παιδια, ηθελα να ρωτησω για το ESS supercharger. Τι ειναι, αν εχει καποια εφαρμογη σε 318 ci και ποσο μπορει να κοστιζει..![]()
παιδια, ηθελα να ρωτησω για το ESS supercharger. Τι ειναι, αν εχει καποια εφαρμογη σε 318 ci και ποσο μπορει να κοστιζει..![]()
Η ΤΥΧΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ
ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!
O ess supercharger ειναι ενας τυπος μηχανικου υπερσυμπιεστη
Δυστυχως για το δικο σου μοτερ δεν δινει κιτ η ESS.Για οτι αλλη πληροφορια θες με ενα search θα βρεις πολλα πραγματα κυριως απο τους Βαγγελιδες και απο τον Βασιλη
Φιλε μου σε αυτην την σελιδα θα βρεις οτι θελεις,να ξερεις οτι υπαρχει και στην Ελλαδα αντιπροσωπος που ειναι και μελος του club.
https://www.esstuning.com/
Vasilis (16-02-11)
Για να μην ανοιγω καινουργιο thread, στο link που εδωσε ο Νικος πιο πανω με εκπληξη διαπιστωσα πως η εν λογω εταιρια εχει δυο προτασεις βελτιωσης και μαλιστα με εντυπωσιακα αποτελεσματα για τα χρηματα που δινεις, για το δικο μου αυτ/το (Ε90-320D-163ps).
Να το εχει δοκιμασει κανεις το θεωρω σχεδον απιθανο..
Αυτο που θελω να ρωτησω, αυτο που κανει στο αυτοκινητο τι ακριβως ειναι?
Απλα προγραμματιζει τον εγκεφαλο και τιποτα αλλο? και γιατι εμφανιζει να εχει 2 σταδια?
Μπορω να παω στο 2ο απευθειας?
Αν καταλαβα καλα το πρωτο σταδιο μου δινει 200ps (+37) και το 2ο 215 (+52!!).
Και ολα αυτα με ουτε ενα χιλιαρικο, ακουω γνωμες!
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος
...μονοδρομος η αλλαγη μοτερ!
για οτι αλλο θες...εδω ειμαστε!
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω![]()
![]()
![]()
υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι
Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.
Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .
giannis_compact (18-02-11)
m-power_01 (19-02-11)