καλημερα σε ολους θα θελα οποιος γνωριζει,να με διαφωτισει σχετικα με bmw 316 E90 αν καποιος που το εχει ειναι ικανοποιημενος γενικα καθοτι θελω να προβω σε αγορα και φυσικα 316 λογω τεκμηριων κλπ.ευχαριστω
καλημερα σε ολους θα θελα οποιος γνωριζει,να με διαφωτισει σχετικα με bmw 316 E90 αν καποιος που το εχει ειναι ικανοποιημενος γενικα καθοτι θελω να προβω σε αγορα και φυσικα 316 λογω τεκμηριων κλπ.ευχαριστω
Σύντομα και χοντρικά:
Η 316i Ε90 ξεκίνησε το λανσάρισμα της το 2005 και έβγαινε σε 3 πακέτα εξοπλισμού (δεν τα θυμάμαι, dynamic, comfort και κάποιο άλλο).
Απέδιδε 115 ονομαστικούς ίππους (114 ήταν κανονικά)
Το 2007 βελτιώνεται κάπως η κατάσταση αισθητικά και ξεκινά το f/l μοντέλο το λεγόμενο lci και εφίσιεντ νταϊνάμικς ένεκα του start/stop συστήματος (το οποίο ευτυχώς μπορείς να το θέσεις εκτός λειτουργίας). Αυτό απέδιδε 122 ονομαστικά (119 πραγματικά).
Οι εκδόσεις που έβγαινε ήταν πάλι 3: Lifestyle, Σπορ και Exclusive.
Οι βασικές διαφορές του με το τότε απερχόμενο μοντέλο είναι οι κάτωθι:
Πηγή: autotriti
5 ίπποι περισσότεροι
10 Nm ροπής περισσότερα
1,8 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση
0,6 δλ. πιο γρήγορη στα 0-100 χλμ./ώρα
0,9 δλ. και 1,2 δλ. πιο γρήγορη στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η ταχύτητα
2,4 δλ. και 2,6 δλ. πιο γρήγορη στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η ταχύτητα
2,1db (κατά μέσο όρο) πιο θορυβώδης
Τα κλασσικά πλέον θέματα του Ε90 είναι: πολλαπλασιαστές (ένα €600 ρι εύκολο), κολώνα τιμονιού (ένα 400 ρι πανεύκολο), πλεξούδα (500 υποθέτω) και γενικά παίζει πολύ λαμπιόΝι. Χρήμα να χεις να σκας και μη σκας.
Συμπληρώστε, βοηθήστε, διορθώστε.![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
bill_m3 (06-02-13), doctore (07-02-13), Eleni (08-02-13), fanisk (06-02-13), ghost-rider (06-02-13), GiannisRob (08-02-13), Konstantinos E60 (06-02-13), Kostas_1 (06-02-13), Nino (07-02-13), Panos 316T (07-02-13), S8N (07-02-13)
σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου καταρχην.να υποθεσω τα τελευταια αναφερεσαι σε ζημιες.σχετικα με τα μοντελα απο 2008 και επειτα μπορεις να με διαφωτισεις¨?
Φανταζομαι ο φιλος λεει για τα φεισλιφτ μοντελα γιατι τα προφεισλιφτ δεν ειχαν τοσα προβληματα βασικα πριν τους efficientdynamics
Υ.Γ Οι εκδοσεις ηταν 4 Confort-Dynamic-Advantage-Exclusive μεχρι το 2008 περιπου μετα βγαλαν τις εκδοσεις που λεει ο φιλος και εριξαν και καλα τις τιμες![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GanKostas-E90 : 06-02-13 στις 12:49
ΚΩΣΤΑΣ
Εδώ έχει ένα αρθράκι για την f/l.
Βαριά καρότσα , 1425 κιλά, φορτωμένο ξεπερνάει τα 1600 οπότε το δύσκολο έργο του κινητήρα μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση και νοχελικές ρεπρίζ.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Νομιζω παντως οτι διαφορα με τους 2 κινητηρες δεν υπαρχει η μαλλον δεν το ειπα σωστα δεν ειναι αισθητη οπως και για την καταναλωση επισης ειναι μονο νουμερα.Επισης θα σου πω την εμπειρια μου απο το δικο μου ειναι 316 του 2007/8ο κανει αξιοπρεπες ταξιδι αλλα δεν περιμενεις πολλα απο γκαζια για να εξηγουμαστε εχω οδηγηση αμαξια με περισσοτερα αλογα απο το δικο μου και δεν τρελαθηκα Αλφα 159 1.8 σαν παραδειγμα που οταν ηταν να παρω το Ε90 ηταν υποψήφιο μην φανταστεις καμια διαφορα τρελη πιστευω οτι οι μηχανικοι τις Bmw εχουν κανει καλη δουλεια και στο 316 ακομα βεβαια ειναι λυση οριακη λογω βαρους![]()
ΚΩΣΤΑΣ
Ptboul (08-02-13)
παιδια σας ευχαριστω.απο οτι καταλαβαινω το θεμα ειναι οι επιδοσεις.λογικα τα προβληματα στα μετα 08 μοντελα ειναι λιγοτερα να υποθεσω.απο σερβις τι παιζεται και γενικα πασης φυσεως πληροφορια ευπροσδεκτη.
Προσωπικά αποφεύγω τα εξουσιοδοτημένα για αρκετούς λόγους και προτιμώ τα εξειδικευμένα συνεργεία (bmw specialists). Ούτως ή άλλως χαμένος από χέρι είσαι οπότε ας το φας λίγο φθηνότερα.
Σέρβις: Για λάδια η πενβέ λέει κάθε 20K, αν το πεις όμως εδώ θα σε κράξουμε οπότε άλλαζε κάθε 10Κ.
Αν είσαι πολύ τυχερός και αν δεν ξεπερνάς τις 20Κ τον χρόνο υπολόγιζε ένα 300ρι τον χρόνο έξοδα για σέρβις.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
bimmerm (06-02-13)
παντως το φεισλιφτ ειναι απο τα πιο ωραια σχεδια.
GanKostas-E90 (06-02-13), Ptboul (06-02-13)