Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΓΙΑ 328

  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΓΙΑ 328

    παιδια,παρολο που το θεμα εχει συζητηθει,θελω να το ξαναθεσουμε σε μια πιο στρωτη βαση.
    καθε 10.000 χιλιομετρα (ο καθενας καπου στο εκει...) αλλαζουμε λαδια στο αυτοκινητο μας.
    ταυτοχρονα,τι φιλτρο αερος λεει οτι στα36ρια το αλλαζεις περιπου στα 40.000 (οσο στο περιπου παει το "μικρο" σερβις),αλλα αναλογα τις περιοχες και νωριτερα..
    σαφως αν σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαζεις και φιλτρο αερα και βενζινης θα ειναι το καλυτερο γιατι προλαμβανεις!!!
    δεν ειναι πιο συνετη η κινηση για ενα aftermarket φιλτρο που θα σου δινει την δυνατοτητα με τα καθαιστικα που σου προσφερει να τα καθαριζεις σε καθε αλλαγη λαδιων,οποτε και πιο "οικονομικα" να σου ερθει στο τελος και με μεγαλυτερη αξιοπιστια?
    δηλαδη...20 ευρω εχει ενα φιλτρο αερα?
    σε 100.000 χιλιομετρα 10χ20=200 ευρω για να αγορασεις τα φιλτρα του εμποριου,
    70 ευρω και αλλα 20 τα καθαριστικα 90 ευρω για ενα αφτερμαρκετ και συνεχης καθαρισμος!!
    θα παρακαλουσα θερμοτατα,οι συμφορουμιτες να εκφρασουν αντικειμενικες αποψεις περι του θεματος,καθως το θρεντ δεν ανοιγεται για να παρει το αμαξι αλογα απο το φιλτρο,αλλα καθαρα για οικονομικους λογους και λογους αξιοπιστιας.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ελα καμμια αποψη!!!!
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  3. #3
    Εγγραφή
    16-02-11
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    144
    Thanked
    100
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γεια σου φιλε!

    Δηλαδη θα περιμενεις να κανεις 100000 χιλιομετρα (σε 2,3,4,5 χρονια??)για να εχεις στο διαστημα αυτο ενα κερδος 100 ευρω??

    Νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο.

    (γνωμη μου,φιλικα να μην παρεξηγηθω)

  4. #4
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιωργο απο οτι ξερω τα χαρτινα (μαμα) φιλτραρουν καλυτερα, αλλα "πνιγουν" κιολας περισσοτερο το αυτοκινητο.

    Δηλαδη για αξιοπιστια αμα μιλαμε, μαλλον μαμα καλυτερα.

    Τα πιο ελευθερα (αφτερμαρκετ) σημαινει οτι περνανε περισσοτερα μεσα.
    Ειδικα αν οδηγεις σε σκονισμενο περιβαλλον συνηθως...

    Καλυτερα, εφοσον δεν εχει αλλες αλλαγες το αμαξι, να βρει κανεις μια πηγη φτηνοτερη για το μαμα φιλτρο, χονδρικη ισως.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 24-03-11 στις 22:55
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kαθε ποτε λογαριαζεις να καθαριζεις ενα after market φιλτρο? Και καθε ποτε αλλαζεις το εργοστασιακο?

    Ο κατασκευαστης λεει ενα σωρο χιλιομετρα, αλλα καπου στα 20.000 αν το δεις θελει καθαρισμα, νομιζω, προσωπικα.
    Και καπου εκει θα επρεπε να αλλαξεις και το χαρτινο.
    Προσωπικα ενστερνιζομαι απολυτα τη θεωρια που ειναι κατα του φυσήματος...
    Γιατι ενα χαρτινο που το φυσας σιγουρα δε φιλτραρει σωστα μετα...


    Αν ενα φιλτρακι αφτερ μαρκετ κοστιζει 70 ευρω πανω κατω και για 100.000 χλμ θες και ενα κιτ καθαρισμου(5 καθαρισματα θα τα βγαλει με λιγη προσοχη), εχεις ξοδεψει λιγοτερα απο 100 ευρω. 100 πες, χοντρικα.

    Αν καθε 20.000 χλμ αλλαζεις χαρτινο φιλτρο εισαι παλι στα 100 πανω κατω για τα ιδια χλμ.

    Οπως και να χει νομιζω μια η αλλη θα ερθει κανεις.

    Τωρα για το θεμα του φιλτραρισματος, η λογικη :"επιτρεπει περισσοτερο αερα να περνα=>θα περασουν και περισσοτερα μικροσωματιδια" δεν ειναι απολυτη...
    Η βαμβακερη γαζα δεν πονταρει μονο στη διηθηση αλλα και στην επικόλληση σωματιδιων επανω στο λαδι.

    Το μονο θεμα ειναι οτι θελει προσεκτικο λαδωμα. Οχι πολυ για να μην "μπουκωσει" αλλα ουτε και λιγο γιατι μετα κραταει μονο τις μυγες και τυχον πετρες... Κατι σαν σήτα θα καταληξει.
    Ενας καλος μπουσουλας ειναι το αρχικο λαδωμα που εχει καινουριο.
    Στο καθαρισμα προσπαθει κανεις να το "αντιγραψει".

    Προσωπικα ειμαι υπερ της βαμβακερης γαζας. Απλα οχι φιλτρο οτι να ναι, ουτε κατι με αυτοσκοπο την απολυτη αποδοση.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    oldcarskickass (25-03-11), Panos 316T (29-03-11)

  7. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ευχαριστω παιδια!!!
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  8. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαθε ποτε λογαριαζεις να καθαριζεις ενα after market φιλτρο? Και καθε ποτε αλλαζεις το εργοστασιακο?

    Ο κατασκευαστης λεει ενα σωρο χιλιομετρα, αλλα καπου στα 20.000 αν το δεις θελει καθαρισμα, νομιζω, προσωπικα.
    Και καπου εκει θα επρεπε να αλλαξεις και το χαρτινο.
    Προσωπικα ενστερνιζομαι απολυτα τη θεωρια που ειναι κατα του φυσήματος...
    Γιατι ενα χαρτινο που το φυσας σιγουρα δε φιλτραρει σωστα μετα...


    Αν ενα φιλτρακι αφτερ μαρκετ κοστιζει 70 ευρω πανω κατω και για 100.000 χλμ θες και ενα κιτ καθαρισμου(5 καθαρισματα θα τα βγαλει με λιγη προσοχη), εχεις ξοδεψει λιγοτερα απο 100 ευρω. 100 πες, χοντρικα.

    Αν καθε 20.000 χλμ αλλαζεις χαρτινο φιλτρο εισαι παλι στα 100 πανω κατω για τα ιδια χλμ.

    Οπως και να χει νομιζω μια η αλλη θα ερθει κανεις.

    Τωρα για το θεμα του φιλτραρισματος, η λογικη :"επιτρεπει περισσοτερο αερα να περνα=>θα περασουν και περισσοτερα μικροσωματιδια" δεν ειναι απολυτη...
    Η βαμβακερη γαζα δεν πονταρει μονο στη διηθηση αλλα και στην επικόλληση σωματιδιων επανω στο λαδι.

    Το μονο θεμα ειναι οτι θελει προσεκτικο λαδωμα. Οχι πολυ για να μην "μπουκωσει" αλλα ουτε και λιγο γιατι μετα κραταει μονο τις μυγες και τυχον πετρες... Κατι σαν σήτα θα καταληξει.
    Ενας καλος μπουσουλας ειναι το αρχικο λαδωμα που εχει καινουριο.
    Στο καθαρισμα προσπαθει κανεις να το "αντιγραψει".

    Προσωπικα ειμαι υπερ της βαμβακερης γαζας. Απλα οχι φιλτρο οτι να ναι, ουτε κατι με αυτοσκοπο την απολυτη αποδοση.



    εχω την ιδια αποψη...

    αλλα θελω να καταθεσω οτι εχω γνωρισει κ ειδημονες οι οποιοι πετουν τα ''ελευθερα'' κ τα αντικαθιστουν με μαμα,εαν κ εφοσον δεν ζητουν καλυτερες επιδοσεις , σε ''πειραγμενα'' μοτερ δλδ.!

    αν εισαι μαμα μοτερ...προτιμησε το μαμα φιλτρο!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  9. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενταξει λοιπον...βουρ στα μαμα!!!
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  10. #9
    Εγγραφή
    09-04-11
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω παιδια το φιτρο αερα το αλλαξα μονος μου,ξερει κανεις αν μπορω να σβησω την ενδειξη που εχει το ταμπλο απο μονος μου η αν πρεπει να το παω σε αντιπροσωποια???

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP