Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ειναι τα αυτοκινητα πλεον σχεδιασμενα να χαλανε ??

Ψήφισαν
42. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ναι.

    27 64,29%
  • Οχι.

    3 7,14%
  • Πριν ληξει η εγγυηση το πουλαω...

    0 0%
  • Ασε μας τωρα, εχουμε τα προβληματα μας...

    1 2,38%
  • Δεν ειναι τοσο απλο.

    11 26,19%
Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Αυτοκινητα φτιαγμενα για να χαλανε ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή Αυτοκινητα φτιαγμενα για να χαλανε ??

    Ειναι τα συγχρονα αυτοκινητα μελετημενα ωστε να χαλανε σε (σχετικα) προκαθορισμενα διαστηματα ?




    Ολοι εχουμε παραδειγματα υπ'οψιν μας, αποδεδειγμενα πλεον, αξιοπιστων αυτοκινητων του παρελθοντος.
    Ολοι εχουμε παραδειγματα εταιριων που δεν θα εμπιστευομασταν ευκολα τα δεκαδες χιλιαδες ευρω μας.


    Τι γινεται πισω απο τις κουρτινες των διοικησεων των αυτοκινητοβιομηχανιων ?
    Σχεδιαζουν εσκεμμενα τα αυτοκινητα ωστε ορισμενα, πολλες φορες ζωτικα, εξαρτηματα να παραδινουν το πνευμα ?
    Αναλαμβανουν τις ευθυνες τους ή απλως μολις ληξει η εγγυηση δεν εχουν ευθυνες ?
    Το πλυντηριο μου μαρκας Miel* εχει 10 χρονια εγγυηση. Γιατι το αυτοκινητο μου που πληρωσα 25,000 ευρω εχει 3 ?


    Θα'θελα να ακουσω τις αποψεις σας...


    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following 4 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Nino (23-06-11), Ptboul (24-06-11), Samaro (24-06-11), Stefanos_Cool (23-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είναι τόσο απλό!

    Ορίστε και η απάντηση:

    Owners have long joked that cars are designed to last a couple of days past their warranty period, then fall apart. Well, it isn't much of a joke anymore. Engineers using powerful computer modeling can forecast the life span of parts more accurately than ever. If those parts prove weak, they are reinforced during development; if they are too strong, they are slimmed down to save weight or cost. The result is that modern cars boast superb reliability for their designed lifetimes. They require minimal maintenance and return excellent performance. But when they reach the end of their design life span, many of those parts have simultaneously reached the end of their road.

    This doesn't mean that one day you'll walk out to the driveway to find Old Faithful snapped in two. The wheels aren't going to fall off or the brakes stop working. Such fundamentals are designed to last indefinitely, given normal maintenance. But everything else — nonessentials such as switches, upholstery, paint, rubber parts, trim, plastics, door hinges and so on — is not designed to last forever. The nonessentials are designed to last the "lifetime" of the car.

    Just how long is a car's lifetime? It varies, but 150,000 miles or 10 years is typical. Clearly, cars can serve longer than this. But more typically, a decade down the road, when you suddenly realize the headlights are yellow, the upholstery is starting to unravel, the window switches have failed and the clear-coat paint is peeling into alligator skin, it is unequivocally time to move on. To do otherwise is shoveling against the financial tide.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    nikos1400 (23-06-11), Samaro (24-06-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    06-05-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    115
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολλα πραγματα εχουν αλλαξει τα τελευταια χρονια στο χωρο των αυτοκινητων και οσοι εχουν καποια ηλικια,εχουν βιωσει αυτη την αλλαγη. Το αυτοκινητο εχει αλλαξει ρολο σε σχεση μ'αυτον που ειχε παλαιοτερα. Εχει γινει πιο πολιτισμενο,πιο ευκολο,πιο μοδατο,πιο φιλικο,πιο ευχρηστο κλπ, δηλαδη εχει χασει πολλα απο την παλια του προσωπικοτητα..Οι βετερανοι της αυτοκινησης δεν δεχονται τη σημερινη εξελιξη και εχουν τα δικια τους. Οι πιο μικροι ομως που δεν εζησαν το κλασικο παρελθον,δεχονται το αυτοκινητο ως ενα ακομα γκατζετ που τους συντροφευει στη ζωη. Η αληθεια ειναι οτι τα παντα αλλαξαν.Αλλες αναγκες,αλλα ενδιαφεροντα,αλλος τροπος ζωης συνεισεφεραν στο να αλλαξει μορφη το αυτοκινητο που αποτελει,κυριως για τις πολεις, ειδος πρωτης αναγκης.
    Παλαιοτερα οπως και ολα τα βιομηχανοποιημενα προιοντα κατασκευαζονταν και τα αυτοκινητα για να συντροφεψουν τον ανθρωπο για πολλα χρονια καθως δεν υπηρχε ο σημερινος οργασμος ανταγωνισμου αλλα και η εκπτωση της ποιοτητας λογω της μειωσης των πλουτοπαραγωγικων πηγων. Η ζητηση ηταν πολυ μικροτερη απο τη σημερινη και δεν υπηρχε οπως σημερα η τεραστια συσσωρευση αυτοκινητων που τα καταδικαζει σε πολυ μικρο κυκλο ζωης. Ειναι φυσικο επομενως τα σημερινα αυτοκινητα λογω του τεραστιου ογκου και ανταγωνισμου να μην μενουν στον ιδιοκτητη τους για πολυ καιρο καθως ο εκμοντερνισμος απο τη μια και το μαρκετινγκ απο την αλλη,κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους. Η γνωμη μου ειναι οτι το αυτοκινητο εχει υποστει τοσο μεγαλη τεχνολογικη προοδο που αλλοιωθηκε ο προοροσμος του. Τα τεχνολογικα μεσα πλεον που διαθετει ειναι περιττα και συνεισφερουν αρνητικα οχι τοσο στην αξιοπιστια που πιστευω πως με σωστη χρηση και συντηρηση ειναι πολυ καλη,οσο στην οδηγικη αισθηση που θεωρειται πλεον ανυπαρκτη.
    Συνεπως πιστευω οτι τα αυτοκινητα σημερα ειναι αξιοπιστα αλλα οχι αυτοκινητα....

    Οι αμερικανοι απο κει και η Μερσεντες απο δω, ολοκληρωνουν την καταστροφη της αυτοκινησης και ακολουθουν κι αλλοι....

  6. The Following 6 Users Say Thank You to DRAKOULAS For This Useful Post:

    nikos1400 (23-06-11), Panos 316T (24-06-11), pralinas (24-06-11), Ptboul (24-06-11), S8N (23-06-11), Samaro (24-06-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αρη, απο πού προέρχεται το κείμενο που παραθέτεις ;;

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.

  9. #6
    Εγγραφή
    06-05-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    115
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.
    Τα αυτοκινητα δεν χαλανε αλλα καποιους τους συμφερει να χαλασουν. Οταν παει ο καημενος ο ασχετος και αγοραζει 320 Ε92 και του λενε αλλαγη λαδιων στις 25000 χιλιομετρα, το αυτοκινητο αυτο πεταει την αξιοπιστια του στα σκουπιδια κυριολεκτικα...

  10. The Following User Says Thank You to DRAKOULAS For This Useful Post:

    nikos1400 (24-06-11)

  11. #7
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.
    Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
    το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
    για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
    γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
    που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
    70,000 χλμ ?

    Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
    το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
    για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
    γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
    που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
    70,000 χλμ ?

    Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??
    Υπόψη ότι εγώ δεν μιλάω καν για θέματα που εμπίπτουν σε βασικές μηχανολογικές γνώσεις του καταναλωτή που είναι πιθανόν να αγνοεί, πχ αλλαγές λαδιών, βαλβολίνων κλπ, αλλά για μεγάλες τεχνικές βλάβες με ανταλλακτικά που χρήζουν αντικατάστασης και που συχνά - πυκνά συμβαίνουν εκτός εγγύησης.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ακούσω πεμφέ πήρες μεγάλε αν δε μπορείς να το συντηρήσεις ας μην το έπαιρνες, γιατί μικροαστοί είμαστε ένα αμάξι μπορούμε να το συντηρήσουμε, όχι μλκες καταναλωτές (λέμε τώρα..).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  13. The Following 4 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    bill_m3 (24-06-11), halkida116mpack (25-06-11), nikos1400 (24-06-11), Nino (24-06-11)

  14. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο δεν εννοώ αυτό.
    Παλιά, κάθε 5.000 χλμ αλλάζαμε λάδια. Οχι γιατί είμασταν σχολαστικοί, αλλά γιατί έτσι επέβαλαν οι κατασκευαστές.
    Για να κάνουμε ένα ταξίδι 300 - 500 χλμ. έπρεπε πρώτα να επισκεφτούμε τον μηχανικό για σέρβις. Και πάλι υπήρχε πιθανότητα να σπρώξουμε για να γυρίσουμε σπίτι μας.
    Και τα 70.000 χλμ που αναφέρεις τα κάναμε όχι σε 3 αλλά σε 10 χρόνια.

  15. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    nikos1400 (24-06-11)

  16. #10
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη, απο πού προέρχεται το κείμενο που παραθέτεις ;;
    Εδώ το βρήκα Αντώνη:

    https://editorial.autos.msn.com/5-th...about-your-car

    Η γενική εντύπωση όταν το διαβάζεις είναι πως απευθύνεται σε ανθρώπους μάλλον άσχετους με το αντικείμενο, εντούτοις αρκετά είναι πολύ σωστά.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP