Εχω ακουσει οτι τα αμαξια μετα απο αρκετα χιλιομετρα βεβαια αντι να αλλαξεις τελειως κινητηρα αν θες να τον κρατησεις μπορεις να αλλαξεις τα σωθικα του και να τον κανεις σαν καινουριο..Αν λοιπον ισχυει κατι τετοιο στα ποσα χιλιομετρα γινεται αυτο?Ποσα χιλιομετρα αντεχουν οι κινητηρες αλωβητοι σε επιδοσεις και αξιοπιστια?Ο δικος μου ας πουμε εχει καπου 160000 χιλιομετρα (λιγοτερα γραφει αλλα ο μηχανικος τον γυριζε πισω μπροστα μου ωσπου βαρεθηκε)..Υπαρχουν σημαδια που δειχνουν ο κινητηρας μας πεθαινει και μπορουμε να τον προλαβουμε?Επισης ακουσα οτι καθε καμποσο ισως 200000 χιλιομετρα τα Βανος μας τα φτηνουν και θελουν αλλαγη..Ισχυει?Συγγνωμη για τις αααααααπειρες ερωτησεις αλλα τις ειπα μια και καλη και δεν κανω αλλο θρεντ το υποσχομαι!!!









Απάντηση με παράθεση

Eπειδή είμαι καινούριος στα BMW δεν ξέρω.Στα άλλα αυτοκίνητα όταν λέγαμε θα επισκεύασουμε τον κινητήρα ενοούσαμε ότι: αλλάζαμε τα χιτώνια στούς κιλύνδρους, ελατήρια, πιστόνια,αν ήταν χαλασμένα, βαλβίδες, τον στρόφαλο(αλλαγή ή τόρνο) και αν θέλαμε και λίγο συμπίεση παραπάνω κατεβάζαμε το καπάκι στον τόρνο και το μοτέρ γινότανε καινούργιο.Αυτό το κάναμε γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στα μεταχειρισμένα και είχαμε το δικό μας μοτέρ που ξέραμε τι ήταν. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται με τις μπέμπες... 


