέλλοντας με το λιλά καρώ σακκάκι και τα πατομπούκαλα?"
    - (Το χάσαμε το κορμί πατριώτη...)

    Τέλος πάντων, δε γνωρίζω αν τα καντράν των A4/6/8 είναι VDO, πάντως του ΤΤ μου ήταν Jaeger και καιγόταν πιο συχνά απ' ότι η μπαταρία στο τηλεκουντάρ' της γκαραζόπορτας. Στο Golf ήταν Motometer, αν και θα ορκιζόμουν πως το κατασκεύαζε η IMAGINE γιατί έτσι που τρεμόπαιζαν τα Pixels μου θύμιζε το arkanoid που έπαιζα μικρός σ' έναν Amstrad 6128 που είχα τότε. VDO σε Audi έχω να δω από το S3 του αδερφού μου (2001).

    Πράγμα το οποίο με φέρνει στο δεύτερο θέμα: To Audi S3 (Μπρρρρρ...). Και μόνο που αναφέρω το όνομά του ανατριχιάζω. Θρύλος. Φονέας γιγάντων. Εκτελεστής. Κάποιοι λένε πως είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που θα καταδεχόταν να οδηγήσει ο Chuck Norris και πως ένα S3 ήταν εκείνο που χάρισε στη Mona Lisa το γνωστό χαμόγελο. Κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται πως το sequel της ταινίας 'Ληστεία α λα Ιταλικά' επρόκειτο να γυριστεί με Audi S3 αλλά τότε η ταινία θα είχε διάρκεια 2 λεπτά και όχι 2 ώρες. Υπάρχει επίσης ένας μύθος πως κάθε φορά που παίρνει μπρος ένα S3, μια Veyron βαράει πιστόνι. Τέλος, κάποιος κάποτε μου εκμυστηρεύτηκε πως όταν φιλιούνται δυο λεσβίες, σκέπτονται ένα S3 ενώ όταν φιλιούνται δυο άντρες ομοφυλόφιλοι, σκέπτονται ένα Prius. Όχι και πολύ ωραία εικόνα αυτή η τελευταία, εκτός κι αν είσαι Fan του Παπακαλιάτη. Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στις σοβαρές χώρες το S3 ανταγωνίζεται την 135 και όχι την 120. Και αν υπάρχει έστω κι ένας που θα προτιμούσε το Audi από τη ΒMW, εγώ θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο αυτή τη στιγμή.

    Φτάνουμε έτσι στο τελευταίο σκέλος των προβληματισμών: Τόση ώρα συγκρίνουμε Audi με BMW και λέμε πόσο πιο λογική επιλογή είναι ένα A4 1.8Τ από μια 316 ή ένα τρίλιτρο allroad από μια M6. Και ένα γιαουρτάκι με μέλι είναι σαφώς πιο λογική επιλογή για βραδυνό απ' ότι ένα τσιμπούσι με σεφταλιές, ψητά και λουκάνικα αλλά όλοι ξέρουμε τι θα προτιμούσαμε.

    Σκεφτείτε το: Το αυτοκίνητο είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ άψυχο αντικείμενο με το οποίο ο άνθρωπος έχει συνδεθεί τόσο πολύ. Είναι σύμβολο ανεξαρτησίας, ελευθερίας, κύρους, τρόπου ζωής, έκφρασης. Περνάμε άπειρες ώρες καθημερινά μέσα σ' αυτά. Πολλοί έχουν τις πρώτες τους ερωτικές εμπειρίες στο πίσω του κάθισμα. Όλοι νιώσαμε ολοκληρωμένοι όταν πήραμε τα κλειδιά στο χέρι για την πρώτη μας βραδυνή βόλτα. Όλοι παρηγορηθήκαμε πίσω απ' το τιμόνι του όταν μαλώσαμε με τη φιλενάδα μας, τον κολλητό μας ή τους γονείς μας. Όλοι αποζημιωθήκαμε οδηγώντας ανέμελα σε μια έρημη διαδρομή, είτε με την οροφή κάτω είτε κρατώντας γραμμές είτε πλαγιολισθαίνοντας κι ας μην είχαμε θεατές. Όλοι όσοι οδηγούμε αυτοκίνητο για πραγματικούς οδηγούς δηλαδή κι όχι αποστειρωμένο κεσέ με design δια χειρός Da Silva και υποστροφική τετρακίνηση πασπαρτού που μεγαλύτερη σχέση έχει με το σετ quattro της Fissler παρά με το original Quattro.

    Δεδομένου λοιπόν ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε ή πρόκειται να αγοράσουμε ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ αυτοκίνητο και όχι καινούργιο, ας κάνουμε πιο ρεαλιστικό τον προβληματισμό μας: Θα προτιμούσαμε ένα μεταχειρισμένο turbo Audi ή μια μεταχειρισμένη ατμοσφαιρική BMW? Γιατί εγώ προτιμώ να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά δεμένος από τις τρίχες των όρχεών μου πίσω από άμαξα που τη σέρνουν άλογα παρά να αγοράσω μεταχειρισμένο VAG.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 20-09-10 στις 18:38

  6. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    GiannisRob (20-09-10), halkida116mpack (21-09-10)

  7. #226
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε λέω μια χαρά είναι, κι ένας φίλος πήγαινε για το Τiguan 1.4 και συζήτηση στη συζήτηση, την τελευταία στιγμή πείσθηκε να πάρει το Skoda Yeti 1.2T και έχει τρελαθεί απ' τη χαρά του. Και πιο ποιοτικό ταμπλώ από το tiguan έχει (κάτι που βλέπεις συνέχεια όταν οδηγείς), και πολύ καλό εξοπλισμό, και περισσότερους χώρους, και 1.2λίτρα! και καταπληκτική ροπή, και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, και το βασικότερο καμία σχέση στην τιμή!!! γι' αυτό το λέω τίμια τα Skoda σε σχέση με audi, VW.. Το ίδιο πράγμα αλλά κατά πολύ φθηνότερο.
    Και αν πάρεις ένα octavia RS, θα πηγαίνεις αέρα-πατέρα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. #227
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αν πάρεις ένα octavia RS, θα πηγαίνεις αέρα-πατέρα.
    Μέχρι την πρώτη στροφή σε ολισθηρό οδόστρωμα. Μετά θα πηγαίνεις απλώς αέρα στον Άγιο ημών Πατέρα.

  9. #228
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέχρι την πρώτη στροφή σε ολισθηρό οδόστρωμα. Μετά θα πηγαίνεις απλώς αέρα στον Άγιο ημών Πατέρα.
    Εγώ απ ότι έχω διαβάσει πάντως, είναι ένα τίμιο εργαλείο, value for money που λένε.
    Τώρα όσο για ολισθηρά οδοστρώματα, αρκετοί φορτωμένοι με ηλεκτρονικά καλούδια ευστάθειας και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας, μέχρι να πουν κύμινο, είδαν τα ραδίκια ανάποδα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  10. #229
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέχρι την πρώτη στροφή σε ολισθηρό οδόστρωμα. Μετά θα πηγαίνεις απλώς αέρα στον Άγιο ημών Πατέρα.
    μου συνεβει αυτο στο οκταβια ενος φιλου.πηγαμε να αγκαλιαστουμε με μια ελια.και δεν οφειλοταν σε λαθος του οδηγου.παρολα αυτα πιστευω οτι αποτελει μια τιμια επιλογη για αυτα που προσφερει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 20-09-10 στις 19:06

  11. #230
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    μου συνεβει αυτο στο οκταβια ενος φιλου.πηγαμε να αγκαλιαστουμε με μια ελια.και δεν οφειλοταν σε λαθος του οδηγου.παρολα αυτα πιστευω οτι αποτελει μια τιμια επιλογη για αυτα που προσφερει
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέχρι την πρώτη στροφή σε ολισθηρό οδόστρωμα. Μετά θα πηγαίνεις απλώς αέρα στον Άγιο ημών Πατέρα.
    Εδω που τα λέμε δεν είναι και ότι ποιο εύκολο να πηγαίνεις αέρα
    με 240 άλογα στον μπροστινό άξονα....ειδικά στους δρόμους σαπούνι
    που έχουμε στην Ελλαδάρα. !!!! Εκτός αν σε κάθε στροφή μπαίνεις με χειρόφρενα !!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 20-09-10 στις 19:35

Σελίδα 23 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 132122232425 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP