Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: τροχαλιες και HP!!!

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή τροχαλιες και HP!!!

    Εχει καποιος αποψη,για το εαν τα οφελει που αναφερουν οι εταιρειες με την αλλαγη της τροχαλιας, ειναι πραγματικα;
    Οι διαφορες σε κερδος HP απο εταιρεια σε εταιρεια, κατα τα λεγομενα τους ειναι σημαντικες !!!
    Εχει καποια αρνητικη επιδραση στο μοτερ, η αλλαγη, με μικροτερο μεγεθος τροχαλια;

    https://www.evosport.com/product/pro...VO.PER.B60.P01

    https://shoprpi.com/product_info.php...products_id=39

    https://store.activeautowerke.com/ac...ulley-p53.aspx

    https://www.racdyn.com/IC_01.cfm?ic=1318085000

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σίγουρα υπάρχει κέρδος, δηλαδή εξοικονόμηση ισχύος αφού μειώνεται κατά ένα ποσοστό η χρήση των τροχαλιών..
    αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι εμφανής πχ η υπολειτουργία του υδραυλικού τιμονιού ή κυρίως της τρόμπας νερού με αποτέλεσμα την ελλιπή ψύξη του κινητήρα.

    ίσως να μας πει κάποιος που τα έχει δοκιμάσει

  3. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    alexm (14-07-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    καμια απολυτως διαφορα.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexm (14-07-11), S8N (31-07-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμια απολυτως διαφορα.
    στάθη καμία διαφορά στην απόδοση ή καμία διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα;

  7. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    γενικα δεν ειναι τοσο απλα η ροδινα τα πραγματα οσο μας τα λενε οι "aftermarket" εταιριες..για διαβαστε το παρακατω αρθρο και θα δειτε ποσο επιζημιο μπορει να ειναι...

    https://www.atiracing.com/products/d...mper_dinan.htm

  8. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    120ie87 (14-07-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    γενικοτερα η ζυγοστασθμιση του στροφαλου και απο τις δυο πλευρες (!!!) ειναι δυσκολη δουλεια και μεγαλος πονοκεφαλος για τις εταιριες...λετε ολοκληρη motosport να μην θελει να βγαλει αλλα 20 "πραγματικα" αλογα απο το μοτερ και να μην μπορει???σκεφτειτε ομως παρα τον τελειο ζυγισμενο στροφαλο του m5 πχ..να ελαφρωνουμε μονο απο την μια μερια του μπλοκ (την εν λογω τροχαλια)!!!σκεφτειτε ταλαντωσεις στις υψηλες στροφες.....ενος κακοζυγοσταθμισμενου στροφαλου...πραγματικα παιρνεις το μοτερ στο χερι πριν το καταλαβεις!!!

  10. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    120ie87 (14-07-11), alexm (14-07-11)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γενικα δεν ειναι τοσο απλα η ροδινα τα πραγματα οσο μας τα λενε οι "aftermarket" εταιριες..για διαβαστε το παρακατω αρθρο και θα δειτε ποσο επιζημιο μπορει να ειναι...

    https://www.atiracing.com/products/d...mper_dinan.htm
    εδώ μιλάει για την τροχαλία του στροφάλου για την οποία είναι γνωστό ότι απαγορεύεται να αλλαχτεί...
    μιλάμε για τις υπόλοιπες τροχαλίες δηλαδή του δυναμό,της τρόμπας νερού και του υδραυλικού τιμονιού

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στάθη καμία διαφορά στην απόδοση ή καμία διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα;
    και τα δυο.

    εκατονταδες αυτοκινητα (v10 που παρακολουθω στο Μ5-6board) εχουν αλλαξει και δεν εχουν παθει τιποτα χρονια τωρα.

    βεβαια η επιπλεον αποδοση που υποσχονται οι κατασκευαστες των διαφορων τετοιων τροχαλιων δεν ερχεται να επιβεβαιωθει στην πραξη.

    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ

  13. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ
    στρινγκ πούστερ

  14. #10
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδώ μιλάει για την τροχαλία του στροφάλου για την οποία είναι γνωστό ότι απαγορεύεται να αλλαχτεί...
    μιλάμε για τις υπόλοιπες τροχαλίες δηλαδή του δυναμό,της τρόμπας νερού και του υδραυλικού τιμονιού
    τα οφελη πιστευω οτι θα ειναι ελαχιστα..αναλογικα με το κοστος..συν οτι ο στροφαλος ζυγοσταθμιζεται και απο τις υπολοιπες τροχαλιες-σαν συνολο-!!!οποτε με το να αλλαξουμε αυτες και παλι μπορει να επηρεασει...σε μικροτερο βαθμο μεν..αλλα μπορεις να εισαι σιγουρος δε?????

  15. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Thomelef (31-07-11)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP