Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Νέο σκαθάρι GT3 RS 4.0 &

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Νέο σκαθάρι GT3 RS 4.0 &

    E46 M3 CSL βoλτίτσα στο Nurgurgring.


    https://www.youtube.com/watch?v=03Mu...ayer_embedded#!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    aristent (09-11-11), nik200 (09-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-09-11
    Περιοχή
    Brussels, Belgium
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    349
    Thanked
    593
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    (δι)αισθάνομαι μια μικρή δυσκολία στο να ακολουθήσει....

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
    καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
    με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
    καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
    μεγα respekt.

  5. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Thomelef (09-11-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
    καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
    με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
    καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
    μεγα respekt.
    Ανεκαθεν πιστευα οτι ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που κατασκευασε ποτε η BMW και ενα απ'τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων σε ολες τις κατηγοριες.
    Για ιστορικους και μονο λογους μιλαμε για το Ε30, αλλα το CSL ειναι κατα τη γνωμη μου η τελειοτερη στιγμη αυτης της εταιριας. Και απ'οτι φαινεται τους βγηκε μια και μοναδικη φορα αν κρινουμε απ τις μετεπειτα προσπαθειες.
    Ειναι ενα πραγματικο driver's car με τιποτα περισσοτερο η λιγοτερο απο τ'απαραιτητα για να σου προσφερει μαξιμουν ευχαριστηση σε ολους τους τομεις ακομα και αυτον του ταξιδιου.
    Τεραστιο ρεσπεκτ σε ενα αυτοκινητο που θα ειχα σιγουρα στο γκαραζ μου αν μπορουσα.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    dark knight (09-11-11), Thomelef (09-11-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αλλο σεναριο λεει οτι το GT3 ηξερε οτι η καμερα ειναι μεσα στο CSL και δε ξεμακραινε για να ειναι μεσα στο καδρο........
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 09-11-11 στις 15:36

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμφωνώ απόλυτα. το csl, για μένα είναι το αποκορύφωμα του division. συνδιάζει
    τα πάντα. ένα αυτοκίνητο με πολύ βασικό εξοπλισμό, για να μπορεί να είναι ένα
    καλό βολτάδικο - ταξιδιάρικο αμάξι, και ταυτόχρονα κουβαλάει καθαρά motorsport
    χαρακτήρα σε αίσθηση - ήχο - κράτημα - γκάζι. πραγματικά είναι το ταβάνι της
    εταιρείας, τουλάχιστο σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δεί μέχρι σήμερα. είναι το αμάξι
    του πραγματικού οδηγού, ο οποίος ταυτίζεται μαζί του. σαββάτο πρωί με το κράνος
    στην πίστα, και το βράδυ στην δεξίωση με σμόκιν και παπιγιόν...η μοναδική ///Μ3, που
    για μένα αξίζει τον τίτλο...και π@@τάνα και κυρία. μακάρι να μπορούσα να αλλάξω
    το δικό μου με ένα, ας ήταν και φούλ τρομπέτο όπως είναι του κρητικού.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    aggelosmk2 (09-11-11), Leonidas_E39 (11-11-11)

  11. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνώ απόλυτα. το csl, για μένα είναι το αποκορύφωμα του division. συνδιάζει
    τα πάντα. ένα αυτοκίνητο με πολύ βασικό εξοπλισμό, για να μπορεί να είναι ένα
    καλό βολτάδικο - ταξιδιάρικο αμάξι, και ταυτόχρονα κουβαλάει καθαρά motorsport
    χαρακτήρα σε αίσθηση - ήχο - κράτημα - γκάζι. πραγματικά είναι το ταβάνι της
    εταιρείας, τουλάχιστο σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δεί μέχρι σήμερα. είναι το αμάξι
    του πραγματικού οδηγού, ο οποίος ταυτίζεται μαζί του. σαββάτο πρωί με το κράνος
    στην πίστα, και το βράδυ στην δεξίωση με σμόκιν και παπιγιόν...η μοναδική ///Μ3, που
    για μένα αξίζει τον τίτλο...και π@@τάνα και κυρία. μακάρι να μπορούσα να αλλάξω
    το δικό μου με ένα, ας ήταν και φούλ τρομπέτο όπως είναι του κρητικού.
    Για πολυ πορωμενους οδηγους / bmwακηδες / λατρεις της οδηγησης.
    Δε το εχω οδηγησει ποτε αλλα νομιζω οτι πρεπει να σε βοηθαει πολυ να βελτιωθεις ως οδηγος, οχι με τα ηλεκτρονικα του αλλα το αψογο στησιμο.
    Ζηλευω Τσιφ και ΑλεξΚ ......

  12. #8
    Εγγραφή
    26-05-10
    Περιοχή
    Χαλανδρι
    Μηνύματα
    189
    Thanked
    115
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
    καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
    με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
    καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
    μεγα respekt.
    Συμφωνώ σε όλα, εκτός απο το k.Είναι c.... (εκτός αν είναι γερμανικένεν, οπότε οk.)
    C-an't
    S-top
    L-isten

  13. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο msz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    (εκτός αν είναι γερμανικένεν, οπότε οk.)

  14. #10

    Προεπιλογή

    Γιατι νομίζω πως το csl πλησιάζει στα σφιχτά κομμάτια ; Για αυτο που είμαι σίγουρος είναι πως στην ευθεία μένει πίσω. Δεν βγάζω συμπέρασμα απο αυτο για τα αυτοκίνητα , αφού δεν ξέρουμε τις συνθήκες τις συγκεκριμένης βολτας

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP