Σελίδα 8 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

  1. #71
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η τεχνολογια αμεσου ψεκασμου (που μας επιτρεπει να εχουμε υψηλη συμπιεση συνδυασμενη με τουρμπο) υπαρχει μονο στο Ν54...Το Μ54 306S3(για μενα ισως το καλυτερο ατμοσφαιρικο μοτερ της BMW) ειναι εμμεσου ψεκασμου αλλα οταν παρουσιαστηκε ειχε εντυπωσιακες καμπυλες ισχυος και ροπης...Οπως λεει και ο Στρατος,καλο θα ηταν να πεσει η συμπιεση ωστε να μεγιστοποιηθει ο βαθμος ασφαλειας...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (01-03-10), Stefanos_Cool (01-03-10), stratos (01-03-10), VanVIC (01-03-10)

  3. #72
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η τεχνολογια αμεσου ψεκασμου (που μας επιτρεπει να εχουμε υψηλη συμπιεση συνδυασμενη με τουρμπο) υπαρχει μονο στο Ν54...Το Μ54 306S3(για μενα ισως το καλυτερο ατμοσφαιρικο μοτερ της BMW) ειναι εμμεσου ψεκασμου αλλα οταν παρουσιαστηκε ειχε εντυπωσιακες καμπυλες ισχυος και ροπης...Οπως λεει και ο Στρατος,καλο θα ηταν να πεσει η συμπιεση ωστε να μεγιστοποιηθει ο βαθμος ασφαλειας...
    Αν «χαμηλώσουμε» την συμπίεση στο 9,5:1 ή ακόμα και στο 9,0:1, και με χρήση σφυρίλατων πιστονιών, πόσο «ασφαλείς» θα ήμασταν αν ανεβάζαμε και τον κόφτη στροφών απο τις 6900rpm στις 7200rpm (με χρήση και πιο ενισχυμένων ελατηρίων βαλβίδων εννοείται) ;

    Με τους εκκεντροφόρους που φοράω, με στροφάρισμα ακόμα πιο ψηλά Απο τις 6900rpm, σίγουρα θα έβγαινε κι άλλη δύναμη.


    Υ.Γ.: Ανοιξα νέο thread για αναβάθμιση σε δίσκο-πλατώ

  4. #73
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιορ ντρημ ιζ δε αδερς ναητμερ. ( μπικοζ οφ δε λιπτον ιτ γουιλ τρητ το δε κομπετισιον)

    Ντου νοτ ασκ γιορ ζεντ γουοτ ιτ καν ντου φορ γιου. Ασκ γιορσελφ γουατ καν γιου ντου του γιορ ζεντ.

    Ρηντ μαη λιπς, αη ντιντ νοτ ενυχαου ετζακιουλεητεντ ον μισις λεβινσκι ( οχι αυτο ηταν απο αλλη επιχη της αμερικανικης ιστοριας).
    Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ γελάω σα βλάκας και η γυναίκα μου με κοιτάει καλά καλά!


    Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΞΑΝΑ!!!!

    PS: Sorry for the off-topic

    A XA XA XA XA XA XA XA XA XA XA

  5. #74
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αναβάθμιση βολάν / δίσκου-πλατώ

    Σήμερα μπήκε βολάν απο Μ5Ε34 (το ελαφρύ του 3.6) και το αντίστοιχο set δίσκου-πλατώ.

    Το βολάν έχει το μισό βάρος (5,7kg) σε σχέση με το εργοστασιακό του Ζ3 (11,2kg). Θεωρητικά αυτή η "αναβάθμιση" βελτιώνει σημαντικά το στροφάρισμα.

    Για την μικρή διαδρομή απο το συνεργείο μέχρι το γραφείο μέσω παραλιακής, δεν εντοπίσθηκε κανένα "θέμα" με το πόσο γρήγορα πέφτουν οι στροφές στο άφημα του γκαζιού.
    Οταν όμως πατάς γκάζι...

    Ας ελπίσουμε οτι το μικρότερο βάρος του Ζ3 σε σχέση με το Μ5Ε34 θα βοηθήσουν στο να "κρατήσει" το set δίσκου-πλατώ την παραπάνω δύναμη.
    Πάντως οφείλω να ομολογήσω οτι ο συμπλέκτης δεν είναι καθόλου βαρύς, τουλάχιστον σε σχέση με τον εργοστασιακό.
    Το γράφω αυτό γιατί στην συζήτηση που είχα και στην αρχική μου επιλογή να βάλω το αντίστοιχο set της Sachs Performance (πάλι για το Μ5), οι μηχανικοί μου έλεγαν οτι θα είναι πολύ βαρύς (ο συμπλέκτης) και το αυτοκίνητο θα γινόταν "δυσκολο" και πολύ κουραστικό, ειδικά μέσα στην πόλη.

    Αααντε να δούμε...

  6. #75
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα μπήκε βολάν απο Μ5Ε34 (το ελαφρύ του 3.6) και το αντίστοιχο set δίσκου-πλατώ.

    Το βολάν έχει το μισό βάρος (5,7kg) σε σχέση με το εργοστασιακό του Ζ3 (11,2kg). Θεωρητικά αυτή η "αναβάθμιση" βελτιώνει σημαντικά το στροφάρισμα.

    Για την μικρή διαδρομή απο το συνεργείο μέχρι το γραφείο μέσω παραλιακής, δεν εντοπίσθηκε κανένα "θέμα" με το πόσο γρήγορα πέφτουν οι στροφές στο άφημα του γκαζιού.
    Οταν όμως πατάς γκάζι...

    Ας ελπίσουμε οτι το μικρότερο βάρος του Ζ3 σε σχέση με το Μ5Ε34 θα βοηθήσουν στο να "κρατήσει" το set δίσκου-πλατώ την παραπάνω δύναμη.
    Πάντως οφείλω να ομολογήσω οτι ο συμπλέκτης δεν είναι καθόλου βαρύς, τουλάχιστον σε σχέση με τον εργοστασιακό.
    Το γράφω αυτό γιατί στην συζήτηση που είχα και στην αρχική μου επιλογή να βάλω το αντίστοιχο set της Sachs Performance (πάλι για το Μ5), οι μηχανικοί μου έλεγαν οτι θα είναι πολύ βαρύς (ο συμπλέκτης) και το αυτοκίνητο θα γινόταν "δυσκολο" και πολύ κουραστικό, ειδικά μέσα στην πόλη.

    Αααντε να δούμε...
    τι να δούμε ;;;
    τώρα είναι που δεν θα προλαβαίνουμε να δούμε!

  7. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    VanVIC (12-03-23)

  8. #76

    Προεπιλογή

    Μεγειες το βολανοδισκοπλατο!!!

  9. #77
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλοταξιδο βαγγελη...πολλα και καλα ,γρηγορα χιλιομετρα!

  10. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    VanVIC (11-03-10)

  11. #78
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίος Βαγγέλη. Χαίρομαι που με έβγαλες ψεύτη οτι θα πέφτουν γρήγορα οι στροφές. Αναμένουμε να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες και εντυπώσεις...

  12. #79
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίος Βαγγέλη. Χαίρομαι που με έβγαλες ψεύτη οτι θα πέφτουν γρήγορα οι στροφές. Αναμένουμε να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες και εντυπώσεις...
    Αντε να δούμε τώρα τί θα γίνει με τα μπέκ...

  13. #80
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αυξηση δύναμης με Μεθανόλη ή με αύξηση πίεσης εισαγωγής ?

    Οπως έχω ξαναγράψει, με το τρέχων setup του προγράμματος, τα μπέκ μου έχουν φτάσει στα όριά τους και δεν υπάρχει περίπτωση αύξησης της ιπποδύναμης με άλλη επέμβαση στο πρόγραμμα (με περισσότερα psi αλλά με τα υπάρχοντα μπέκ).

    Υπήρξε λοιπόν το δίλημμα να κάνω χρήση μεθανόλης ή να πάω για μεγαλύτερη ιπποδύναμη με πιο πολύ βενζίνη (μεγαλύτερα μπεκ) + αυξηση της πίεσης εισαγωγής ?
    Ποιό θα ήταν ασφαλέστερο ? πιό αξιόπιστο ? με περισσότερες προοπτικές ?

    Δεδομένου οτι η χρήση ξεχωριστών δοχείων «ζουμιών», extra σωληνώσεων, προετοιμασίας «μειγμάτων», αποθήκευσης δεν μου άρεσε αλλά και με ψιλοάγχωνε σαν ιδέα, επέλεξα την «άλλη» οδό...

    Είπα να αλλάξω μπέκ (να πάω σε μεγαλύτερα) και μιας και θα το κάνω, ας βάλω αυτά του spec TS3 της ESS αφού πλέον, σιγά-σιγά, προς τα «εκεί» το πάω (τα πιστόνια είναι το επόμενο βήμα).
    Τα συγκεκριμένα λοιπόν μπεκ της Bosch, αναμένονται και μόλις παραληφθούν θα τοποθετηθούν μαζί με μικρότερη τροχαλία για 8,75 psi (αντί των 8,25 psi που είμαι τώρα, σημειωτέων οτι το TS2+ είναι 8,5 psi).
    Αμέσως θα ακολουθήσει ο απαραίτητος επαναπρογραμματισμός απο τον Δημήτρη Σκανδάλη και ίδωμεν... (μπορούμε να κάνουμε και προβλέψεις αν θέλετε)

    Στην πιο πιο πρόσφατη δυναμομέτρηση, το Ζ3 μου «έγραψε» 381,3 ίππους. Αν υποθέσουμε οτι με τις ανωτέρω αλλαγές, η ιπποδύναμη φτάνει στα ίδια επίπεδα με αυτήν του Ζ3 του deepblue (τώρα με την χρήση μεθανόλης «έγραψε» 398+ ίππους στο ίδιο δυναμόμετρο), ποιά εκ των 2 (μεθανόλη ή παραπάνω πίεση εισαγωγής) πιστευετε οτι θα είναι η πιο ασφαλής (για τον κινητήρα) λύση ?

    Αναμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας (πριν γίνουν οι ανωτερω «επεμβάσεις» στο δικό μου.

    Βαγγέλης

Σελίδα 8 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP