Όλοι λίγο πολύ τα ξέρετε....
Θα ήθελα λοιπόν να μάθω και εγώ αναλυτικά τι και πως!
Πως το κολλάς,
τι επιπτώσεις έχεις,
τι αντοχή έχει,
αξίζει να χεις 100% μπλοκαδούρα με μηδαμινό κόστος σε σχέση με το να δώσεις ένα σκασμό λεφτά να το πάρεις έτοιμο?
Printable View
Όλοι λίγο πολύ τα ξέρετε....
Θα ήθελα λοιπόν να μάθω και εγώ αναλυτικά τι και πως!
Πως το κολλάς,
τι επιπτώσεις έχεις,
τι αντοχή έχει,
αξίζει να χεις 100% μπλοκαδούρα με μηδαμινό κόστος σε σχέση με το να δώσεις ένα σκασμό λεφτά να το πάρεις έτοιμο?
χωρις να'χω οδηγησει με τετοιο, Μητσο, απο οτι ξερω για το δρομο δεν κανει.
σε μανουβρες με μικρη ταχυτητα ταλαιπωρουνται λαστιχα-ημιαξονια και τα λοιπα περιφερειακα.
υγ. μην ξεχνας το ebay
αν δεν κανω λαθος η Ε34 5αρα εχει το 188αρι καβουκι οπως τα μεγαλα Ε36/Ε30 σωστα ?
Νίκο επειδή είδα τι έκανε ένα σήμερα στον δρόμο (είχα πάει σε συνεργείο ενός φίλου) ήρθα σπίτι και άλλαξα μπλούζα γιατί γέμισε σάλια!
Και απο ότι μου είπε την ακούνε ημιαξόνια ΜΟΝΟ ΑΝ έχεις πολύ φορτωμένο το αμάξι σε ανηφόρες ειδικά.....
Υ.γ. Νομίζω ναι αλλά δεν κοιτάω να αγοράσω προς το παρών.... Θέλω να μάθω τι παίζει περι κολλημένων και βλέπουμε....
Όταν το αυτοκίνητο εκτελεί κυκλική κίνηση ή και απλή καμπύλη αυτομάτως δουλεύει το διαφορικό, με αποτέλεσμα ανάλογα τη φορά της στροφής οι τροχοί να μην έχουν την ίδια ταχύτητα ταυτόχρονα. Αυτό συμβάλει στην οδηγική συμπεριφορά και την ασφαλή οδήγηση του αυτοκινήτου. Τώρα αν είναι τύπου Dragστεράδικη χρήση δεν γνωρίζω. Είμαι σίγουρος ότι δεν σε καλύπτω με αυτό, απλά και εγώ προσπαθώ να καταλάβω, γιατί κάποιος θα τοποθετούσε ένα κολλημένο διαφορικό (έναν απλό άξονα δλδ) για να μεταφέρει την κίνηση σε ένα καθημερινό αμάξι...?
Ηλεκτρόδιο μπλέ χρωμονικελιούχο, πολλά αμπέρ και κολλάς τους πλανήτες μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο χαζοσπινιάρει για πλάκα, δεν μπορεί να στρίψει σε μικρές γωνίες και τρώει τα λάστιχα. Καλό για φτηνή λύση για πίστα μικρή και drift και για τίποτα άλλο
Όπως τα είπε ο Στράτος. Μόνο για ντριφτ κανει (βέβαια είναι λουκούμι), αλλά μετά το αυτοκίνητο γίνεται άχρηστο σε στροφές, δεν παρκαρει και αρκετά επικίνδυνο ειδικά στο βρεγμένο είναι θάνατος, ασε που αργά ή γρήγορα θα σπάσει. Ξέχνα το Δημήτρη απλά. Βρες ένα μεταχειρισμένο καλό μαμα μπλοκε τώρα που έχουν πέσει οι τιμές 200-300Ε και θα το απολαύσειςthumb!!
Μα ερώτηση κάνω να δώ τι παίζει ;) Επειδή είδα οτι γίνεται μπαλαρίνα το αμάξι για πλάκα λέω αμα αξίζει ας το κάνουμε....
Δηλαδή με λίγα λόγια το κάνεις σε αυτοκίνητα drift και πίστα.... Δεν αξίζει για δρόμο
λοιπον..
το θεμα κολλημενο ειναι αρκετα παρεξηγημενο...και αυτο που λενε οτι το αμαξι δεν κανει για καθημερινο φυσικα και δεν ισχυει..ναι ειναι λιγο πιο κουραστικο αλλα ιδιως στα bmw ειναι μια χαρα..τωρα οσοαναφορα το δεν στριβει..στριβει αλλα θελει συνηθεια...το αμαξι γινεται πολυ πιο αποτομο και τονιζει πολυ τις αντιδρασεις του..ειτε αυτες ειναι υποστροφη ειτε υπερστροφη...με μια γκαζια ομως η υποστροφη γινεται υπερστροφη...οποτε απο κει και περα εξοικιωνεσαι...φυσικα δεν ειναι για να στριβεις με παραπανω απο 150...εγω παντως στην εθνικη δεν το βρηκα πολυ κακο..το περιμενα πολυ χειροτερο..προσοχη..δεν κολλαμε ποτε διαφορικο αν δεν φτιαξουμε πρωτα μια σωστη αναρτηση...ουτως ωστε το αμαξι να μην ειναι ατσουμπαλο..στις αντιδρασεις του που θα ειναι σαφως πιο ακαριαιες τωρα...τωρα το θεμα ημιαξονια εχει να κανει καθαρα με το μεγεθος τους...εμενα πχ..εχω σπασει γυρω στα 3 ημιαξονια στα 3 χρονια με πολυ πιστα...και τα ημιαξονια μου ειναι απο 1.2λτ..τα μεγαλα ημιαξονια δεν καταλαβαινουν τιποτα..οπως και τα μεγαλα καβουκια διαφορικου bmw θεωρουνται αθανατα αμα κολλησεις το διαφορικο..απο κει και περα θελει εναν ελεγχο στα λαδια του διαφορικου καθε 2-3χιλ χιλιομετρα,καθως το κολλημενο εχει την ταση να τα τρωει πιο ευκολα...παντα οταν γινονται τα χιλιομετρα με το πλαι...
το κολλημενο ειναι μια καλη πατεντα για καποιον που δεν εχει αρκετα αλογα..πραγματικα κερδιζεις αλογα απο το κολλημενο..αλλα χανεις πολυ σε προοδευτικοτητα στην παντα..και η οδηγηση του γινεται πολυ απαιτηκη και απαιτει εμπειρια και σεβασμο..στο γκαζι...για καποιον που θελει να αρχισει το drift το θεωρω πολυ καλη λυση καθως το να κολλησεις ενα μαμα διαφορικο αντε να κοστισει 80-100ευρω..
ενα απο τα επικινδυνα σημεια του κολλημενου ειναι οτι το αμαξι δεν σταματαει την παντα οταν παψουμε να παταμε γκαζι αλλα συνεχιζει για λιγο ακομα...κατι που ενισχυεται πολυ στην βροχη...εκει πραγματικα με το κολλημενο θελει παρα πολυ συνεση..και εμπειρια..
το κολλημενο εν ολιγοις θελει οπωςδηποτε να μπεις πιστα..για να καταλαβεις τι ακριβως κανει...ενω στο δρομο μπορει να σου προσφερει μεγαλοπρεπεις παντες, με την ιδια ευκολια μπορει και να σε πουλησει...καθως η δυναμη μεταφερεται περιεργα στους πισω τροχους..και θελει συνηθεια και σιγα σιγα στην αρχη..και παντα καλα λαστιχα μπροστα γιατι το κολλημενο "σπρωχνει" πολυ το μπροστινο μερος...και πολλοι εχουν φυγει ετσι...στην αρχη τουλαχιστον....
θα είναι πολύ κουραστικό, θα σου βγαίνει η ψυχή για να παρκάρεις, θα σου σπάνε τα νεύρα που θα παρκάρεις και θα τσιρίζουν τα λάστιχα. Σε στροφές θα πηγαίνεις με λιγότερα(βέβαια πιο απολαυστικά γιατι θα πηγαίνεις παλεύοντας) και είναι και επικίνδυνο κατ εμε. Ειδικά σε εθνική δεν θα έχει πλάκα να κάνει κράου. Φίλου μου που έσπασε το κολλημένο, από τον κραδασμό κούνησε μέχρι και ο μεσαίος καθρεύτης.....χαχαχαχα
Ούτε καν για πίστα..... μονο για ντριφτ και πάλι με συμβιβασμό λόγο του κόστους ενος ντριφτάδικου.
Αν το αποφασίσω το κόστος μόνο τα ηλεκτρόδια θα μου πάει.... Κάτι τρέχει στα γύφτικα δηλαδή!
Το θέμα μου είναι άλλο.
Αύριο πρωί που λέει ο λόγος το κολλάω, λογικά το αμάξι με μια γκαζιά θα σβαρνίζεται σαν τρελό! Το θέμα μου δεν είναι να στρίβω με 200 και αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν με ενδιέφερε...
Αλλά έχω κάτι ορέξεις να πάω Χαλκίδα, Ωρωπό, Αράχωβα να δώ φίλους και γνωστούς. Θα μπορώ ή θα είμαι με την ψυχή στο στόμα?
Επισης δεν κατάλαβα καλά περί παρκαρίσματος, οκ θα κάνεις μια οπισθογωνία να παρκάρεις. πόσο τραγικό είναι για τα λάστιχα μια όπισθεν για 2 μέτρα?
κοιτα που μου χουν καλομαθει με τα quaife.χιχιιχιχιχ.
δημητρη αν καταλαβα καλα..εσυ το σκεφτεσαι για την ασπρουλα...εγω στην θεση σου θα ρωταγα ποσο κανει το διαφορικο σου...και αν κανει πχ..200ευρω...ναι θα κολλαγα το υπαρχον και πραγματικα θα ευχαριστιομουν το αμαξι μου απιστευτα...αλλα να επισημανω οτι δεν κανει για καθε μερα...γιατι κανει φασαρια μονο και με το θεμα το παρκαρισματος..εγω ποτε δεν ειχα προβλημα..με το δικο μου αμαξι και ασε τον κωστα να λεει..σιγα πια..απλα θα παρκαρεις με λιγο γκαζι και σιγα σιγα....δεν ειναι τιποτα...
Νικ άλλο το καντετ και άλλο η 5αρα που είναι διπλάσια σε φάρδος. Ο τρελός ρε δεν το θέλει για ντριφτ μόνο....
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Εμμμμ φίλε περιμέναμε και μερικούς μήνες μέχρι να μαζέψουμε το ποσό...:original:.
Τι δεν είναι τίποτα να παρκάρεις 5αρα στο κέντρο της Αθήνας? Και με κολλημένο??αααααααααχχααχα χαχαχααχ:hystericalbs1::hystericalbs1:κα λό καλό
Μουρλέ με 200-300Ε βάζεις μπλοκέ μαμά, έτσι και αλλιώς μόνο στην γλίτσα μπορείς να παίζεις όπου το μαμά είναι μια χαρά.thumb
κωστα, ο δημητρης εχει ενα αμαξι που ουτως η αλλως δεν εχει αλογα...γιατι να ξοδευετει και να παει να δωσει ενα καρο λεφτα να παρει ενα καλο διαφορικο απο το να κολλησει το υπαρχον και να χει και ενα ακομα καβαντζα..ολα αυτα μαζι θα του κοστισουν 300ευρω πανω κατω...και το κολλημενο δινει αρκετη δυναμη στο αμαξι...σε αντιθεση με τα lsd που δεν κολακευουν το μοτερ...απο αυτη την αποψη το λεω...πιστευω οτι ειναι μια καλη και φτηνη λυση..που τουλαχιστον θα την χαρει πολυ..δεν ειναι η ιδανικη..ιδιως για να πας αραχωβα..λογω θορυβου κυριως..και οχι τοσο λογω συμπεριφορας...
Ρε μογκολάκο, αν το κολλήσεις έχεις μόνιμα 100% δλδ πάντα μα πάντα οι δύο τροχοί κάνουν την ίδια κίνηση. Όταν εσύ έχεις στρίψει το τιμόνι φουλ(παρκάρισμα) ο ένας τροχός θέλει να κάνει πολύ μεγαλύτερη κίνηση απο τον αλλο και ο άλλος δεν το αφήνει, άρα αναγκαστικά ο ένας απο τους δύο γλιστράει. Προχωράς δλδ και ο ένας είναι ακίνητος(σχεδόν):original:
Τις προάλλες ένας φίλος μου έδινε το μικρό γκρουπ με 4.10 βήμα 300Ε. Όλο το καβούκι. Αν θέλεις Δημήτρη τον ρωτάω αν το έχει ακόμα, αν σου κάνει.
Ναι ρε Νικ, αλλά το κολλημένο θέλει πολύ ιδική οδήγηση.... εξάλλου στη άσφαλτο που κάνει θα παίζει ένα παντιλίκη το μαμά είναι μια χαρά...
ΥΓ Ποστάρουμε με τυχαία σειρά:thumbsup:
κολλα το με γιουχου, και αν δεν σου αρεσει το λυνεις ριχνεις λιγο διαλυτικο και το ξεκολλας!!
ωραιες οι πατεντες παιδια απλα να ξερετε κατι για να ευχαριστιεστε κατι και να εχετε κατι αξιοπιστο πρεπει να πληρωσετε!
αν το κανεις ποιος θα το κολλησει?
Να πω οτι έχει άδικο? Αμαρτία! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ρε εντάξει η 5άρα και έτσι όπως είναι παίζει δεν έχει θέμα απλά θέλει λίγο να την ξεμου.... εεεε να την σανιδώσεις :shok:
Νίκ συμφωνώ ρε φίλε αλλά το καντετάκι είναι 1 τόνο ελαφρύτερο.... Εδώ είναι το πρόβλημα!
Κώστα το κατάλαβα αλλά έτσι θα ακούσω κανα κράου απο πίσω καμια ώρα φοβάμαι αλλιώς ήδη θα ήταν κολλημένο απο το μεσημέρι.... :th_Laie_67-1:
spar@ ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά οκ πολλά είναι υπερβολικά υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν και το ξέρετε καλά αυτό οι περισσότεροι thumb
Αν πάρω την απόφαση που δεν το βλέπω θα το κάνει ενα φιλαράκι μου που κόλλαγε σε starlet, ascona κλπ
στο παρκαρισμα θα ζοριστει πολυ η 5αρα ειναι και βαρια..επισης στο βρεγμενο θελει πολυ προσοχη και εξικειωση..
Το κολλημενο ειναι για κανα σταρλετακι και πιστα.. δεν ειναι για μαουνα 5αρα με 1.5 τονο. Καλη η παντα και η καυλα που προσφερει αλλα αμα ειναι να σκοτωθεις για το ρημαδι.. τι να λεει?
Αντε και το κολλησες και οδηγεις με προσοχη (ηδη εχει χασει τη "καθημερινη" χρηση του στο 1ο κολλημα), αμα τυχει κατι εκτακτο τι θα κανεις? Να πας εκτακτως καπου? Επαρχια? Να μεταφερεις τραυματια ή εναν ανθρωπο σου σε νοσοκομειο? Να πεσεις σε χιονι? Αμα κανει κραου στην εθνικη με 150 χλμ, ουτε τα νυχια σου δεν θα βρουν.
Ενα σωρο περιπτωσεις που λες σιγα μη μου τυχουν.. αν σου τυχουν κλαφτα ομως. Και το παρκαρισμα που το σνομπαρετε... τωρα παρκαρεις με 2 κινησεις, με το κολλημενο θα παρκαρεις σε 20.
Δεν αξιζει Μητσο, τα γουστα πληρωνονται, και αν κανεις κατι καντο σωστα. Βρες ενα μεταχ. BMW μπλοκε αν δεν θες να πληρωσεις quaife, αν δεν εχεις τα χρηματα κατσε και μαζεψε τα, εχει και αυτο ( η αναμονη και στο τελος η τοποθετηση) τη γλυκα του.
και εγω λεω κανε λιγο υπομονη Μητσο.
αν δεν κανω λαθος το εσωτερικο το μεγαλο γκρουπ που λενε το 188 πρεπει να κανει στο δικο σου.
μπορεις να βρεις μαμα τετοιο σχετικα φτηνα με ebay και λιγη προ-συννενοηση ;)
και η δικη μου γνωμη ειναι να μην κολλησεις το διαφορικο.
εκτος και αν εισαι αποφασισμενος να εχεις το αμαξι για μια φορα την εβδομαδα μονο σε πιστα.τοτε παω πασο γιατι θα εχεις ενα πολυ πιο αποτομο αλλα θα εισαι μεσα σε πιστα οπου δεν κινδυνευουν αλλοι,αλλα και εσυ!
το κολλημενο θα σε δυσκολεψει πολυ στη μετακινηση σου.
συμφωνω με τον προλαλησαντα που λεει οτι μια φορα θα γινει η στραβη και θα ψαχνεσαι....
και επειδη και εγω,οχι λογω παντηλικιων.αλλα λογω ασφαλειας περισσοτερο σκεφτομαι για μπλοκε,προτιμω να μαζεψω 300 ευρω να τα δωσω για ενα μαμα μπλοκε παρα μεσοβεζικες λυσεις οπως το κολλημενο.αποψη μου παντα..
το κολλημένο διαφορικό όσο απολαυστικό είναι, άλλο τόσο κουραστικό και επικίνδυνο μπορεί
να γίνει...είναι σαν να κάνεις το αμάξι να συμπεριφέρεται σαν καρτ έχοντας τους τροχούς
μονίμος μπλοκαρισμένους...τα μπλοκέ διαφορικά με ποσοστό εμπλοκής έχουν λόγο που είναι
φτιαγμένα έτσι και δεν είναι κολλημένα...αν σε μια ανοιχτή στροφή πχ πάς με 120 - 130, οι
τροχοί σου οι πίσω, έχουν άλλη ταχύτητα ο ένας απο τον άλλο. δλδ...ο εξωτερικός τροχός
λόγο του ότι διανύει μεγαλύτερη ακτίνα κύκλου, αναγκάζεται να γυρίσει περισόττερες φορές
απ'ότι ο εσωτερικός που έχει να διανύσει μικρότερη ακτίνα...σε αυτή την περίπτωση λοιπόν,
και αναλόγος πόσο φαρδύτερο είναι και το αμάξι σου, τόσο πιο επικίνδυνο μπορεί να γίνει
ένα κολλημένο διαφορικό...κοινός, μπορείς να φάς τρελό χαστούκι απο εκεί που δεν το
περιμένεις, ειδικότερα αν το αμάξι δεν έχει και την απαιτούμενη δύναμη για να σε επαναφέρει
εκεί που πρέπει...εγώ στο κόμπακτ είχα κολήσει το διαφορικό απο το 316, και σε μια βδομάδα,
πείγα και το ξήλωσα. πολύ ωραίο, αλλά είχα βαρεθεί σε χαλαρή οδήγηση, να μπαίνω και να
βγαίνω απο την στροφή ρολαριστός...
την γρήγορη οδηγηση την ξεχνάς, και περιορίζεσαι στο γεγονός πως αν θέλεις γρήγορη
οδήγηση, τότε θα πάς μόνο με τα ανάποδα...γνώμη μου είναι ένα καλό μπλοκέ...
δημητρη θα συμφωνησω με τους υπολοιπους..οτι ειναι μια λυση μονο για παντες και απο κει και περα εχει καποια μειον..αλλα το παιχνιδι που θα κανεις δεν συγκρινεται με σχεδον οποιοδηποτε διαφορικο παρεις (εκτος αν δωσεις 1000+ ευρω)..τα μαμα μπλοκε δεν εχουν επαφη στην παντα σε σχεση με το κολλημενο..και στο κατω κατω δες το και αλλιως..ξερεις ποσα θα σου μαθει το κολλημενο????εγω εχω καβαλησει πολλα 30αρια που ειχαν σχεδον το βαρος του ε34 (λογω μεγαλων μοτερ!!)..και δεν ειχαν κανενα θεμα..
δημητρη.... πριν παρεις ενα μπλοκε..αξιζει να το κολλησεις..εστω για λιγο...εχεις να παρεις αρκετα πραγματα θεωρω..τουλαχιστον στις παντες..δοκιμασε το..και θα το ερωτευτεις...
ε ναι...δίκιο έχει ο νίκος...κρίμα να χαλάσεις μπλοκέ...αν βρείς μπλοκέ, καλύτερα κόλα το
δικό σου, και κράτα κάβα το μπλοκέ...
Ουπς συγνώμη δεν το διατύπωσα σωστά πάνω στην βιασύνη.....
Εννοούσα θα βρώ ένα μαμά μπλοκέ και θα κολλήσω το ΔΙΚΟ μου να υπάρχει για χαβαλέ thumb
κολλημενο σε suzuki vitara(3 πορτο 2λιτρο)....απλα απολαυση....!!!
Στην βροχη...εσκαγες ενα τικ απο τιμονια..και μετα το πηγαινες με το γκαζι και το φρενο....!
Το πραμα ετσι εβγαλε 3 αγωνες(ραλλυ 4χ4)....στον 4ο εγινε τροπετο ολοκληρο..!
έχω οδηγήσει ένα datsun με κόλλημενο διαφορικό ήταν σκέτη απόλαυση ήταν κ γυμνό τελείως μόνο ένα κάθισμα είχε, όλα τα λεφτά κ από τότε κ εμενα μου χει μπεί ιδέα να κόλλησω στ 36αρι μου αλλά ακουω κ διαβάζω πολλά κ δε μπορώ να το πάρω απόφαση
Στέφανε έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας ε? :th_Laie_67-1:
Οι ενδιασμοί μου είναι στο βάρος/όγκο του αυτοκινήτου...
Αν είχα το Escort MK1 που είχαμε κάποτε δεν θα το συζητούσαμε καν τώρα...
Εγώ για να προχωρήσω πρέπει να βρώ άλλο διαφορικό μπλοκέ και αν κολλήσω αυτό που έχω να το βάζω πάνω και να πηγαίνω πίστα....
Εκτός αν μαζέψω χρήματα σιγά σιγά και πάρω qualife να ηρεμήσω....
Γιατί μήν ξεχνάμε και την καταπόνηση άλλων μερών, θα πρέπει να βάλω και πιο χοντρά ημιαξόνια μετά
Γιατί μου αγχώνεσαι.... Εδώ έχουμε ειδικευτεί στην μηχανολογική άνευ διδασκάλου..... :th_Laie_67-1:
Τζιμακο δεν ειναι τα πενταρια για τετοιες πατεντες,ή κανε σωστη δουλεια και βαλε ενα μπλοκε μαμα ωστε να χαιρεσαι το αμαξι σου 100% ασφαλες ή αστο οπως ειναι.Πιστεψε με ο χαρακτηρας της σειρας 5 ειναι αλλος,σου μιλαω εκ πειρας μιας και εχω μεγαλη τρελλα με τα πενταρια..:thumbsup:
με κολλημενο και esp σε νορμαλ οδηγηδη τη γινεται?
(υ.γ σε σταρλετακη ειχα και ηταν απολαυση!)