Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Mαγνήτες / Εξοικονόμηση καυσίμου

Hybrid View

Κωνσταντίνος Μενταγιόν καλοτυχίας, τυχερά... 17-10-10, 19:36
E60_Arkadia Και η bmw ασχολειται με... 17-10-10, 20:12
zgouriazmenos Έπεσε στα χέρια μου ένα... 17-10-10, 22:09
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Λοιπον αυτα τα μαγνητακια στηριζονται στην αρχη του ιονισμου με μαγνητικο συντονισμο. Επιστημονικη μεθοδος βραβευμενη και με Νομπελ καπου στα 1950. Συμφωνα λοιπον με την μεθοδο αυτη, κατακερματιζονται οι αλυσιδες υδρογονανθρακων και τα συμπλεγματα μοριων βενζινης, ετσι μενουν σε πληρη εκθεση στα μορια του οξυγονου με αποτελεσμα την καλυτερη καυση. Χοντρα-χοντρα...
    Αλλα το θεμα ειναι οτι συμφωνα με την φυσικη παντα...χρειαζομαστε μαγνητικα πεδια πολλων gauss ,τα οποια δυο μαγνητακια δεν πιστευω οτι μπορουν να τα πετυχουν

  2. The Following 7 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-10), katsaraios (17-10-10), Logistakos (17-10-10), Monsta (17-10-10), oldcarskickass (14-04-11), Samaro (17-10-10), strof (17-10-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλα το θεμα ειναι οτι συμφωνα με την φυσικη παντα...χρειαζομαστε μαγνητικα πεδια πολλων gauss ,τα οποια δυο μαγνητακια δεν πιστευω οτι μπορουν να τα πετυχουν
    Μου το είπε αυτό και γι αυτό το λόγο υπάρχουν 3 διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με το κυβισμό του αυτοκινήτου.

    Επίσης, πως εξηγείς τη (μικρή) διαφορά που ένιωσα στη ροπή ?

  4. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου το είπε αυτό και γι αυτό το λόγο υπάρχουν 3 διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με το κυβισμό του αυτοκινήτου.

    Επίσης, πως εξηγείς τη (μικρή) διαφορά που ένιωσα στη ροπή ?
    Την μικρη διαφορα που λες... αν πρεπει να αποδεχτω οτι υπαρχει, δεν μπορω να εξηγησω πως την καταλαβες!

    Ειπαμε σαν θεωρια μπορει να δουλευει...στην πραξει αυτα τα 30% οικονομια δεν υπαρχου! Αν δεις 3% να εισαι ικανοποιημενος.
    Παλια ειχε δοκιμαστει αυτη η τεχνολογια σε πλοια... που οι ιονιστες επιαναν ολοκληρα δωματια. Και ηταν απο ηλεκτρομαγνητες. Και σημερα θα μπορουσαμε να επιτυχουμε τετοια ηλεκτρο-μαγνητικα πεδια και να εχουμε αποτελεσμα...αλλα οτι ηλεκτρονικο εχει το αυτοκινητο σου θα αποδημουσε εις κυριον. Καθοτι θα ειχαμε ενα emp weapon στο αυτοκινητο μας.

    Αν θελεις να εχεις ασφαλη συμπερασματα σχετικα με αυτο το μαραφετι, πηγαινε σε εναν μετρητη καυσαεριων και μετρα χωρις αυτο, στην συνεχεια βαλτο πανω. Αν δεις διαφορα στους HC... ναι κανει κατι!

    Λιγο πιο μπακαλικος τροπος...βρες αυτοκινητο πχ opel που στο ρελαντι μετραει την καταναλωση σε lt/hr ...και μετρα το πριν και το μετα...θεωρητικα θα πρεπει το 0,8 τκατι τετοιο θα γραφει...να γινει εστω 0,7

  5. The Following 5 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-10), Kostas_1 (17-10-10), Monsta (18-10-10), NickE60 (17-10-10), spar@ (17-10-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καθοτι θα ειχαμε ενα emp weapon στο αυτοκινητο μας.
    Mε ενδιαφέρει μια τέτοια μετατροπή...Γίνεται και σε Ε46?????



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP