
Αρχικό μήνυμα απο
alexm
15 χρονια πισω..., κουπε Ε46 1.6 Μ43 καινουργιο του κουτιου.
Μετα τα 1000 χλμ του στρωσιματος καταλαβα οτι ειναι μονο για ισωμα και κατηφορες!!!
Εαν χρειαζοταν να σταματησω σε ανηφορα με 4 ατομα, μετα ηθελα δισκο...
Το τουρμπισα στα 1800 χλμ, 0,7 πιεση κλειδωμενη και μεχρι τα 35000 χλμ που το πουλησα δεν ασχοληθηκα ξανα.
Ο επομενος αγοραστης το εδωσε με 80000 χλμ και αυτος χωρις προβληματα.
Το κιτ τοποθετηθηκε στο Αργος, περιελαμβανε τουρμπινα Garrett 25 - φλαντζα κεφαλης - μπεκ - ιντερκουλερ - εξατμιση - επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.
Η αποδοση ειχε ανεβει απο τους 105 hp στους 173 hp και σε σχεση με το 2λιτρο εξακυλινδρο Ε46 ηταν αρκετα πιο δυνατο.
Κοστος μετατροπης το 2000, 1 εκατομμυριο 600 χιλιαδες δραχμες.
Στο 1.8 Μ43 με το ιδιο κιτ η ιπποδυναμη ανεβαινε στους 200 HP.