Μήπως ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω τις ποτηροθήκες?:worthy::worthy::worthy:
Printable View
Μήπως ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω τις ποτηροθήκες?:worthy::worthy::worthy:
Μιχαλη για το Ζ, τις ειχα παρει απο αντιπροσωπεια. και οχι ιδιατερα ακριβα θα ελεγα...
Ποιές ποτηροθήκες εννοείς στο Ε60 ?
δεν έχει άλλες απο αυτες (εκτός αν εννοείς την προσθετη για την κεντρική κονσόλα)
https://ecx.images-amazon.com/images/I/31enTloKhVL.jpg
https://www.ecstuning.com/product_li...0-%20Black.jpg
https://desc.shop.ebay.co.uk/i.html?...&_stpos=&gbr=1
...μόνο που θα χρειαστείς και ταμπλώ γιατί εκεί που μπαίνουν υπάρχει ειδική διαμόρφωση (πατούρα) για να μην προεξέχουν
Επίσης υπάρχουν βάσεις και στην πίσω πλευρά
Δηλαδη πρεπει να αλλαχτει ολη η λωριδα που ειναι πανω απ το ντουλαπακι και να μπει η αλλη με τις ποτηροθηκες? Νικο οταν λες θελει αλλο ταμπλο αυτο εννοεις?
Ακομη θυμαμαι την αγωνια μου. οταν παρελαβα καινουργιο το Ε60,για το εαν εχει τις ποτηροθηκες,(ταξιδακι χωρις καφε γινεται?).... που εκτος του οτι ηταν στα εξτρα, με χρεωση,
ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΜΕΤΑ!!!...... ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΟ!!!
....οποτε Μιχαλη καταλαβες....
Ναι είναι άλλο ταμπλώ. Αυτή η λωρίδα δεν είναι ανεξάρτητη, δεν αφαιρείται, ανήκει στη διαμόρφωση του ταμπλώ. Αν δεν σε πειράζει που θα προεξέχουν, σίγουρα μπαίνουν.
https://img255.imageshack.us/img255/...cn6566low1.jpg
Οπότε παίδες θέλω τη γνώμη σας ποια μουρμούρα να διαλέξω από την γυναίκα......
1) αλλαγή ταμπλώ το οποίο σημαίνει.....πάλι άρχισες τα ίδια δεν σου φτάνουν ποια όσα έχεις δώσει για τα αυτοκίνητα........................:ranti ng2:
2) ρε Μιχάλη αμάν ποια δεν μπορώ συνέχεια να σου κρατάω το καφέ επειδή δεν έχεις θέση να τον βάλεις,αν είναι έτσι .........................:ranting2:
........:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
https://www.realoem.com/bmw/showpart...40&hg=51&fg=35
Αυτο δεν μπορει να μπει ειναι απο σειρα 6. (Στην εικονα το Νο10-11)
Μιχάλη, δεν θα μου περνούσε καν από το μυαλό να ανοίξω μιά τέτοια δουλειά ... (άλλο ταμπλώ κλπ). Θα βολευόμουνα με μιά ποτηροθηκη του εμπορίου, τουλάχιστον γιά τα ταξίδια που υπάρχει όντως θέμα με τον καφέ.
Υπάρχουν δεκάδες αναβαθμίσεις γιά το αυτοκίνητο αυτό, που αξίζουν πολύ περισσότερο τα λεφτά που θα δώσεις. Αυτή είναι η γνώμη μου, φιλικά thumb
Να αλλαχτει ταμπλω?!! Με τιποτα...μονο και μονο για τον καφε..:thumbsdown:
Έχουν απόλυτο δίκιο τα παιδιά, μόνο και μόνο το κόστος για την αγορά του ταμπλώ συν την εργασία βάλε βγάλε, συν τις εργοστασιακές ποτηροθήκες είναι υπερβολικό έως απαγορευτικό...Σε λίγο καιρό ολοκληρώνω εγώ αυτό το εγχείρημα, αλλά όχι για να βάλω ποτηροθήκες αλλά το HUD χαχαχαχαχαχα :th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1: Θα σε ενημερώσω κατά πόσο τελικά άξιζε μια τέτοια μετατροπή :original:
Ακριβως εκει εστιαζεται το προβλημα μου Αλεξη, οτι απο τη μαμα του ηταν πολυ "φτωχο" :) γιατι μεχρι εκει οικονομικα μπορουσα να φτασω απο θεμα εξοπλισμου & τωρα εχω επιδοθει σε "αγωνα" αναβαθμισης του. :)Ακολουθω βλεπεις τα βηματα του "δασκαλου μου -μας" (βλεπε nicκe60) χαχαχαχαχα :) :)
:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1: χαχαχαχαχαχχαχα δεν έχω λόγια για το σχόλιό σου Άρη. Σιγά - σιγά γιατί έχουν μεγάλα κοστολόγια τα άτιμα τα ανταλλακτικά, τώρα για παράδειγμα που μιλάμε ταξιδεύει από Γερμανία ο έμπροσθεν υαλοπίνακας, climate comfort με υποστήριξη HUD...για να δούμε, για να δούμε:original::original:
Βρε Δημητρη τι ειναι αυτο το <υαλοπίνακας, climate comfort με υποστήριξη HUD..> ??
Οταν εχεις Ε60 πρεπει να ξερεις και κανα δυο τρεις ξενες γλωσσες μου φαινεται...γτ με τοσα εξτρα και με τις ονομασιες χανεις τον μπουσουλα :th_Laie_67-1:
Κώστα, αυτό που λέει ο τίτλος είναι, Παρμπρίζ με θερμοαποροφητικές ιδιότητες και head up display ready. To νεο ταμπλω το χρειάζεται γιατί εκεί εδράζεται ο προτζέκτορας του HUD. Φυσικά χρειάζεται και κάτι άλλα καλούδια γιά να δουλέψει αυτό, αλλά μην σκας, ο Δημήτρης ξέρει καλά από ξηλώματα και ραψίματα ... :thumbsup: Στις ποτηροθήκες έχει μιά αμφιβολία αν θα τις μπάξει ... :hystericalbs1:
Θα τις μπαξει,θα τις μπαξει....εδω δεν κολλησε αλλου και αλλου,φανταζεσαι να του πει κανενας (υποθετικα μιλαμε)καλα θα το αγοραζα το αμαξι σου αλλα χωρις ποτηροθηκες δεν το παιρνω!!!:ranting2::th_Laie_67-1::hystericalbs1:
το φανταζεσαι??? εεεεε θα τον διαολοεστελνα!!!:thumbsup:
Climate comfort laminated glass, με κωδικο 356,και κοστος κατα την παραγγελια του αυτοκινητου 1700 ευρω.
Ο κωδικος αυτος δεν αφορα μονο τον εμπρος υαλοπινακα αλλα ολους τους υαλοπινακες του αυτοκινητου και οταν εχεις τον κωδικο 610(head up display) δεν μπορεις να εχεις πρασινη ριγα στο επανω μερος του εμπρος υαλοπινακα.
Εχω αυτον τον κωδικο στο 5αρι και θεωρω οτι ειναι ενα αξεσουαρ πολυ φθηνο για την δουλεια που κανει,δεν χρειαζεται να φορας γυαλια ηλιου στις περισσοτερες των περιπτωσεων,για εμενα που ειμαι μυωπας και τα γυαλια ηλιου δεν ειναι ευκολα στη χρηση ειναι ιδανικο.
Οταν πλενω το αυτοκινητο οι σταγονες του νερου στον πισω υαλοπινακα ειναι ιριδιζουσες!!!!!
Σας παραθετω και ενα αρθρο της BMW για το συγκεκριμενο αξεσουαρ.(η μεταφραση ειναι απο το google translator)
500 στρώματα από τη ζέστη - BMW εισάγει νέες θερμοανακλαστικού συγκολλημένα τεχνολογία κατασκευής γυαλιού
Μόναχο. Σε μια παγκόσμια πρωτιά, η BMW εισήγαγε ένα πρωτοποριακό θερμοανακλαστικού
συγκολλημένα τεχνολογίας γυαλιού στη νέα BMW 5 και 7 Series. Το πίσω παρμπρίζ
διαθέτει περισσότερα από 500 εξαιρετικά λεπτές πλαστικές ενσωματωμένα στρώματα μπορούν να έχουν ειδικά
ζητείται ως μέρος της άνεσης του κλίματος συγκολλημένα επιλογή γυαλιού. "Με περισσότερα
από 500 στρώματα πλαστικής ύλης, η συγκολλημένα υαλοπίνακα μειώνει τη συσσώρευση θερμότητας στα
το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Κάθε ένα από τα στρώματα είναι μόνο περίπου 0,00001 χιλιοστά
πάχους, το οποίο είναι περίπου πενήντα χιλιάδες φορές λεπτότερο από μια ανθρώπινη τρίχα », λέει η BMW
Project Manager Gerald Buck.
Το αποτέλεσμα: μεγαλύτερη άνεση των επιβατών σχετικά με καυτό χάρη ημέρες με τους υαλοπίνακες που
αντανακλά τη θερμότητα που παράγουν υπέρυθρες συνιστώσα της ηλιακής ακτινοβολίας και κατά συνέπεια
αισθητά μειώνει την συσσώρευση θερμότητας στον θάλαμο επιβατών, ακόμη και σε θερμοκρασίες άνω των 30
βαθμούς Κελσίου.
Άμεσο ηλιακό φως, ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, προκαλεί ένα ισχυρό
συσσώρευση θερμότητας στο εσωτερικό. Σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο με το πρότυπο υαλοπίνακες, τα
νέο ποτήρι άνεση του κλίματος προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα:
Πρώτον, μειώνει την εσωτερική θερμοκρασία του αέρα από κάποιους ° 5 C σε διαρκή αυτοκίνητο
στον ήλιο. Δεύτερον, μειώνει τη θερμοκρασία της επιφάνειας των καθισμάτων και της αποθήκευσης
περιοχές, για παράδειγμα, έως 10 ° C.
Η κατώτατη γραμμή: αυτόματο κλιματισμό παρέχει επαρκή ψύξη, ακόμη και σε
την έναρξη της διαδρομής και, για λιγότερη ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι οι ανεμιστήρες μπορούν να λειτουργούν σε
χαμηλότερη ρύθμιση, μειώνοντας έτσι τα επίπεδα θορύβου και τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου.
Ανάπτυξη και τεχνολογία
Το νέο αυτό γυαλί που αναπτύχθηκε από κοινού από το BMW Group, η 3Μ και η Saint-Gobain
Sekurit, Γερμανία. Κατασκευάζεται από τους εταίρους σε μια επιμελημένη παραγωγή
διαδικασία, αυτό το γυαλί επέτρεψε για πρώτη φορά για την προστασία του
εσωτερικό του αυτοκινήτου από ανεπιθύμητη θερμότητα από τις ακτίνες του ήλιου με τη χρήση του γυαλιού
και πλαστικά αποκλειστικά.
Προηγουμένως, αυτή η «ηλιακή λειτουργία προστασίας" είχε μόνο επιτεύχθηκε μέσω της
μετάλλων συστήματα thin-film στο ποτήρι. Αυτά αντικατοπτρίζουν επίσης τις υπέρυθρες συστατικό
σε ακτίνες του ήλιου και να μειώσουν τη συσσώρευση θερμότητας μέσα σε ένα αυτοκίνητο, αλλά το
πλεονέκτημα των μη μεταλλικών φύλλων είναι ότι δεν προκαλούν τη στεγανοποίηση των
περιοχή του θαλάμου επιβατών, την εξασφάλιση της καλύτερης υποδοχής των συστημάτων επικοινωνίας.
Κλίμα άνεση, πολυστρωματικού γυαλιού προσφέρει έτσι πολλά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με το
πρότυπο τζάμια, ενισχυμένη και συγκεκριμένα θερμικής και ακουστικής άνεσης σε συνδυασμό με
κάποια εξοικονόμηση βάρους, αλλά χωρίς την καλύτερη απορρόφηση των ορατών εισερχόμενων
φως.
Αλέξη πολύ ενδιαφέρον το cclg.
Εξαιρετική απόδοση στους παραπάνω τομείς πάντως έχουν και οι μεμβράνες που έχω βάλει, πολύ καλής ποιότητας, εννοείται, και σε όλα τα τζάμια και νόμιμες. Πιστεύεις ότι τα κρύσταλλα του δικού σου είναι πολύ ανώτερα σε απόδοση σε σχέση με συμβατικά με μεμβράνες ?
Πανο δεν ειχα ποτε μεμβρανες σε καποιο αυτοκινητο μου για να μπορω να κανω συγκριση,αλλα πιστευω οτι μια χαρα θα κανουν την δουλεια τους και αυτες.
Οταν το αυτοκινητο το εχω σε σκια(σχεδον παντα :th_Laie_67-1:) η αποχρωση των υαλοπινακων ειναι ελαφρως μπεζ,στον ηλιο γινονται καφε σκουρα.
Τα πλαινα τζαμια σε εμενα ειναι διπλα,ετσι ειναι σε ολη την σειρα 5 Ε60;
O κωδικός είναι 358 νομίζω, όχι 356..
το άσχημο είναι ότι δεν βγαίνει με την πράσινη ντεγκραντέ ρίγα στην κορυφή...