Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 61

Θέμα: (M)Πλοκέ διαφορικό

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ο Γκατζελακης ποση εγγυηση δινει Νικο ?

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απορία:
    όταν είναι ενεργοποιημένο το αντισπιν συνεργάζεται αρμονικά με το μπλοκέ;

  3. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απορία:
    όταν είναι ενεργοποιημένο το αντισπιν συνεργάζεται αρμονικά με το μπλοκέ;
    Για τα αλλα δεν ξερω, το Quaife καλυτερα και απο το να ειχες ελευθερο.

  4. #34
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο Γκατζελακης ποση εγγυηση δινει Νικο ?
    Για το θεμα εγγυησης οποιος ενδιαφερεται ας το συζητησει με τον ιδιο.
    Εμενα μου ειπε οτι χρειαστεις θα σε βοηθησω.
    Ο ανθρωπος ξερει τι κατασκευαζει και τι πουλαει.
    Οπως κι εσυ βρηκες ακρη με το Bird ενω τη πατατα την εκανε αλλος

  5. #35
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απορία:
    όταν είναι ενεργοποιημένο το αντισπιν συνεργάζεται αρμονικά με το μπλοκέ;
    μια χαρα και παντα, οταν θελεις.
    εγω το απενεργοποιω για να γουσταρω περισσοτερο.

  6. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το θεμα εγγυησης οποιος ενδιαφερεται ας το συζητησει με τον ιδιο.
    Εμενα μου ειπε οτι χρειαστεις θα σε βοηθησω.
    Ο ανθρωπος ξερει τι κατασκευαζει και τι πουλαει.
    Οπως κι εσυ βρηκες ακρη με το Bird ενω τη πατατα την εκανε αλλος
    Νικο την ακρη τη βρηκα για πολλους λογους, σου ειπε συγκεκριμενα για εγγυηση χ μηνων ή απλα αν χρειαστεις κατι να μιλησετε?

  7. #37
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Quaife πάντως έχει lifetime warranty
    Και έχει φτιάξει ΑΠΕΙΡΑ διαφορικά...

  8. #38
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εως 30...40% στο ασε γκαζι
    εως 80% στο πατα γκαζι

    Τα ποσοστα αυτα δεν ειναι μονιμα

    Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του

    Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.

    Τωρα στη βροχη τι κανει; αυτη ειναι καιρια ερωτιση.
    Αν ειναι η ασφαλτος σαπουνι, πατας τερμα γκαζι, κι αφηνεις αποτομα συμπλεκτη στις αλλαγες εκει η πανηγυριζεις η ξαφνιαζεσαι. Το αμαξι ομως δε θα το χασεις.

    Το συγκεκριμενο που φοραω εγω εχει παρομοια συμπεριφορα με quaife.
    To αυτοκινητο πλεον ειναι ποιο ελεξιμο απο οτι πριν το τοποθετησω.
    Η φιλοσοφια του ειναι να σε επαναφερει σε σωστη τροχια κι οχι να σε στειλει στο χαντακι.Τις ταρζανιες που κανω πλεον το ελευθερο δε τις συχωρει!

    Ενα Ε46 με 231hp για να driftαρει θελει πισω 16αρια.Θελει ελαφρωμα θελει συγκεκριμενο setup η αναρτιση.Θελει kaaz.Το cusco ειναι πανακριβο οπως kai to giken.Ξαναλεω για drift θες δισκατο(και τα τρια που ανεφερα ειναι δισκατα) και να ειναι κοντο βημα.

    Οσοι δεν εχετε drift προσανατολισμο πιστευω οτι αυτο που φοραω εγω, εννοειται και το quaife ειναι super.

    Επισης τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σας δεν αχρηστευονται αλλα τα απενεργοποιητε κατα βουλιση. Οταν σβηνετε το μοτερ και ξαναεκκινειτε αυτα μπαινουν απο μονα τους σε λειτουργια μεχρι να τα απενεργοποιησετε εσεις.

    Εγω τα απενεργοποιω παντα

    Ειδικα για το Μιχαλη και τον αναισθιολογο αυτοι ντριφταρουν οποτε γουσταρουν με οτι ναναι μπλοκε.Αν βαλουν κουσκο τα παιδια θα πανε για πανελληνιο.

    Σταματη χερια θελει το δισκατο(ΚΑΑΖ CUSCO GIKEN )
    Ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια Κε Νικο .Παρεπιπτοντως εγω με Quaife ντριφταρω και ο γιατρος με ΚΑΑΖ και τα 2 ειναι 1.5 δρομων.Εχουν μια μικρη διαφορα,στο οτι το Quaife παλευει να σε διορθωσει,μεταβαλλοντας συνεχεια το κλειδωμα του και θελει πιο πολυ δυναμη για να μενει τ'αμαξι σε πλαγιολισθηση,ενω το ΚΑΑΖ στο πατημα του γκαζιου κλειδωνει σχεδον 100%.Σιγουρα και το δικο σου θα κανει ''παπαδες'' σε δρομο και πιστα με το γραναζωτο που φορας(παρεπιπτοντως,την επομενη φορα που θα βρεθω Θεσσαλονικη,θελω επειγοντως βολτα!!).
    Σιγουρα ενα 330 Ε46 θελει 16αρια για να ντριφταρει ικανοποιητικα κι ενα κοντυτερο βημα θα'κανε τη δουλεια σου ευκολοτερη,αλλα στους δρομους του Βορρα,αυτα ειναι ψιλα γραμματα!Εμενα το 328 με 3.15 βημα,1400kg και 17αρες ανεβαινε ολο το Πανοραμα διπλωμενο με 2ες-3ες!Και Φιλυρο,Χορτιατη,Αγ.Βασιλει !Μες την κ@υλα ειστε εκει πανω! Νομιζω θα ξεκιναγα να παω για δουλεια και θα καθυστερουσα κανα 2ωρο καθημερινα! Παντως θελω να δω τη δουλεια του Γκατζελακη απο κοντα γιατι ακουγεται ενδιαφερουσα....Αν κανει το εργοστασιακο διαφορικο μπλοκε με προσθηκη γραναζιων(σκουληκιων οπως τα λεμε),τοτε αναγκαστικα θα'ναι 1δρομων λογω κατασκευης των γραναζιων του(πριονατο)
    Θα τα πουμε συντομα απο κοντα φιλε...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. #39
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Quaife πάντως έχει lifetime warranty
    Και έχει φτιάξει ΑΠΕΙΡΑ διαφορικά...
    μην εισαι τοσο σιγουρος.Εγω που τον ρωτησα μου ειπε τη μια τρια χρονια και τη 2η 12 μηνες.Αν γινει σωστη ομως τοποθετηση και δεν εχεις αστοχια σε τσιμουχα για να δουλεψει στεγνο δε προκειται ποτε να εχεις θεμα

    Σιγουρα εχει φτιαξει περισσοτερα απο το Γκατζελακη.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια Κε Νικο .Παρεπιπτοντως εγω με Quaife ντριφταρω και ο γιατρος με ΚΑΑΖ και τα 2 ειναι 1.5 δρομων.Εχουν μια μικρη διαφορα,στο οτι το Quaife παλευει να σε διορθωσει,μεταβαλλοντας συνεχεια το κλειδωμα του και θελει πιο πολυ δυναμη για να μενει τ'αμαξι σε πλαγιολισθηση,ενω το ΚΑΑΖ στο πατημα του γκαζιου κλειδωνει σχεδον 100%.Σιγουρα και το δικο σου θα κανει ''παπαδες'' σε δρομο και πιστα με το γραναζωτο που φορας(παρεπιπτοντως,την επομενη φορα που θα βρεθω Θεσσαλονικη,θελω επειγοντως βολτα!!).
    Σιγουρα ενα 330 Ε46 θελει 16αρια για να ντριφταρει ικανοποιητικα κι ενα κοντυτερο βημα θα'κανε τη δουλεια σου ευκολοτερη,αλλα στους δρομους του Βορρα,αυτα ειναι ψιλα γραμματα!Εμενα το 328 με 3.15 βημα,1400kg και 17αρες ανεβαινε ολο το Πανοραμα διπλωμενο με 2ες-3ες!Και Φιλυρο,Χορτιατη,Αγ.Βασιλει !Μες την κ@υλα ειστε εκει πανω! Νομιζω θα ξεκιναγα να παω για δουλεια και θα καθυστερουσα κανα 2ωρο καθημερινα! Παντως θελω να δω τη δουλεια του Γκατζελακη απο κοντα γιατι ακουγεται ενδιαφερουσα....Αν κανει το εργοστασιακο διαφορικο μπλοκε με προσθηκη γραναζιων(σκουληκιων οπως τα λεμε),τοτε αναγκαστικα θα'ναι 1δρομων λογω κατασκευης των γραναζιων του(πριονατο)
    Θα τα πουμε συντομα απο κοντα φιλε...
    Οντως τα γραναζωτα παλευουν να σε φερουν στον σωστο δρομο γι αυτο και προτεινω δισκατο για drift.

    Μονο κορονοπηνιο κραταει.πλανητες δορυφορους μου τους εδωσε στη χουφτα.
    Εχω το δει το group πριν το βαλει μεσα. Σαν torsen θα το ελεγα. 1.5 δρομου και το δικο μου.Εχω την εντυπωση οτι το kaaz στυνεται και 2 δρομων.
    Πριν προχωρησω με το Γκατζελακη εγω ειχα αμφιβολιες μονο για τα μεταλα κι οχι για τη λειτουργια.
    Ανθρωπος ομως του χωρου(μηχανουργειο) μου επιβεβαιωσε οτι ο Γκατζελακης χρησιμοποιει καλα μεταλα και τα κανει σκληρινση σε φουρνο με κυανιο.
    Βαλβολινη αλλαξα στα 800χλμ και ηταν καθαρη απο γρεζι.Θα ξαναλλαξω τωρα υπολογιζω 7000χλμ και θα σου αναφερω.

    Παντως θεωρω ευλογο να εχει ο κοσμος ολες αυτες τις αποριες οπως τις ειχα κι εγω πριν. Και σιγουρα θελει εξοικιωση πριν αρχισεις τις ταρζανιες.

    Με το καλο να σε δω στη Θεσσαλονικη.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    BILL007 (16-11-11), stefm5 (16-11-11)

  11. #40
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπαρχει ΚΑΑΖ 2δρομων αλλα δεν το βγαζει για Ε36 δυστυχως......Ισχυει οτι ειναι καλυτερο το δισκατο για ντριφτ και σκεφτηκα να παρω ΚΑΑΖ κι εγω αλλα δεν ειδα διαφορες μεσα στην πιστα με τα 2 Ε36 μας,οποτε τωρα προσανατολιζομαι να κανω πιο σκληροπυρηνικο το Quaife μου ...προφορτιση 50-60%,κλειδωμα 100% αμεσα και οχι σταδιακα αλλα θα παραμεινει 1.5δρομων γιατι κοστιζει πολυ ν'αλλαξεις τις ραμπες.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP