Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: 318ci ESS supercharger,απορίες!?!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    03-12-10
    Περιοχή
    Ιωαννινα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    143
    Thanked
    31
    Rides
    0

    Προεπιλογή 318ci ESS supercharger,απορίες!?!

    παιδια, ηθελα να ρωτησω για το ESS supercharger. Τι ειναι, αν εχει καποια εφαρμογη σε 318 ci και ποσο μπορει να κοστιζει..

    Η ΤΥΧΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ
    ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    O ess supercharger ειναι ενας τυπος μηχανικου υπερσυμπιεστη

    Δυστυχως για το δικο σου μοτερ δεν δινει κιτ η ESS.Για οτι αλλη πληροφορια θες με ενα search θα βρεις πολλα πραγματα κυριως απο τους Βαγγελιδες και απο τον Βασιλη

  3. The Following 2 Users Say Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    jimdros (18-02-11), Vasilis (16-02-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Φιλε μου σε αυτην την σελιδα θα βρεις οτι θελεις,να ξερεις οτι υπαρχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπος που ειναι και μελος του club.

    https://www.esstuning.com/

  5. The Following User Says Thank You to nikos-Mpacket For This Useful Post:

    Vasilis (16-02-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos-Mpacket Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου σε αυτην την σελιδα θα βρεις οτι θελεις,να ξερεις οτι υπαρχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπος που ειναι και μελος του club.

    https://www.esstuning.com/
    Για να μην ανοιγω καινουργιο thread, στο link που εδωσε ο Νικος πιο πανω με εκπληξη διαπιστωσα πως η εν λογω εταιρια εχει δυο προτασεις βελτιωσης και μαλιστα με εντυπωσιακα αποτελεσματα για τα χρηματα που δινεις, για το δικο μου αυτ/το (Ε90-320D-163ps).
    Να το εχει δοκιμασει κανεις το θεωρω σχεδον απιθανο..
    Αυτο που θελω να ρωτησω, αυτο που κανει στο αυτοκινητο τι ακριβως ειναι?
    Απλα προγραμματιζει τον εγκεφαλο και τιποτα αλλο? και γιατι εμφανιζει να εχει 2 σταδια?
    Μπορω να παω στο 2ο απευθειας?
    Αν καταλαβα καλα το πρωτο σταδιο μου δινει 200ps (+37) και το 2ο 215 (+52!!).
    Και ολα αυτα με ουτε ενα χιλιαρικο, ακουω γνωμες!
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    ...μονοδρομος η αλλαγη μοτερ!

    για οτι αλλο θες...εδω ειμαστε!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω

  9. #7
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι
    Φίλε μου για μετατροπή σε 25άρι πάνω από 1000-1500¤ δεν θα του βγει (να δώσει και τα δικά του) και πίστεψέ με, τα 50 άλογα θα φανούν!!

  11. #9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι
    Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
    Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
    Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

    Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
    Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .

  12. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    giannis_compact (18-02-11)

  13. #10
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
    Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
    Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

    Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
    Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .
    Εχει απολυτο δικιο ο Σπυρος!Και δεν πιστευω πως με τα λευτα αυτα αγοραζεις γνησιο διοτι αν πουλησεις το δικο σου θα θες καποια χρηματα απο πανω σιγουρα!Για να κανεις μετατροπη σε 2,5 γυρω στα 2μισι χιλιαρικα θελουν πια...

  14. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    m-power_01 (19-02-11)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP