Μήπως ξέρει κάποιος πως και αν μπορώ να τοποθετήσω το λεβιεδακι του Μ5 στο 520 Ε60?
:thnx::thnx::thnx::thnx:
Printable View
Μήπως ξέρει κάποιος πως και αν μπορώ να τοποθετήσω το λεβιεδακι του Μ5 στο 520 Ε60?
:thnx::thnx::thnx::thnx:
Μιχάλη εδώ σε έχω :
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=5080
Δεν μπαίνει Μιχάλη. Πληροφοριακά εντελώς, χειροκίνητος είσαι η steptronic ?
Όλα γίνονται, το θέμα είναι το κόστος...
Εδώ το pre-LCI 530 του zinant:
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1164828/
Δείτε το λεβιεδάκι του steptronic... thumb
Έλα Μιχάλη, έτοιμο κιτάκι (οι φωτό είναι από 3άρα αλλά αναφέρει πως μπαίνει και σε Ε60 steptronic):
https://www.motivemods.com/BMW-SMG-S.../bmw-sh-r3.htm
Το μόνο που θα σου λείπει είναι το αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο αγοράζεις από dealer. Μπορείς όμως ν' αφήσεις και το δικό σου αφού έχεις ενδείξεις εκεί.
Σωστός ο Άρης! Κιτ καλωδίωσης είναι που ταιριάζει το λεβιέ του Μ5 στο step ..ίσως χρειαστεί λιγάκι τρόχισμα ή λιμάρισμα η ράβδος του λεβιέ
Ακριβως οπως τα λενε ο Αρης και ο Νικος ειναι.
Σημερα μιλησα με τον Μανωλη για το θεμα,ειχε ενα λεβιεδακι πανω στο γραφειο και το λιγουρευτικα αλλα τελικα δεν εκανε για το δικο μου,και μου ειπε αν καταλαβα καλα γιατι ειχα και την μικρη μαζι και ηθελε να φυγουμε,οτι η μονη διαφορα ειναι οτι για οποιαδηποτε αλλαγη πρεπει να πατας το φρενο πχ. απο νεκρα(Ν) σε οπισθεν(R) ή ντραιβ(D),κατι που τωρα το κανεις μονο για να βγαλεις τον λεβιε απο την θεση παρκινγκ.
Ολα αυτα οπως σας ειπα ειναι με επιφυλαξη αφου εκτος απο τον Μανωλη ακουγα και τις φωνες της μικρης,αυριο που θα ξαναπαω θα τον ρωτησω και αν υπαρχει κατι αλλο θα σας ενημερωσω.
https://l.yimg.com/dv/izp/bmw_5_seri..._gearshift.jpg
Στο δικο μου που ειναι LCI μπαινει?....και αν ναι οταν βαζω επιλογη D η R η Ν χρειαζεται να παταω ενα πλαϊνο κουμπι με τον αντιχειρα,οπως και ενα κουμπι στο πανω μερος για PARK,αυτο τι γινεται?
https://images.thecarconnection.com/...00241318_l.jpg
Ναι Μιχάλη, κανένα πρόβλημα! Εύκολο.. thumb
Κάποιοι Γερμανοί το έχουν κάνει Άρη, αλλά είναι μπλεγμένο. Κατ' αρχάς τον ρόλο του πλαϊνού κουμπιού τον παρακάμπτεις πατώντας το φρένο, όπως ανέφερε ο Νίκος Μ-Πάκετ, το P όμως είναι πολύπλοκο.
Αν θες τη γνώμη μου, μόνο για την εμφάνιση δεν αξίζει τον κόπο. Το σπορ κιβώτιο όμως είναι καλή μετατροπή. Στο κοπή τη πίτα μπορείς να πάρεις το έπιπλό μου για βόλτα και να το δοκιμάσεις. Πρόσεχε μόνο γιατί είναι ΠΟΛΛΑ τα άλογα, δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει τόσο δυνατό αυτοκίνητο ποτέ. :th_Laie_67-1:
Πριν απο λιγο καιρο συναντηθηκα με τον Αρη για να μου δωσει κατι (:thanks:) και μιλησαμε για την καψουρα μας.μου ειπε λοιπον για την αλλαγη που εκανε στο κιβωτιο και μου το εδειξε και στην πραξη,ενιωσα αμεσως την διαφορα στο τιμονι οταν πατησε το sport,βαρυνε αρκετα κατι που κατα την γνωμη μου πρεπει να εχει φοβερη αισθηση οταν εισαι με πολλα χιλιομετρα .