Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Great BMW M3 CSL commercial

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-01-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    189
    Thanked
    158
    Rides
    0

    Προεπιλογή Great BMW M3 CSL commercial

    Και διαφημηση το csl!!!!


  2. The Following 2 Users Say Thank You to aris For This Useful Post:

    soc12r (24-12-10), zaharias (23-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το οξύμωρο είναι πως στην πραγματικότητα το csl δεν παράγει σχεδόν καθόλου downforce....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    aris (23-12-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οξύμωρο είναι πως στην πραγματικότητα το csl δεν παράγει σχεδόν καθόλου downforce....
    Ποιος το λέει αυτό ?

  6. #4
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιος το λέει αυτό ?
    Το λένε οι μετρήσεις που δημοσίευσες, από τις οποίες φαίνεται πως η συνισταμένη κάθετη δύναμη στο csl προκύπτει σε lift.

    Όταν λοιπόν βλέπεις μία διαφήμιση η οποία θέλει να δείξει πως το csl αναπτύσει και γαμώ την αρνητική άντωση, περιμένεις κάτι καλύτερο....

    Μιλάμε για ένα πολύ χαρισματικό αυτοκίνητο, το διαφημιστικό του (το οποίο δεν το έχει καν ανάγκη αφού το target group είναι ο συνειδητοποιημένος) θα έπρεπε να στοχευει στις λοιπές μεγάλες του αρετές, εκεί που όντως ξεχωρίζει! Δεν χρειάζεται καν το στοιχείο της υπερβολής (λ.χ. 1400kg downforce) αφού το αμάξι είναι υπερβολικά καλό σε άλλους τομείς...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας μην μιλάμε άν δεν γνωρίζουμε με στοιχεία.

    Ευχαριστώ για τη νουθεσία...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το λένε οι μετρήσεις που δημοσίευσες, από τις οποίες φαίνεται πως η συνισταμένη κάθετη δύναμη στο csl προκύπτει σε lift.

    Όταν λοιπόν βλέπεις μία διαφήμιση η οποία θέλει να δείξει πως το csl αναπτύσει και γαμώ την αρνητική άντωση, περιμένεις κάτι καλύτερο....

    Μιλάμε για ένα πολύ χαρισματικό αυτοκίνητο, το διαφημιστικό του (το οποίο δεν το έχει καν ανάγκη αφού το target group είναι ο συνειδητοποιημένος) θα έπρεπε να στοχευει στις λοιπές μεγάλες του αρετές, εκεί που όντως ξεχωρίζει! Δεν χρειάζεται καν το στοιχείο της υπερβολής (λ.χ. 1400kg downforce) αφού το αμάξι είναι υπερβολικά καλό σε άλλους τομείς...




    Ευχαριστώ για τη νουθεσία...
    Προφανώς και η διαφήμιση είναι διαφήμιση... και θα υπερβάλλουν.

    Δεν έχεις δει δηλαδή ότι το CSL έχει περισσότερο downforce από F430 και 997s που θεωρούνται supercars με απίστευτη αεροδυναμική κτλ.
    Θεωρείς δηλαδή κακό το downforce που έχει το CSL.
    Αν δεις τις μετρήσεις σε σχέση με το απλό Μ3 Ε46 που έχει lift 40-60 κιλά είναι ΚΑΚΟ έτσι ?

    ΟΚ !

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και εγώ έχω την εντύπωση πως τα νύχια στον μπροστινό προφυλακτήρα, και το ιδιαίτερο
    σχήμα του πορτ μπαγκάζ είναι για την αύξηση του downforce, σε σχέση με την απλή έκδοση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ας μην μιλάμε άν δεν γνωρίζουμε με στοιχεία.









    Όπως είναι προφανές έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική και downforce από Ε92, Μ3 Ε92, 997 s, F430

    Φυσικά το 997 GT3 RS έχει παραπάνω downforce μιας και έχει τεράστιες αεροτομές εμπρός και πίσω.
    Απλά συγκρίνετε με νεώτερες και 'καλύτερες' κατασκευές όπως πολλοί θεωρούν = 997 s, M3 E92.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    aris (24-12-10), chief (24-12-10), manos///3 (24-12-10)

  11. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμ..Τι νομιζεται οτι πληρωνεται στο συγκεκριμενο?
    Δεν ειναι μονο οτι ειναι ποιο ελαφρυ απο ενα μαμα Μ3 ουτε οτι εχει λιγα αλογα παραπανω και μπακετ καθισματα...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP