Σελίδα 28 από 101 ΠρώτηΠρώτη ... 1826272829303878 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 271 έως 280 από 1006

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 7

  1. #271
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε όπως εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί τα παρακολουθείς πολύ περισσότερο, τα περισσότερα extra -τουλάχιστον στην αγορά μας- πλέον δεν πληρώνονται στα μεταχειρισμένα.

    Μπορεί το συγκεκριμένο 645 ή 650 να είναι όντως πολύ προσεγμένο και καλοσυντηρημένο αλλά πές μου ΕΝΑΝ πιθανό αγοραστή (με ενδιαφέρον για 6άρι τέτοιας σειράς) που δεν θα προτιμούσε να δώσει 4-5 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει Μ6, δεν θα βρείς.
    Σε αυτούς που μπορούν πλέον να αγοράσουν μτχ τέτοια κατηγορίας αμάξι, τα 4-5 Κ δεν είναι καν ζήτημα, πόσο μάλλον να αγοράσουν κάτι ποοολύ πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο.

    Δυστυχώς για τον πωητή, το 645/650 δεν μπορεί να πωληθεί στα χρήματα που ζητάει, στην Ελλάδα του σήμερα.
    Νομίζω οτι μια πιο ρεαλιστική τιμή θα ήταν γύρω στα 20-21 με σοβαρότερο πλεονέκτημα οτι -το συγκεκριμένο- δεν έχει φόρο πολυτελείας.
    Βέβαια ο καθένας έχει δικαίωμα να ζητάει όσα θέλει.
    Καλοπόύλητο νά'ναι.
    Βαγγέλη δεν έχεις άδικο σ αυτό που λες!
    Το κόστος του αυτοκινήτου (σαν συντήρηση/ασφάλιση/ κίνηση) απαιτεί μεγάλο βαλάντιο & ο άλλος θα πάει σε Μ6 σίγουρα!
    Ίσως να φευγε πιο εύκολα σε δελεαστικόυερη τιμή (πχ 19.500¤)
    Απλά το θέμα είναι ότι πλέον είναι δυσεύρετα τα καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία των 2000κ.εκ & άνω...
    Detailing Madness

  2. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    VanVIC (01-11-15)

  3. #272
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως Αλέξη πρέπει να παραδεχτούμε το εξής:
    1ον το αμάξι είναι φουλ extra (μέχρι και δέρματα individual στο ταμπλό έχει)
    2ον Μ6 στα 30 σε τέλεια κατάσταση δεν νομίζω να βρίσκεις μέσω car.gr (το τελευταίο καλό με ελάχιστα χλμ που γνωρίζω ότι πουλήθηκε ήταν πριν 1.5 χρόνο στα ¤38.000, πραγματικά καινούριο αμάξι)
    Στεφανε individual χωρις δερματινο ταμπλο δεν υπαρχει εκτος απο το δικο μου...
    Το συγκεκριμενο δειχνει τελειο για τα 83000 χλμ που εχει και σιγουρα ειναι και θα παραμεινει ενα ξεχωριστο bmw αυτοκινητο...

  4. #273
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά δυστυχώς οι ενδείξεις δείχνουν οτι ο συνδυασμός ΑΚΡΙΒΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ είναι άκρως επικίνδυνος φορολογικά.

    Όταν θεωρείται πλούσιος για το κρατος με εισόδημα 30 χιλιαδες , όταν αποδεδειγμένα τα 2000 κυβικά είναι κόκκινη γραμμή, τι πιστεύετε θα γίνει οταν αγορασεις αμάξι αξίας 150+ χιλιάδων και 4500-5000 κυβικων; οσο και μείωση να κάνουν λόγω παλαιότητας παίζεις με χειροβομβίδα.....

    Φαντάζεσαι να το αγορασεις 20-25 χιλιάρικα και να σου βγει κάνα πεντοχιλιαρο το χρονο έτσι για πλάκα; τρελή κοροϊδία.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to friendgr For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), vagmag (01-11-15)

  6. #274
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην βιάζεσαι να κακολογήσεις.
    Ξέρουν πολύ καλά τι πουλάνε. 645 πουλάνε & 645 γράφουν.
    Το ταμπελάκι 650 είναι για αυτούς που δεν μπορούν να αναγνωρίσουν το προ-fl με το f/l...
    Δεν κακολογω , τι βλεπω λεω ...
    650 ταμπελακι 645 πωληση ...
    Τα συμπερασματα του καθενα !

  7. #275
    Εγγραφή
    11-12-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε όπως εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί τα παρακολουθείς πολύ περισσότερο, τα περισσότερα extra -τουλάχιστον στην αγορά μας- πλέον δεν πληρώνονται στα μεταχειρισμένα.

    Μπορεί το συγκεκριμένο 645 ή 650 να είναι όντως πολύ προσεγμένο και καλοσυντηρημένο αλλά πές μου ΕΝΑΝ πιθανό αγοραστή (με ενδιαφέρον για 6άρι τέτοιας σειράς) που δεν θα προτιμούσε να δώσει 4-5 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει Μ6, δεν θα βρείς.
    Σε αυτούς που μπορούν πλέον να αγοράσουν μτχ τέτοια κατηγορίας αμάξι, τα 4-5 Κ δεν είναι καν ζήτημα, πόσο μάλλον να αγοράσουν κάτι ποοολύ πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο.

    Δυστυχώς για τον πωητή, το 645/650 δεν μπορεί να πωληθεί στα χρήματα που ζητάει, στην Ελλάδα του σήμερα.
    Νομίζω οτι μια πιο ρεαλιστική τιμή θα ήταν γύρω στα 20-21 με σοβαρότερο πλεονέκτημα οτι -το συγκεκριμένο- δεν έχει φόρο πολυτελείας.
    Βέβαια ο καθένας έχει δικαίωμα να ζητάει όσα θέλει.
    Καλοπόύλητο νά'ναι.
    Γιατί η χρήση του Μ6 είναι μπελάς. Γιατί για κάποιον που κινείται μεσα στην πόλη το smg σπάει @@. Γιατί είναι πιο ευαίσθητο και ένας μη petrolhead, θα κάνει τη ζωή του πιο εύκολη με το 645. Με 30κ Μ6 χρειάζεται άλλα 4-7 για έρθει στα ίσια του, τουλάχιστον στα δικά μου δεδομένα.

    Όσο για το αν πωλούνται, αυτό είναι άλλου παπα ευαγγέλιο. Κακή στιγμή διάλεξε να το διώξει.
    "Winners don't make excuses when the other side plays the game"

  8. #276
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί η χρήση του Μ6 είναι μπελάς. Γιατί για κάποιον που κινείται μεσα στην πόλη το smg σπάει @@
    Έχεις προσωπικη άποψη για την λειτουργία του smg στην κίνηση;
    Εαν ναι, εξηγηςε μας λίγο εαν θες τη δυσκολία αντιμετώπισες.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), Leonidas_E39 (01-11-15)

  10. #277
    Εγγραφή
    11-12-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις προσωπικη άποψη για την λειτουργία του smg στην κίνηση;
    Εαν ναι, εξηγηςε μας λίγο εαν θες τη δυσκολία αντιμετώπισες.
    Ναι έχω προσωπική άποψη, το smg όσο και αν το γουστάρω στην γρήγορη οδήγηση μέσα στην κίνηση είναι απότομο. Στην αυτόματη λειτουργία είναι σα να κάνεις αμάρτημα όταν το βάζεις.
    2ον το lag είναι αρκετά μεγάλο πριν την αλλαγή.
    Μιλάω πάντα για οδήγηση σε συνθήκες πόλης.

