γεια σας παιδια γυρισα απο ταξιδι ψηλοφορτωμενος και εκατσαν οι 2 αναρτησεις πισω λογο παλαιοτητας... ευκαιρια για kw εχετε γνωμες ποια 1 η 2 ?? για 3 δεν σηκωνει η τσεπη....και μια τιμουλα πανω κατω. ευχαριστω
Printable View
γεια σας παιδια γυρισα απο ταξιδι ψηλοφορτωμενος και εκατσαν οι 2 αναρτησεις πισω λογο παλαιοτητας... ευκαιρια για kw εχετε γνωμες ποια 1 η 2 ?? για 3 δεν σηκωνει η τσεπη....και μια τιμουλα πανω κατω. ευχαριστω
αααα ε36 coupe με 18αρες csl
καλησπέρα γιατί ψάχνεις μια τοσο ακριβή λύση εάν επιτρεπεται?πιο ε36 είναι 3,18 3,20,μ3 γιατί εάν δεν έχεις μεγάλη υποδύναμη είναι πεταμένα λεφτά κατα τη προσοπική μου άποψη μια τόσο ακριβή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με μια τετράδα καλά μπιλστάιν έχεις λύσει το προβλημά σου και κρατάς τα μισά λεφτά τσέπη
παει για 28αρη αλλα θελω καλη αναρτηση γιατι αξιζει τα λεφτα η συγκεκριμενη
πριν 2 χρονια ρωτησα στη θεσσαλονικη για kw2 και μου ειπαν 1200 τοποθετημενη
παντως bilstein + hr ειναι πολυ καλη λυση για αγρια ζοριλικια και αρκετα οικονομικοτερη
λαβε υποψη οτι σε καθε περιπτωση θα χασεις σε ανεση
Ο βρεγμένος τη φοβάται τη βροχή ? 36άρι με 18αρες ... ποιά άνεση ...? :whistle:
bilstein me hr φοραω τωρα. θελω αλλαγη
φίλε μου εγώ έχω ένα ε46 3,30 και εδώ και τρία χρόνια φοράω μπιλστάιν με ειμπαγκ το αυτοκίνητο στέκεται αξιοπρεπέστατα χωρίς βέβαια να διεκδικεί δάφνες απο κάποια ρυθμιζόμενη ανάρτηση όπως τη καβέ ή της μπιλστάιν την πςς9 εάν δε κάνω λαθος.τώρα το θέμα είναι τι μπιλστάιν φόραγες γιατί έχει αρκετούς τύπους και δεν έχεις μείνει ευχαριστημένος?βέβαια περι ορέξεος κολοκυθόπιτα για ρυθμιζόμενη πρέπει να βάλεις το χέρι βαθιά στη στέπη και προσοχή πάντα στο μάστορα απο το τι θα σου προτείνει μέχρι πως θα στη τοποθετήσει και ιδιαίτερα στη ρύθμιση καλή τύχη
οταν πηγα να ρωτησω για την kw2 σε γνωστο ''συνεργειο''
του καλοχωριου θεσσαλονικης περα απο τη τιμη των 1200 ευρω μου ανεφερε οτι δικαιουμαι μια δωρεαν επαναρυθμιση εντος του μηνα. Αλλα να μην εχω πολλες απαιτησεις σαν κατι πιτσιρικια με σαξοραλλα που του ζαλιζουν τον ερωτα.:shok:
ενδεικτικα να αναφερω οτι τις περισσοτερες φορες που παω για ζυγοσταθμιση στα διαφορα ξεφτερια της γειτονιας πληρωνω δυο και τρεις φορες μεσα στην ιδια εβδομαδα για δικη τους αμελεια η ανικανοτητα.
Οταν δε ξερουν να ζυγοσταθμουν θα ξερουν να ρυθμιζουν kw2;:hystericalbs1:
Θα τη ρυθμισουν με τη πρωτη σωστα ή με την ενδεκατη;:hystericalbs1:
πάντως και ό ίδιος μου ο μηχανικός που έκανε τη μετατροπή και έχει το ίδιο ε46 3,30 έβαλε τη καβέ και ταλαιπωρίθηκε πολύ στη ρύθμιση και υποτίθεται ότι την τοποθέτηση αναλάβανε απο το περιστέρι αυτοι που εισάγουν και τις συγκεκριμένη ανάρτηση.δεν ξέρω πολλοί δηλωνουν ειδικοί και αφού σου βγάλουν την π........α στο τέλος τσακώνεσαι γιατί και καλά είσαι πολύ απαιτιτηκός,και βέβαια φεύγεις με κανα 1500ρι πιο φτωχός και το χειρότερο δεν έχεις κάνει τη δουλειά που εσύ θέλεις,γιατί ο σκοπός της ρυθμιζόμενης ανάρτησης είναι να τη φέρεις στα δικά σου μέτρα΄και όχι του κάθε άσχετου μηχανικόυ
BILSTEIN και EIBACH !!! Δοκιμασμένη Λύση !!!thumb
πέστα χρυσόστομε
1. Δεν υπάρχει μόνο μπιλσταιν και καβε. Ψαχτειτε...
2. Περί δυσκολιών ρυθμιζομενων αναρτησεων είναι μύθος...τα πράγματα είναι πιο απλά τελικά...και πάλι ψαχτειτε!
δεν ξερω ρε παιδια εγω που εχω μπει σε 36 με kw εχω παθει πλακα ουτε κοπαναγε και ηταν και τραπεζι και τρενο.. αξιζει πιστευω..ακουω ομως ολες τις γνωμες
έτσι όπως τα λέει ο μανωλιός είναι!!!!
αν ο οδηγός ξέρει τι θέλει, ακόμα και ο πιο άσχετος
μάστορας μπορεί να τις ρυθμίσει. απλά του λές και αυτός
κάνει. το θέμα είναι να ξέρει ο οδηγός πως θέλει να
αντιδρά το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένες συνθήκες
οδήγησης.
δλδ θέλει να βρείς ένα set up για πίστα (ανάλογα και την
πίστα) και ένα για ταξίδια και καθημερινή μετακίνηση.
εγώ πάντως πιστεύω πως σχεδόν όλες οι after market
ρυθμιζόμενες έχουν πολύ καλά αποτελέσματα, αρκεί όπως
έγραψα να νιώθει ο οδηγός...no need to pay 400 & 500
euro παραπάνω μόνο και μόνο για το όνομα!!!
ρε παιδιά σίγουρα υπάρχουν πολών ειδών αναρτήσεις τουλάχιστον αυτό το γνωρίζουμε και για όλες τσέπες απλα αναφέρθεικε το θέμα της οικονομικής στενότητας και είπαμε δαγκωτο μπιλστάιν που είναι κατι σχετικά φθηνό και δοκιμασμένο και εφόσον έχει ήδη τα ελατήρια δεν θα πληρώσει πάνω από 500 έως 650 ευρώ για να κάνει τη δουλειά του.μέχρι λοιπόν τα 1300 με 1600 για μία ρυθμιζόμενη είνα τα διπλάσια λεφτά.Λοιπόν αναρτήσεις υπάρχουν ότι πληρώσεις θα πάρεις.
https://www.car.gr/parts/view/873620/ γνωμες για την συγκεκριμενη
καλησπέρα κάνε μια έρευνα αγοράς για τη συγκεκριμένη ανάρτηση να δεις πόσο έχει καινούρια.Ρυθμιζόμενη και να είναι μάπα δε νομίζω πήγαινε και σε αυτόν που θα στη τοποθετήσει να πάρεις μια γνώμη μη σου λέει άλλα μετα και απο ότι ακουγεται και δείχνει αρκετα΄δελεαστική η τιμή.
πω πω παιδια πανακριβη τελικα η kw κατω απο 1400 τοποθετημενη δεν βρισκω για την 2 ......... την 1 την βρηκα 1150 τοποθετημενη...
δεν είπαμε κάτι άλλο!!!
ίσα ίσα λέμε πως είναι και κοροιδία για κάποιον
να αγοράσει ρυθμιζόμενες περιμένοντας απο τον
κάθε μάστορα να του τις ρυθμίσει όταν ο ίδιος
δεν έχει ιδέα τι σετ απ θέλει. φυσικά και τα
μπιλστάιν με ένα σετ ελατηριάκια είναι καλύτερη
λύση για κάποιον που δεν το κατέχει το θέμα
της ανάρτησης.
βλέπω γνωστούς και φίλους με ρυθμιζόμενες φούλ
με τοπ μάουντ επίσεις ρυθμιζόμενα και δεν ξέρουν
που παν τα τέσσερα για να σετάρουν την ανάρτηση.
ένας λόγος που δεν έβαλα ρυθμιζόμενα όταν άλλαξα
ανάρτηση ήταν γιατί δεν μπορώ να ασχολούμαι, γιατί
απλά δεν το κατέχω το θέμα. αν είχα τον χρόνο να
κάτσω και να κάνω βόλτες έτσι ώστε να παίζω με
τα νούμερα οκ...αλλα δυστηχώς.
η ρυθμιζομενη αναρτηση απευθυνοταν σε μια μικρη ομαδα ανθρωπων..κυριως αγωνιστικων προσανατολισμων γιατι ηταν δυσκολο να αλλαζονται οι αναρτησεις των αγωνιστικων σε καθε αγωνα λογω των διαφορετικων σεταρισματων.
λογικα αν καποιος ειναι τοσο μα τοσο γνωστης και τοσο μα τοσο χωστης ωστε να μπαινει μονιμως χαρτι σε στροφες....του ειναι θαυμα..αληθεια ομως ποσοι το κανουν???
οσο και να το λεμε δεν ειμαστε συνεχεια στα κοκκινα.
αρα σκεψου οτι ο χρονος που περνας στο "πολιτικο" σου αμαξι ειναι απειρως πολλαπλασιος του χρονου που το πολιτικο σου αμαξι "αγωνιζεται"!!!!
αρα αν δε θες να πεταξεις λεφτα,οχι στην αχρηστεια των ρυθμιζομενων,αλλα στο να πηγαινεις καθε τοσο και λιγακι στο μαστορα και να τα του ακουμπας για να αλλαζεις ρυθμισεις,προτιμησε ενα ωραια bilstein και εισαι καλυμενος στο 95% των περιπτωσεων!!
Παιδια πιστευω οτι δεν εχει νοημα μια ρυθμιζομενη αναρτηση αν δεν σκοπευεις να τη ρυθμιζεις καθε τοσο. Τι νοημα εχει να τη βαλλεις πανω και να δουλευει μονιμα σε μια φιξ ρυθμιση που θα της δωσεις εσυ? Εχω δουλεψει bilstein-eibach και πιστευω οτι αν καποιος συμβιβαστει με το ξερο της υποθεσης, καμια αναρτηση δε θα δωσει καλυτερο στριψιμο και καλυτερη σταθεροτητα.Απο την αλλη για τραπεζι που να μην κοπαναει, θες σκληρο ελατηριο, κανονικο αμορτισερ(κονι κατα προτιμηση) και πιο παχιες αντιστρεπτικες. Οι τελευταιες ειναι το κερασακι στην τουρτα, μιας και μεταμορφωνουν την συμπεριφορα χωρις να επηρεαζουν ιδιαιτερα τη σκληροτητα.Σημειωστε τελος οτι η KW δεν κατασκευαζει αμορτισερ. Εκτος αυτου δεν συνεργαζεται και σταθερα με μια εταιρεια κατασκευης αμορτισερ. Και αν ψαξετε λιγο με ποιες εταιρειες συνεργαζεται, θα δειτε οτι δεν προκειται ποτε να βαζατε κατι τετοιο στο αυτοκινητο σας. Η τουλαχιστον δε θα θέλατε να το πληρωσετε τοσα χρηματα.
Τέλος προσεξτε πολυ τις αναρτησεις που εχουν δικα τους top-mount. Συνηθως εχουν ενα υποτυπωδες σινεμπλοκ επανω και σε καθημερινη χρηση σε ελληνικους δρομους καταπονουν υπερβολικα τους θολους.
μοπρει να μου πει κανεις εντυπωσεις για τα bilstein B4 για Ε46? ευχαριστω!
250 ευρω (τα μαυρα) sachs super touring, τα οποια ειναι και λιγο πιο μαλακά απο τα bilstein..
Εγω τα φοραω τωρα με Eibach Pro Kit και ειναι πολυ ανετα..
τετρακυλινδρος 16αρης ειμαι. απλα αυτα που εχω τωρα, τα sachs, τα εχουν φτυσει. δεν το παω μαλλιοκουβαρα το αμαξι. θελω να ειναι ανετο. και ενα πολυ μικρο χαμηλωματακι να του κανω κανα 2 ποντους και τελος! τα Β6 ειναι πολυ πιο ακριβα? δεν ειμαι να σκορπαω λεφτα τωρα...
Κοίτα, ο καθένας μας λέει τις εμπειρίες του. Εγώ είχα 318ci, μαμά ελατήρια. Οταν έβγαλα τα μαμά sacks έβαλα Β6 και τέλος. Το αμάξι γιά τα δικά μου γούστα ήταν τέλειο. Τα πλήρωσα περίπου 450 ευρώ το 2009 αρχές.
Θα ακούσεις γνώμες και από τα άλλα παιδιά. Εγώ δεν θα χαμήλωνα πάντως ένα 316 που κυκλοφορεί καθημερινά. Καθόλου, ούτε πόντο. :original:
ενα-δυο ποντους λες να το αλλαξει τοσο? τα μ-πακ ελατηρια ειναι και αυτα υπερβολικα? το αμαξι το εχω για καθημερινο...περιττο να σου πω οτι το 2009 εκανα περιπου 60.000 χλμ...
καταλαβα... οποτε αλλαζουμε μονο αμορτισερ! το αυτοκινητο παντως τωρα παει σαν βαρκα! το hilux που εχουμε παει πιο καλα τωρα! ευχαριστω για την πληροφορηση!