Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: S54 Engine Rebuilt (videos)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή S54 Engine Rebuilt (videos)

    Εδω εχουμε τρια videakia απο επισκευη κινητηρα S54....


    Τοποθετηση στροφαλου στο μπλοκ




    Τοποθετηση πιστονιων-μπιελων στους κυλινδρους




    Και το πιο δυσκολο κομματι επισκευης του S54, που απαιτει ιδιαιτερες γνωσεις αλλα και ειδικα εργαλεια (το πιο ενδιαφερον video).

    Κυλινδροκεφαλη, τοποθετηση εκκεντροφορων και ρυθμιση Vanos


  2. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    GiannisRob (06-06-10), m-power_01 (30-04-10), Stathis (30-04-10), Thomelef (30-04-10), VanVIC (02-05-10), Vassilis ///M (06-05-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραία βίντεο δημήτρη...
    λέω'γω τώρα... μήπως. λέω μήπως κάποιος
    ψάχνει να ρίξει συμπίεση για να σηκώσει
    πίεση???απο supercharged m3 τα βίντεο...
    je pistons 4 lower compression επικεφαλίδες!!!
    ανυσήχησα τ'ωρα...χαχαχαχαχα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #3
    Εγγραφή
    13-02-10
    Περιοχή
    Αρτέμιδα [Λούτσα]
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    164
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πολυ ωραια δουλεια...
    προσεχε οταν περνω απο 'κει και μαζευε τις κοτες
    γιατι συνηθως βιαζομαι και μπαινω με τις πορτες...

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ευχαριστουμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφοριες δημητρη.

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υποπτο βιντεο...απο υποπτο γνωστη...χμ...ανεβαζουμε πιεση Δημητρο?
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  7. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποπτο βιντεο...απο υποπτο γνωστη...χμ...ανεβαζουμε πιεση Δημητρο?
    Δεν ειναι το video απο το δικο μου μοτερ (δυστυχως). Προς το παρων θα μεινουμε στο σταδιο χαμηλης πιεσης γιατι το επομενο απαιτει αρκετο χρημα για να ειναι σωστο και ολοκληρωμενο. Δεν ειναι μονο τα πιστονια-μπελιες που χρειαζονται. Τα videakia τα εβαλα καθαρα για λογους ενημερωσης, για οποιον ενδιαφερεται. Και για δειξω οτι το S54 ειναι ενα 'δυσκολο' μοτερ, ακομα και για αλλαγη εκκεντροφορων, και θα πρεπει να γινεται απο ανθρωπους που ξερουν τι κανουν, και με τα αναλογα εργαλεια.

  8. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οταν δουλεψα στην honda στην Αγγλια κατα το 1ο μεταπτυχιακο μου,μου δωσανε μια εργασια να κανω σε εναν αυτοματισμο...Και απαντησα "μου φαινεται δυσκολο"...οποτε πηρα την απιστευτη απαντηση "η λεξη δυσκολο απο καποιον δειχνει οτι δεν το γνωριζει...ενω η λεξη ευκολο δειχνει οτι το ξερει..."μου εχει μεινει αυτο απο τοτε και το θυμαμαι καθε φορα που ακουω χαρακτηρισμους για επιπεδο δυσκολιας...Ετσι λοιπον εχω να πω οτι το δεσιμο του μοτερ του μ3 ειναι ευκολο (γιατι το εχω δει μπροστα μου αρκετες φορες και ειναι πιο απλη διαδικασια απο το Ε36 μ3 το οποιο ειχε πιο συνθετο βανος)...αλλα το λυσιμο-δεσιμο απο ενα κιβωτιο ας πουμε ειναι δυσκολο...(γιατι δεν το εδω δει/κανει ποτε και δεν εχω ιδεα...)
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  9. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επειδη το S54 εχει αρχισει και κυκλοφορει πολυ στη Ελλαδα, θα πεσει και σε χερια 'μαστορων'. Ο σκοπος μου, με την λεξη 'δυσκολο' ειναι να προειδοποιησω τους κατοχους των εν λογω μοτερ οτι ειναι λιγο πιο πολυπλοκο στην συναρμολογηση απο ενα συνηθισμενο μοτερ, ωστε να μην πεσουν σε χερια τυχαρπαστων και τραβανε τα μαλλια τους μετα.

  10. #9
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το βίντεο είναι απο αμερική μεριά αν δεν κάνω λάθος...

    αλλά το θέμα που είπε ο δημήτρης είναι σωστό...δύσκολο και περιέργο το μοτεράκι αυτό να το φτιάξει κάποιος...θέλει δουλειά και τσέπη....αλλά αν το προσπαθήσεις όλα γίνονται...

    τώρα σε ποια μορφή θα καταλήξει είναι άλλο θέμα...
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  11. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πως τα ξέρεις, πως τα ξέρεις ...
    χεχε

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP