Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?

    Γεια σας! Θα ηθελα λιγη βοηθεια απο ατομα που ειναι γνωστες κι εχουν προσωπικη εμπειρια στο αντικειμενο καθως γνωριζω οτι τα αλογα της ατμοσφαιρας κοστιζουν πολυ!!

    Το αμαξι μου ειναι ενα απλο 1ο σταδιο. Εχει φιλτρο ελευθερας, εξατμιση χειροποιητη απο καταλυτες και πισω (μαμα ε36 325 καταλυτες) με διπλη σωληνα και τελικο καζανακι χειροποιητο (κατηργησα το μεσαιο καζανακι) και προγραμμα που στροφαρει μεχρι γυρω στις 6.900 σ.α.λ. ! Γενικα το αυτοκινητο εχει σημειωσει διαφορα σε σχεση με πριν που ηταν μαμα κυριως στην αποκριση και στη ροπη (κ εννοειται στον ηχο!!!). Απο αλογα κυμαινεται γυρω στα 202 αλογα απο 192 που ηταν μαμα (δυστυχως μας βασανιζει η ατμοσφαιρα στη βελτιωση!!) και σε κοντρα παει περιπου 2 αμαξια πιο γρηγορα απο μαμα.

    Χρειαζομαι λιγη βοθεια απο ατομα που εχουν εμπειρια στο ιδιο μοτερ.

    Εχω βρει χταποδι supersprint σε αρκετα καλη τιμη, αξιζει?? Και μια γνωμη για πιο αγριους εκκεντροφορους...αξιζει να τους αλλαξεις η πολλα φραγκα για τ τιποτα??

    να προσθεσω οτι εχω στα υποψην μου για λυσεις 6πεταλουδου, τουρμπο/ κομπρεσορα κλπ και δν ενδιαφερομαι (σπανε τ μοτερακι δυστυχως!!)

    Περιμενω τις γνωμες σας..

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AlexDK : 14-01-15 στις 22:40

  2. #2
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
    Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    AlexDK (15-01-15), compactM3 (15-01-15), Kazakos Garage (17-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
    Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.
    Με χταποδι ειδες διαφορα και στον ηχο?? Επισης μου ειπαν για καποιον που φτιαχνει τους μαμα εκκεντροφορους, αλλαζει μοιρες κλπ...

  5. #4
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
    Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.

  6. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    andreas_R (15-01-15), Kazakos Garage (17-10-15), pilot (15-01-15)

  8. #6
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
    Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.
    ναι αυτος! 400 μ εχουν πει.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?

    Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα επειδη εχω ο ιδιο μοτερακι, υπαρχουν κομπρεσσορες πχ VF,που δουλευουν με χαμηλη πιεση ωστε να αντεχει το μοτερ και αποδιδουν πολυ καλυτερα απο εκκεντροφορους και ολα τ αλλα.
    (δεν εχω βαλει ακομα πανω ομως)

    βασιλη τι τιμες εχεις βρει σε κομπρεσορες ολο το κιτ και για ποσα αλογα πανω μιλαμε?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AlexDK : 16-01-15 στις 16:25

  9. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
    [/QUOTE]

    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following 7 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-15), compactM3 (17-01-15), giannis_compact (19-02-15), Panos 316T (18-02-15), pilot (18-01-15), tokiko (18-01-15), Βασιλης (19-01-15)

  11. #8
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
    φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....[/QUOTE]

    Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),

    περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?

  12. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο AlexDK Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση



    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
    Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),

    περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?[/QUOTE]

    Τον ξερω προσωπικα τον Γιωργο που αναφερεις......Δεν ειπα οτι τα Μ3 δεν αντεχουν στο ντριφτ,αλιμονο,απλως οι βλαβες τους ειναι συχνοτερες και σαφως ακριβοτερες...Οσον αφορα το 328 τουρμπο του,ας μην το συνεχισουμε.......Οπως ειπα και πριν...το τουρμπισμα θελει σοβαρη δουλεια και ακριβη....Κι αυτο δεν ειναι τετοια περιπτωση....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. #10
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ένα;;; Μισό μου είχες πει τις προάλλες!
    Άμα είναι για ένα, το βάζω αύριο!

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP