ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΓΙΑ 328
παιδια,παρολο που το θεμα εχει συζητηθει,θελω να το ξαναθεσουμε σε μια πιο στρωτη βαση.
καθε 10.000 χιλιομετρα (ο καθενας καπου στο εκει...) αλλαζουμε λαδια στο αυτοκινητο μας.
ταυτοχρονα,τι φιλτρο αερος λεει οτι στα36ρια το αλλαζεις περιπου στα 40.000 (οσο στο περιπου παει το "μικρο" σερβις),αλλα αναλογα τις περιοχες και νωριτερα..
σαφως αν σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαζεις και φιλτρο αερα και βενζινης θα ειναι το καλυτερο γιατι προλαμβανεις!!!
δεν ειναι πιο συνετη η κινηση για ενα aftermarket φιλτρο που θα σου δινει την δυνατοτητα με τα καθαιστικα που σου προσφερει να τα καθαριζεις σε καθε αλλαγη λαδιων,οποτε και πιο "οικονομικα" να σου ερθει στο τελος και με μεγαλυτερη αξιοπιστια?
δηλαδη...20 ευρω εχει ενα φιλτρο αερα?
σε 100.000 χιλιομετρα 10χ20=200 ευρω για να αγορασεις τα φιλτρα του εμποριου,
70 ευρω και αλλα 20 τα καθαριστικα 90 ευρω για ενα αφτερμαρκετ και συνεχης καθαρισμος!!
θα παρακαλουσα θερμοτατα,οι συμφορουμιτες να εκφρασουν αντικειμενικες αποψεις περι του θεματος,καθως το θρεντ δεν ανοιγεται για να παρει το αμαξι αλογα απο το φιλτρο,αλλα καθαρα για οικονομικους λογους και λογους αξιοπιστιας.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....