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    "Winners don't make excuses when the other side plays the game"

  11. #278
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    Ισχύει συμφωνώ και εγώ...
    Σε βόλτα με Μ6 που πήγα πριν από ένα χρόνο μπορεί το κιβώτιο να ξύριζε, αλλά μέσα στην κίνηση ήταν δύσχρηστο.
    Έχοντας ζήσει το steptronic 7,5 χρόνια μπορώ να πώ ότι δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο αναφοράς κιβώτιο αλλά για την πόλη είναι απίστευτα εύκολο χωρίς κοπανήματα στις αλλαγές κλπ
    Από την άλλη ας αναλογιστούμε ότι το 645 το έβγαζε και SMG και steptronic και ότι ήθελε ο καθένας αγόραζε, όπως ακριβώς και με τα Ζ4 Ε85 προ-f/l
    Detailing Madness

  12. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    vchris (01-11-15)

  13. #279
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι έχω προσωπική άποψη, το smg όσο και αν το γουστάρω στην γρήγορη οδήγηση μέσα στην κίνηση είναι απότομο. Στην αυτόματη λειτουργία είναι σα να κάνεις αμάρτημα όταν το βάζεις.
    2ον το lag είναι αρκετά μεγάλο πριν την αλλαγή.
    Μιλάω πάντα για οδήγηση σε συνθήκες πόλης.

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισχύει συμφωνώ και εγώ...
    Σε βόλτα με Μ6 που πήγα πριν από ένα χρόνο μπορεί το κιβώτιο να ξύριζε, αλλά μέσα στην κίνηση ήταν δύσχρηστο.
    Έχοντας ζήσει το steptronic 7,5 χρόνια μπορώ να πώ ότι δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο αναφοράς κιβώτιο αλλά για την πόλη είναι απίστευτα εύκολο χωρίς κοπανήματα στις αλλαγές κλπ
    Από την άλλη ας αναλογιστούμε ότι το 645 το έβγαζε και SMG και steptronic και ότι ήθελε ο καθένας αγόραζε, όπως ακριβώς και με τα Ζ4 Ε85 προ-f/l
    Πισω απο το λεβιε του smg υπαρχει ενα κουμπακι με σκαλες, 6 σκαλες στο χειροκινητο 6 στο αυτοματο!!!
    Την επομενη φορα παιξτε λιγο με τις ρυθμισεις και θα βρειτε το ιδανικο..., ουτε γκαπ, ουτε γκουπ, ουτε lag, ουτε τιποτα!!!
    Το Μ6 ειναι σαφως ποιο hard τουτου απο το 645, εχει ομως τετοιες δυνατοτητες ρυθμισεων στο μοτερ - smg - αναρτηση που μπορει ο χρηστης να το κανει να μην του τα πρηζει...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), vagmag (01-11-15)

  15. #280
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πισω απο το λεβιε του smg υπαρχει ενα κουμπακι με σκαλες, 6 σκαλες στο χειροκινητο 6 στο αυτοματο!!!
    Την επομενη φορα παιξτε λιγο με τις ρυθμισεις και θα βρειτε το ιδανικο..., ουτε γκαπ, ουτε γκουπ, ουτε lag, ουτε τιποτα!!!
    Το Μ6 ειναι σαφως ποιο hard τουτου απο το 645, εχει ομως τετοιες δυνατοτητες ρυθμισεων στο μοτερ - smg - αναρτηση που μπορει ο χρηστης να το κανει να μην του τα πρηζει...
    Το γνωρίζω ότι έχει Αλέξη αυτόματη λειτουργία.
    Εμένα και εσένα σίγουρα το Μ6 είναι η επιλογή μας, αλλά για σκέψου ανθρώπους που η πρώτη τους επιλογή δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η ησυχία και η απλότητα ενός 645 με steptronic
    Detailing Madness

Σελίδα 28 από 101 ΠρώτηΠρώτη ... 1826272829303878 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP