Το βρηκα στο νετ και ειπα να το ποσταρω.Ποιος λετε οτι φταιει?
https://www.youtube.com/watch?v=l9tN00JubGg
Printable View
Το βρηκα στο νετ και ειπα να το ποσταρω.Ποιος λετε οτι φταιει?
https://www.youtube.com/watch?v=l9tN00JubGg
τρομερο...φαινεται ξεκαθαρα οτι το μ3 του κλεινει τη γραμμη και ο αλλος παταει στο χωμα με τους μισους τροχους και χανει την προσφυση...παντως δεν χτυπησε πολυ το εβο.........
ναι ενώ δείχνει να ανοίγει δρόμο για να περάσει ο μήτσους αποφασίζει ξαφνικά να κλείσει
την γραμμή του και να συνεχίσει. τις πρώτες δυο φορές που το είδα μου φάνηκε πως του
έφυγε το αμάξι λόγω φρεναρίσματος στην κορυφή της στροφής. όσο καλύτερα το βλέπεις
όμως καταλαβαίνεις πως η μ@λ@κί@ είναι του μπε μπε. επίσεις το έβο θα μπορούσε να
πειγαίνει και λίγο πιο χαλαρά στα κλειστά κομμάτια της πίστας, όταν υπάρχουν πολά αμάξια
μέσα που μπορεί να υπάρχουν απο τελείως κουλάδια μέχρι και ο βάτανεν.
πάντως ο μήτσους φαίνεται αρκετά φορτωμένος και πάρα πολύ γρήγορος.
Και οι δύο..
Το evo πήγε να περάσει αέρα-πατέρα, ενώ το Μ δεν είχε βγάλει φλασ ότι το έχει αντιληφθεί και θα κάνει δεξιά.
Το Μ ευθύνεται στο ότι δεν είδε πως έρχεται το evo και έκλεισε τη γραμμή του όπως γούσταρε
Λάθος γραμμή το εβο μέσα στα χώματα και γειά σας...Τώρα αν τον έκλεισε το bmw δεν νομίζω και τόσο, οσο ότι έκανε λάθος εκτίμηση ο οδηγός που βρέθηκε στην λάθος γραμμή και απλά δεν έκοψε (δεν πήγαινε και με 300 παρά μόνο με 70-80mph;))
Επίσης στο βίντεο δείχνει το bmw να διπλώνει κάπως,πράγμα που ίσως ανάγκασε το εβο να βγει εκτός γραμμής.
Ο οδηγός του Μ3 ήταν απλά στο κόσμο του και τον πήρε ο ύπνος για λίγα δευτερόλεπτα. Έπρεπε να είχε αντιληφθεί το EVO, να τον αφήσει να περάσει (έτσι που ερχόταν) κι ας έχανε τη γραμμή του.
ΥΓ: Βασίλη, εσένα να σε πάρω για ....... εκτιμητή αγορίνα. :D :hystericalbs1::hystericalbs1:
Το παλικάρι με το ΕΒΟ είναι πολύ γεναίος με ηλίθιο τρόπο.
Ούτε ο φίλος του να οδηγούσε το Μ3 και να ξέρει ότι έρχεται από πίσω με τα όσα.
Ένας κύριως λόγος που γίνονται ατυχήματα στο Ρινγκ, 2 μαλάκες συναντιούντε στο ίδιο σημείο.
Οι εβο είναι ειδική κατηγορία...
Ένα άλλο ατύχημα που κατέστρεψε ένα όμορφο Μ3 Ε46.
Είναι βρεγμένο κάτω.
https://www.youtube.com/watch?v=r7aigXYP8Mw
Εκατσα και ειδα το video περιπου 50 φορες αν το παρατιρισεις το Μ3 δεν ακουμπισε το EVO!!! τιν ωρα που ακουγετε ο θορυβος απο τιν συγκρουση η εμπρος ροδα του EVO πεφτει μεσα σε μια τεραστια γουβα.... thumb ειναι ακρυβως εκει που τελειωνει το kerb οπου παταει γκαζον και για αυτο το χανει!!!!!
Οτι ναναι λεμε.
Θα διαφωνήσω κε Αντώνη :rolleyes:
Σε κανονικό δρόμο κυκλοφορούν παλαβοί σαν τον κ. EBO, αλλά και πολύ χειρότεροι. Γι αυτό πρέπει να έχουμε τα μάτια μας 14 και να βλέπουμε συνέχεια τι γίνεται πίσω μας, από τους καθρέπτες. Ο κος ΕΒΟ ενδεχομένως να υπολόγισε ότι ο κος Μ3 τον είχε δει να ρχεται και δεν θα κανε τη μ@λ@κία να τον κλείσει για να μη χαλάσει τη γραμμή του, αλλά προφανώς ο κος Μ3 είχε άλλη γνώμη.
Αυτή η φάση μου θυμίζει άπειρα περιστατικά στην εθνική όπου ενώ είμαστε αριστερή λωρίδα και ερχόμαστε πλακωμένοι με 160-200, ξαφνικά πετάγεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος Sunday driver που μπαίνει στη λωρίδα μας για να προσπεράσει τον προπορευόμενό του με 120.
Ο άνθρωπος αυτός με τη μηδενική του αντίληψη δεν είναι σε θέση να υπολογίσει με πόσα χλμ έρχεται το αυτοκίνητο πίσω και στ αριστερά του και πόσο χρόνο χρειάζεται να τον φτάσει. Τις περισσότερες φορές θα κάνει τη λάθος επιλογή και θα πεταχτεί να κάνει τη προσπέραση.
Ας θεωρησουμε οτι ο τυπος με το Μ3 ειναι κουλος,αργος και χαζος.οκ?
Δικαιωμα του.
Ο πιο γρηγορος,βατανεν και γκουρου της πιστας με το εβο θα επρεπε να εχει προβλεψει και να εχει προσπερασει πιο στρωτα η σε καποιο αλλο σημειο.
Τι θα γινοταν δλδ αν αφηνε λιγο? θα εχανε το ρυθμο του η θα εχανε δεκατα???
ημαρτον....
σαφως και φταιει το εβο.ουτε με τον κολλητο μου δε θα εκανα τετοιο προσπερασμα....
Αυτες εχουν το ακαταλογιστο
μια χαρα απολογιζει τα χλμ σου αλλα καθοτι αισθανεται μεγαλο τιμονι λεει δε μπιμπιεσαι ρε μα...κα σε γραφω στα αρ..δια μου και θα σε κανω να φρεναρεις για να καταλαβεις οτι ειμαι μαγκας μεγαλος κι οχι βλαχος σα τη χαρη σου.
Εξαιρεση αποτελουν οι γυναικες γιατι οταν κανουν τις βλακειες αντιγραφοντας τους κομπλεξικους συζυγους τους νομιζουν οτι κανουν το προβλεπομενο
Κώστα μου σεβομαι την αποψή σου αλλα δεν συμφωνώ.
Οπως έγραψα στην πίστα αυτή ισχύει ο ΚΟΚ κανονικά. Δεν είναι αγώνας αυτοκινήτων και ο πιό αργός δεν έχει καμμία υποχρέωση να κάνει χώρο σε πιό φρήγορο αυτοκίνητο κλπ,κλπ.
Ακριβώς λοιπόν επειδή κυκλοφορούν πολλοί άσχετοι στο δρόμο, θεωρώ οτι ο οδηγός του EVO θα έπρεπε να προβλέπει και κάποιο τέτοιο ενδεχόμενο αντί
του να πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα.
Στο παράδειγμά σου αν ο οδηγός που πηγαίνει με με 160-200 δεν μπορεί να προβλέψει τον εδεχόμενο λ@λάκα τότε κακώς τρέχει τόσο.
Σ'ευχαριστώ.:original:
Συμφωνώ, διότι αν το δούμε από τη πλευρά της αμυντικής οδήγησης έτσι είναι, όμως αυτό που λέω είναι πως αν ήμουν στη θέση του Μ3 και είχε προλάβει το μάτι μου το ΕΒΟ να πλησιάζει με τέτοιο ρυθμό, το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να τον άφηνα να περάσει, από το να προκληθεί ατύχημα στέλνοντάς τον πάνω μου ή στις μπαριέρες.
Δεν είπα ότι συμφωνώ με τον σούπερ επιθετικό τρόπο οδήγησης του ΕΒΟ driver σε καμία περίπτωση, όμως στα λίγα track days που έχω κάνει στο εξωτερικό, όταν μπαίνεις στη πίστα με άλλα 20 αυτοκίνητα / φορά οφείλεις να είσαι διπλά προσεχτικός με τους γύρω σου, μιας και οι περισσότεροι εκτός από κ@υλwμενοι, προσπαθούν για μια καλή επίδοση, να μπουν με γραμμές ή να βγουν με ανάποδο, να κάνουν scandinavian flicks ή άλλα κολπάκια, να εξαντλήσουν τεσπά το όριο του αυτοκινήτου τους, μιας που είναι σε πίστα και νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το ρεζουμέ δλδ της υπόθεσης με δυο λόγια όπως είπε και ο Αλέξης πιο πάνω, είναι πως ένα ατύχημα προκαλείται όταν 2 μακάκες συναντηθούν στο ίδιο σημείο την ίδια στιγμή. ΤΟ φταίξιμο ήταν και των δύο, ο Εβάκιας την είχε δει "τους περνάω όλους από πάνω και δεν υπολογίζω κανέναν", ο δε Μ3άκιας είχε δύο προβληματάκια ή κοινώς too much info να επεξεργαστεί την ίδια χρονική στιγμή α) να διορθώσει τη γραμμή του στην είσοδο της στροφής και β) να ελέγξει το καθρέφτη του για incoming traffic.......δεν έκανε κανένα από τα δύο ή μάλλον προσπάθησε αργοπορημένα να κάνει το πρώτο παραλείποντας εντελώς το 2ο, με αποτέλεσμα αυτό που έγινε....
:original:
ειτε σε πιστα ειτε σε δρομο, εκτος απο τον κοκ ισχυει η κοινη λογικη.
αν υπαρχει καποιος πιο γρηγορος απο εμας, κανουμε στην ακρη και απο την αλλη, αν βλεπουμε πιο αργους οδηγους τους περναμε με προσοχη σε καποιο ασφαλες σημειο, προσπαθωντας να μην τους τρομαξουμε και προκαλεσουμε ατυχημα.
εδω προφανως ο οδηγος του Μ3 δεν βλεπει τον εβο και ετσι κανει αριστερα. απλα δεν τον ειδε, ετσι γινονται τα ατυχηματα.
τωρα ποιος φταιει, πιστευω και οι δυο, ο μεν Μ3 διοτι δεν ειχε το νου του σε ενα περιβαλλον που μπορει να βρεθει ξαφνικα ο ρερλ πισω σου, αλλα και ο εβο διοτι απο πισω ειχε πληρη εικονα και βιαστηκε παιρνοντας τα ρισκα του...
Το βιντεο αυτο δειχνει οτι γινεται και εξω στον δρομο!!!
Συμφωνω απολυτα με τον Σταθη...
Φταιει καθαρα ο Μητσους ...η οδηγηση του ειναι πολυ επιθετικη και παει να τρυπωσει καβαλοντας κερμπ και γρασιδι. Ας περιμενε να τον περασει σε ευθεια. Κατι τετοιους βλεπω στα Μεγαρα, Σερρες και τρεμει η ψυχη μου..
Οτι να ναι κανει ο καθενας.Αλλος παει ταπα ,αλλος παει βολτα ,αλλος παει σιγα να κρυωσει το αυτοκινητο του και γενικα σε ελευθερες μερες το ριγκ θελει προσοχη.
Επειδη εχω μπει καποιες φορες μεσα θελει παρα πολλη προσοχη.Θυμαμαι τελευταια φορα που μπηκα ημουν με ενα Ε60 αυτοματο με δυο φιλους απο Ελλαδα και μπηκαμε για να δουν την πιστα.Οταν εβλεπα στον καθρεπτη να ερχονται πετωντας ενα GT3 και ενα Viper αγωνιστικο εκανα ακρη πριν με φτασουν οποτε και να μην εμποδιζω.Κατι Corsa ,Golf και διαφορα αλλα τα προσπερναγα οταν εβλεπα οτι με εχουν δει και εκαναν στην ακρη.
Οσον αφορα τον τυπο με το ΕΒΟ θεωρω οτι βιαστηκε να περασει ενω ο αλλος με το Μ3 δειχνει οτι δεν τον ειχε δει.Ανεπιτρεπτο για τον οδηγο του Μ3 να μην τα εχει 400 αλλα και o ΕΒΟ δεν ειχε σιγουρευτει οτι ο αλλος τον ειδε κι εκανε ακρη.Φταινε και οι δυο ο καθενας εχει την ευθυνη του.
Θυμαμαι ξεκαθαρα το μονο πραγμα που μου τονισαν οταν εμπαινα στην εισοδο του ρινγκ ηταν να κοιταω τους καθρεπτες κι οταν βλεπω καποιον να ερχεται πιο γρηγορα να κανω ακρη να περασει.
ειχα διαβασει καπου τους κανονες που πρεπει να τηρεις οταν μπαινεις στο ring ειτε οταν εχει trak day ειτε free περασμα για να πς απ το ενα μερος στο αλλο!!και το ελεγε ξεκαθαρα οτι σε περιπτωση που δεις αυτοκινητο να ερχεται πιο γρηγορα απο σενα κατευθειαν κανειις στην ακρη να περασει βγαζοντας φλας!!!!! γνωμη μου το ΕVO εκανε ταρζανια και την πατησε και στη συγκεκριμενη στροφη και οπως μαζεψε την διαφορα απ το Μ3 το Μ3 δεν προλαβε καν να παρει χαμπαρι τι ερχεται γι αυτο και ακολουθησε την γραμμη του!!!!!
1on to M3χανει την γραμη του...αφου σχεδον χανετε τερμα δεξια (οχι για να το προσπερασει το εβο κατα την γνωμη μου...χαχαχα) ενω η ακριβως επομενη ειναι δεξια στροφη......
2ον Αν δεν κανω λαθος μεσα στο ring οι προσπερασεις γινονται βαση νομοθεσιας της πιστας απο ΔΕΞΙΑ (αναποδα απο οτι στο δημοσιο δρομο) αρα το βο κακως εχωσε την΄''μυτη'' του στο ΛΑΘΟΣ του Μ3.....thumb
Θα μπορουσε απλα να περιμενει κ να προσπερασει μετα την εξοδο απο την στροφη.....
οριστε η σελιδα με τους κανονες του ring https://www.nurburgring.org.uk/ringrules.html οπου λεει ακριβως πως πρεπει αν κινειται ο καθενας
στους κανονες που εβαλα πιο πανω το γραφει ξεκαθαρα οτι παντα προσπερνας απο ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Μεγαλη εμπειρια απο πιστες και αυτοκινητα δεν εχω.
Εχω ομως εμπειρια απο πιστες και μηχανακια.
Σαφως και θα σεβαστεις τους κανονισμους της εκαστοτε πιστας και διοργανωσης και θα κινηθεις αναλογως.
Στο θεμα μας λοιπον οπως εγραψα και σε πιο πανω ποστ μου φταιει καθαρα το εβο.-
Και θα το αιτιολογησω αμεσως.
Πες λοιπον οτι εισαι οδηγος του εβο,οκ?
Πλησιαζεις το εσακι σαν αλλος βατανεν και βλεπεις ενα αυτοκινητο με τουλαχιστον 30-40χλμ κατω απο τον ρυθμο σου.
Τι σκεφτετσαι εκει αγαπητε μου???
1. Κοιτα τον μ...... ποσο αργα παει??? Θα τον περασω σταματημενο και θα το παιξω και μαγκας.
2. Ωχχχ μου κοβει τον ρυθμο ο κουλος....πρεπει να προσπερασω χωρις να χαλασω το ρυθμο μου!!!!
3. Ειναι amateur και ισως να μην με εχει δει καν,ασε που μπορει να κανει και καμια κουλαμαρα πανω στο απεξ και να γινουμε.Ασε να ισιωσει ο δρομος και βλεπουμε πως θα περασω.
Ο οδηγος του εβο πρεπει να διαλεξε το 1 και το 2 μαζι και πηρε και το Μ3 στο λαιμο του.
:ban: λοιπον στον εβο και τελειωνει εδω το θεμα.
Μπορει να υπαρχουν κανονισμοι για προσπερασμα απο δεξια,απο αριστερα η ακομα και απο πανω αλλα δεν παυεις να "μετρας" τον αλλον μεσα στην πιστα,πρωτον για να μην τον τρομαξεις ερχομενος απο πισω αμα δε σε εχει δει και δευτερον γιατι δεν ειναι αγωνας ρε κουλαδι !!!!!
www.nurburgring.org.uk |
Ring Rules
This is a rough translation of the rules which used to be printed on the back of the tickets. Many thanks to Rob Semmeling for the translation (tidied up a little by me) and to Laurens de Jong for clarifying a couple of points.
See also the 2004 penalties page.
General Rules For Driving The Nürburgring:
General:
The Nürburgring is made available for tourist drives on days when it is not being used for racing or testing. For these days, the following rules are to be obeyed. These are:
1 - Driving:
1) Driving on the Nürburgring is only permitted using vehicles which comply with the law and which have a minimum speed of 40 km/h.
2) Every driver must own a valid drivers license and a valid ticket/permit issued by Nürbrurgring GmbH.
2 - Use of the Nürburgring:
1) Joining and leaving the Nürburging is only allowed at the official entrances and exits.
2) The Nürburgring is a one-way road and marked as such. It is driven clockwise.
3) Vehicles must drive on the right, in particular when overtaken, on crests, in bends or in case of breakdown.
4) On the whole Nürburgring, including the grass next to the track, stopping is strictly forbidden. It is also forbidden to drive the wrong way on the track.
5) Vehicles which have to be recovered from the track must also be recovered in the correct direction.
6) The use of snow-chains and spiked tires is prohibited.
3 - Velocity
1) Regulations regarding speed, as defined under Art. 3, Sect. 1 of the German Highway Code, must be adhered to. [Which Laurens tells us essentially says that you must be in full control of your vehicle whatever speed you're travelling at, a most sensible approach to traffic law - Ben]
2) Racing is prohibited. This includes attempting to set speed records with individual vehicles.
3) The directions of safety cars and marshalls are to be followed. In particular, the signal for "no overtaking". [I guess this means yellow flags - Ben]
4) The speed limits in the start/finish-area have to obeyed by all visitors to the Nürburgring.
5) The places marked as "construction site" have to be driven slowly. The indicated speedlimits have to be followed. [Presumably a reference to coned-off areas where armco repair, etc, is being undertaken. Also, when the T13 diversion is in place, there is usually a speed limit for that section. - Ben]
4 - Liability and damage:
1) Nurburgring GmbH shall have no liability whatsoever.
2) Accidents as well as any damage to the track, the verges, the fences, the crash barriers or any other Nürburgring property must be reported to the staff of the Nürburgring GmbH. The cost of repairing any damage and of any track closure must be paid by the person responsible. The cost per hour can be viewed on request.
5 - Other:
1) Driving on the Steilstrecke and the sliproads ["rescue roads"] is prohibited.
2) Filling up with fuel and oil is only allowed at the official fuelling points. The engine must be turned off when refueling, as well as when stationary at the start/finish.
3) The instructions of the staff of the Nürburgring must be followed.
4) Photo-, film-, and video-recordings are only allowed to be commercially distributed with written permission of the Nürburgring GmbH. [Since this, a complete ban on photography and video filming on the track has been introduced, and in 2004 offenders will be banned - Ben]
6 - Penalties
For breaking any of these rules, the offender is charged DM100 (one hundred Deutchmarks - about ¤50). Nürburgring GmbH has the right to ban the offender from using the track.
https://www.nurburgring.org.uk/ringrules.html
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου... το Μ3 φρεναρει και πιανει δεξια προσπαθωντας να αποφυγει το νεροφαγωμα στην ασφαλτο ...έχει την εντύπωση (είναι σίγουρος...) πως όποιος έρχεται πίσω θα ακολουθήσει την ίδια πορεία ...δεν συμβαίνει όμως υποχρεωτικά αυτό... και επιχειρεί να ξαναμπεί απότομα και σαν να είναι μόνος του στην πίστα, στη σωστή για το σημείο γραμμή...
Μέχρι να έρθουν σε επαφή το EVO δεν έχει χάσει πρόσφυση ...τα curb στο apex είναι κι αυτά δρόμος, είναι στο παιχνίδι... Το EVO τον έχει μυριστεί οτι θα την κάνει και τραβιέται απο την αρχή πολύ άκρη μπας και τον αποφύγει.
100% το φταίξιμο στο Μ3 από μένα :thumbsdown:
To Evo εχει ηδη περασει 2 αυτοκινητα τα οποια εκαναν δεξια.Συγκεκριμενα η Porsche βγαζει και φλας που σημαινει οτι τον εχουν δει γιατι απλα κοιτανε και κανενα καθρεπτη, κατι που δεν κανει το Μ3 η δεν θελει να κανει απο εγωισμο.Ο Μ3ακιας ειτε δεν τον ειδε, ειτε δεν ηθελε να κοψει και να μην χαλασει τη γραμμη του για το εβο, για το οποιο υπολογιζε οτι θα κοψει και αυτο και θα τον περναγε στην συνεχεια.Το Εβο πιστευε οτι αφου εκανε στην ακρη η πορσε και το Ζ ,ε τι στο π... δε θα κανει και το Μ3?? και μπαινει οπως μπαινει.Αρα 80% φταιξιμο στο Μ3 μιας που δεν οδηγαει αριστερη λωριδα στην εθνικη κορινθου τριπολεως φορτωμενος με την οικογενεια και την γιαγια στη σχαρα και ενα 20% στο εβο που το παθημα σιγουρα του εγινε μαθημα και καταλαβε οτι μ@λ@κες βρισκεις παντου.