Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Σφάλματα σε 318ci e46

  1. #1
    Εγγραφή
    29-04-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή Σφάλματα σε 318ci e46

    Καλημέρα και καλώς σας βρήκα,
    Αγόρασα πριν μερικές μέρες ένα BMW 318ci 2004 facelift με τον Ν46 κινητήρα με τα 110kw. Πέρα από τα διάφορα άλλα θέματα που έχει το αμάξι, όταν μπήκε στο διαγνωστικό, έβγαλε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στο valvetronic. Επίσης πρέπει να πω ότι είναι αναμμένο το λαμπάκι του eml. Πρέπει να ανησυχήσω; Μπορεί αυτά τα σφάλματα να εξελιχθούν σε κάτι χειρότερο, π.χ. πρόβλημα στον εγκέφαλο; Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κατ' αρχάς αυτός που διάβασε το διαγνωστικό τι σου είπε? Προσπάθησε να σου σβήσει τα σφάλματα? αν ναι ξαναεμφανίστηκαν?
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  3. #3
    Εγγραφή
    29-04-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όχι δεν προσπάθησε να μου τα σβήσει. Απλούστατα μου είπε ότι έχουν άμεση σχέση με το λαμπάκι του eml. Γενικά όμως έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ σχετικά με το eml και δεν ξέρω τί να πιστέψω.

  4. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To αμαξι σου εχει παρουσιασει κομπιασμα καποια φορα μετα τις 2500 χιλ στροφες??
    Χθες παρομοιο θεμα σε ιδιο ακριβως κινητηρα εβγαλε βλαβη στο μοτερακι του βαλβοτρονικ...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaglito Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι δεν προσπάθησε να μου τα σβήσει. Απλούστατα μου είπε ότι έχουν άμεση σχέση με το λαμπάκι του eml. Γενικά όμως έχω διαβάσει πολλά στο ίντερνετ σχετικά με το eml και δεν ξέρω τί να πιστέψω.
    Πήγαινε το ρε φίλε σε έναν ειδικό. Το eml, αναμμένο μπορει να σημαίνει πολλά και διάφορα, διαβάζοντας διάφορα στο διαδίκτυο δεν μπορείς να βγάλεις άκρη και κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει με βεβαιότητα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    Kostas_1 (03-05-13), ΔημήτρηςΜ3 (09-05-13)

  7. #6
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    To αμαξι σου εχει παρουσιασει κομπιασμα καποια φορα μετα τις 2500 χιλ στροφες??
    Χθες παρομοιο θεμα σε ιδιο ακριβως κινητηρα εβγαλε βλαβη στο μοτερακι του βαλβοτρονικ...
    Την ίδια βλάβη με του Γρηγόρη, το πόδι τέρμα στο γκάζι και το αμάξι σερνόνταν.
    320ε με τα εργατικά Γιώργο.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. #7
    Εγγραφή
    29-04-13
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει κανένα κόμπιασμα. Ούτε επιβεβαιώθηκε αυτό που γράφεται, ότι όταν ζεσταίνεται λίγο η μηχανή αρχίζει να βγάζει θέματα και να μπαίνει σε limp mode. Αλλά από ότι φαίνεται θέλει λίγο πιο προσεκτικό έλεγχο. Η πεταλούδα του γκαζιού δεν με ανησύχησε τόσο, διότι πολλές φορές με λίγο καθάρισμα, είναι όλα ΟΚ. Αυτό που με τρόμαξε ήταν το σφάλμα στο valvetronic.

  9. #8
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Talking

    Καλως ηρθες καταρχας..!!

    Κατσε να δει το θεμα ο ΠάΠΑΣ ! Των Ν46 κινητήρων Tasos Kamv και θα λυθει η οποια απορια σου.... μην ανησυχεις...!!!

    Τασοοοοοοοοο Ξυπνααααααα ωρα για δουλειααααα!!!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη A8hnaios : 03-05-13 στις 00:51



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. The Following 4 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (03-05-13), Panos 316T (03-05-13), skaros (13-05-13), zaglito (03-05-13)

  11. #9
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Την ίδια βλάβη με του Γρηγόρη, το πόδι τέρμα στο γκάζι και το αμάξι σερνόνταν.
    320ε με τα εργατικά Γιώργο.
    Ετοιμάσου να κουμπώσεις s54 πανω..χααχαχ..Εμενα μου τα εκανε πολλες φορες αυτα και τα κομπιασματα που λεει ο katsaraios...Εσβηνα απ τον εγκεφαλο τα σφαλματα αλλες φορες και καποιες αλλες που μου ερχοταν να το καψω του αλλαζα οτι ζητουσε και μετα απο καμποσο καιρο παλι τα ιδια..Απο θερμοκρασιες πως πας? Σου κανει τιποτα περιεργα?
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  12. #10
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλημέρα και από εμένα και καλώς ήλθες φίλε zaglito στην παρέα μας!
    Όταν ανάψει το λαμπάκι eml ο κινητήρας μπαίνει σε "safe mode" και έχεις μειωμένη ισχύ για ΝΑ ΜΗΝ δημιουργηθεί κάποια περαιτέρω ζημιά στον κινητήρα...
    Τα πράγματα είναι πολύ απλά... το βάζεις πάνω σε ένα διαγνωστικό (κατά προτίμηση DIS - το επίσημο bmw) και σου γράφει αναλυτικά τη βλάβη και τί πρέπει να κάνεις για να διορθωθεί...

    Y.Γ. βάλε και καμιά photo στο γκαράζ σου να καμαρώσουμε το εργαλείο!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 09-05-13 στις 09:16

  13. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    Panos 316T (09-05-13)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP