https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=159632&cid=4
Printable View
Στην Πειραιως οπου βαζω εγω οι τιμες παιζουν γυρω στο 1.40 με 1.45 για ολα τα πρατηρια .Το πρωι κατα τις 4 η BP την ειχε πανω απο 1.50 . Ποιο χαμηλα στην Cyclon ειχε καπου 25 αυτοκινητα με 1.422 και στην BP ουτε ενα!! Ελα ομως που οταν αδειασουν τα αποθεματα της Cyclon η BP θα ξεκινησει το παρτυ της.....:ranting2:
Το πρωί κατά τις 7.00+ στην ΒΡ στην Κατεχάκη, απίστευτη ουρά με 1,519.
όχι μόνο ξύλο αλλά και ΑΜΕΣΗ απελευθέρωση των 'κλειστών' επαγγελμάτων και όχι σε ορίζοντα 3ετίας που λένε για τα φορτηγά.
Όποιος έχει δώσει πρόσφατα 100.000 Ευρώ να πάρει άδεια μεταφορών μπορεί να πάρει τα λεφτά του απο το κράτος ώστε να αντιμετωπίσει τον νέο που θα πάρει άδεια χωρίς χρήματα. Το κράτος θα τα βγάλει με το παραπάνω αυτά που θα δώσει αλλά τι λέω εγώ...
Ας μου δωσουν και εμενα πισω τα 90.000 ¤ που εδωσα πριν σχεδον 2 χρονια να αγορασω αδεια και ας τις απελευθερωσουν και τωρα!!!!!!!!
και φυσικά Θάνο όπως κατάλαβες μάλλον θα πάρεις τα @@ σου.....
παιδια αυτα ειναι μαλακιες.
ΜΑΚΑΡΙ να το ελευθερωσουν το επαγγελμα να σωθουμε απο καποιους που μας εκβιαζουν καθε λιγο κ λιγακι...για κατι που στην ευρωπη απλα δεν υπαρχει..
Υπάρχει κοινοτική οδηγία εδώ και πολλά χρόνια για το άνοιγμα σχεδόν 70 κλειστών επαγγελμάτων στην Ελλάδα. Ταξί, περίπτερα, Προπό, Συμβολαιογραφεία, Φορτηγά κ.α
Ηταν θέμα χρόνου να γίνει αφού ΔΕΝ εξαρτάται εμάς. Απλα το αναβάλαμε σαν χώρα.
Φαντάζομαι (και ελπίζω δηλαδή) να γίνει με πρόνοια και όχι αλόγιστα. Π.χ να θέσουν όρια ποσόστοσης αναλογικά με τον πληθυσμό.
Π.χ Χ Ταξί ανα κατοίκους σε κάθε πόλη.
Χ Πρακτορεία Προπό ανά οικοδομικά τετράγωνα
Αν υπάρξει πλήρης απελευθέρωση χωρίς όρια, για πολλά απο αυτά τα επαγγέλματα που φυτοζωούν ήδη, θα είναι ταφόπλακα.
Φιλε με ολο τον σεβασμο, δεν ειναι ετσι, οταν καποιος εχει πληρωσει την αδεια, εχει επενδυσει δεκαδες η και εκατονταδες χιλιαδες ευρω να αγορασει πχ νεο φορτηγο, δεν μπορει να ερχεται ο καθε μλκς και να λεει ολα ελευθερα, δεν ειναι μονο η αδεια, αλλα και ολο σκηνικο που θα δημιουργηθει στην αγορα, που οντως δεν παει καθολου καλα "τιμες καυσιμων σε σχεση με τα μεταφορικα"
Το θεμα ειναι οτι θελουν να βγαλουν απο την μεση τον μικρο που εχει ενα αμαξι η δυο πχ, και να επιβιωσουν μονο οι εταιριες με μεγαλο στολο, ολα για το κεφαλαιο!!! οτι γινεται τοσα χρονια και σε αλλα επαγγελματα! βλεπε λιανικο εμποριο, πολυεθνικες πολυκαταστηματα!!! κλπ. βοηθεια μας!!!!!
μολις επεστρεψα απο τραπεζα...η ωρα ειναι 11:30.
ηδη στα περισσοτερα πρατηρια εδω στην περιοχη αεροδρομιου θεσσαλονικης ειναι στεγνα απο βενζινη και οσα εχουν υπαρχουν ουρες το λιγοτερο απο 50 αυτοκινητα...
οι βενζιναδες,μολις εβγαλαν το κερδος τους απο τις αυξησεις των φπα που παραλληλα σημανε τη πτωση του τζιρου τους...
τι πανικος μας εχει πιασει???
αντε βουρ τρεχουμε ολοι σαν τους τρελους...μιλαει ενας που αυτη τη στιγμη εχει ενα τεταρτο του ρεζερβουαρ και καθε μερα κανω 40 χιλ.συνεπως καιγομαι για βενζινη...
ομως τι πανικος ειναι αυτος??πως να μην τριβουν οι πρατηριουχοιο τα χερια τους?
ουτως η αλλως το αυγο στο ....τετοιο μας ειναι...τουλαχιστο μη μας το βαζουν ζεστο!!!
πες τα ρε μακη...και νομιζω οτι βλεπω πολυ λιακοπουλο...
να αγιασει το στομα σου.Ιωσηφ τα λες ολοσωστα.
Για περιπτερα ταξι κλπ δεν εχω να πω και πολλα. Αλλα με τις νταλικες δ.χ. να γινονται εταιρειες αρα και καρτελ τοτε να δουμε που θα παν τα κομιστρα.
Ταξι ειχε ο πατερας μου και ο αντρας της αδερφης μου εχει ακομα.Οτι απεργιες και να κανουν δυναμη δεν εχουν.
Τα φορτηγα δημοσιας χρησεως φαντασου να σχηματισουν εταιρειες σαν το carefour τοτε να δεις τι θα γινει....Οι προεδροι των εταιρειων θα εχουν μεγαλυτερη δυναμη απο το Χατζηνικολαου.
Να δεις που θα παν τα κομιστρα και ποιοι θα τα πληρωνουν
καρτελ και μονοπωλια κανουν οι ελευθεροι επαγγελματιες με ωταβατζσιλιστικες μεθοδους εδω κ 30 χρονια....τελικα προτιμω ιδιωτικες εταιριειες κ να εχω το κεφαλι μου σιγουρο...κ ασ πληρωνω κ παραπανω...χαιρομαι απιστευτα που ανοιγουν ολα αυτα τα επαγγελματα οπωασ κ πολυσ κοσμος
κακα τα ψεμματα....
υπαρχουν ανθρωποι που θα χαρουν...
υπαρχουν ανθρωποι που θα ματωσουν...
...ο θανατος σου , η ζωη μου?...ετσι θα καταληξουμε?
η αγορά δεν θα στερεύσει από καύσιμο για τον απλούστατο λόγο ότι πολλές εταιρείες έχουν δικά τους βεζινάδικα οπότε θα τροφοδοτούνται.
το πρόβλημα θα το χουν αυτά που παραγγέλνουν μέσω τρίτων.
Μεχρι πριν 43 χρονια υπηρχαν ολα αυτα τα κλειστα επαγγελματα ,ρωτηστε τους παλιοτερους ποσοι μπορουσαν να εχουν φαρμακειο,φουρνο,φορτηγο,τ ξι,λεωφορειο κλπ.
Βρεθηκαν τοτε καποιοι "κακοι αντιδημοκρατες"και τα ελευθερωσαν στον κοσμο που δεν ειχε καμια ελπιδα να αποκτησει κατι δικο του και ανοιξαν ολα αυτα τα επαγγελματα,οχι χαριστικα αλλα με σωστο υπολογισμο της αξιας του καθε αδειοδοτουμενου επαγγελματος.
Επισης οι αδειες αυτες ΟΛΕΣ αναιξερετως δεν ειχαν κανενα δικαιωμα ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΩΣ η ΠΩΛΗΣΗΣ. για να αποφευχθει το τραγικο του εμποριου των αδειων.
Μετα την μεταπολιτευση στρωθηκε ολο το παιχνιδακι με τις αδειες ,κανεις φυσικα δεν ειχε τα α@@@δια να τις καταργησει (αφου τις δωσανε οι κακοι ρε παιδι μου)αλλα αντιθετα αφησανε να ακμασει το παρε δωσε των αδειων με αποτελεσμα να φτασουν σε δυσθεωρητα υψη οι τιμες αποκτησης τους.
Τωρα λοιπον και ενω εδω και χρονια πληρωνουμε κοινοτικα προστιμα αποφασισαν να καταστρεψουν καποιους που εδωσαν τεραστια ποσα και να "απελευθερωσουν" τα κλειστα επαγγελματα.
Προβλεπεται "σφαγη' λοιπον και οποιος αντεξει...
ακουστηκε οτι θα κλεισουν την εισοδο των διυλιστηριων κ δεν θα μπορουν να προμηθευτουν τα ιδιωτικα των εταιρειων...
συγγνωμη, αλλα διαφωνω με τους περισσοτερους απο εσας... (πρωτοτυπο ε? χεχε)
που ειναι τα εκατονταδες και τα χιλιαδες ευρω που "επενδυθηκαν"...?
απο οσο ξερω μια αδεια ταξι κοστιζει επισημα 3.000 ευρω... τοσο μπαινει στη δηλωση αυτου που το αγοραζει και τοσο γραφεται και στο συμβολαιο...
κανω λαθος????
αρα δεν τιθεται πιστευω θεμα επιστροφης χρηματων απο το δημοσιο, αφου το δημοσιο πηρε ενα πολυ λογικο (και χαμηλο θα ελεγα) ποσο για την αδεια...
τωρα η τιμη της πιατσας (απο οσο ακουω για τα ταξι και πιστευω και για τα φορτηγα καπως ετσι θα ειναι) κειμενεται απο 100 εως 200 χιλιαδες ευρω...
οπου σε πιασουν δηλαδη και οπου τους πιασεις...
μαυρα φυσικα την τσεπη του πωλητη... αερας....
αρα για ποια επενδυση μιλαμε και για ποια επιστροφη...
και αλλου υπαρχει αυτος ο αερας...
για παραδειγμα ενα καταστημα σε εμπορικη περιοχη κοστιζε πριν 2-3 χρονια χχχχ ποσο "αερα"... τις περισσοτερες φορες μαυρα.
σημερα στις περισσοτερες περιοχες ο αερας ειναι μηδεν, διοτι υπαρχουν πολλα καταστηματα ξενοικιαστα...
τι θα πρεπει να γινει λοιπον, να βγω κι εγω να κανω απεργια και να ζηταω τα χαμενα μου λεφτα απο το δημοσιο????!!!!
κανεις δεν πρεπει να ξεχναει οταν κανει επιχειρηματικες κινησεις, οτι εκτος απο το ρισκο, δεν υπαρχει παντα κερδος... υπαρχει και ζημια...
αν δεν θελει να ρισκαρει ή δεν ξερει τι ειναι η ελευθερη αγορα, ας παει να βγαλει το ψωμι του αλλιως.
να κανουν οι ιδιοκτητες, οι επιχειρηματιες απεργια ειναι νομιζω παγκοσμιο φαινομενο, δεν ξερω αν υπαρχει αλλου...
καποιοι επειδη εχουν τη δυνατοτητα προσπαθουν εδω και χρονια με απειλες και εκβιασμους να ζουν εναντιον του κοινωνικου συνολου και να κανουν οτι θελουν οπως το θελουν.
επιτελους, αυτα ολα τα σκηνικα με τα παρασιτα που υπαρχουν και τροφοδοτουνται απο την παραοικονομια πρεπει να εκλειψουν...
αν θελουμε να γινουμε ευρωπαϊκη χωρα και να προοδευσουμε προσφεροντας καλυτερες υπηρεσιες και συνθηκες διαβιωσης για ολους...
αν θελει η πλειοψηφια να γινει η ελλαδα αφρικανικη τριτοκοσμικη χωρα, οκ, να γινει, και οποιος δεν του αρεσει, ας παει μεταναστης.
αλλα δεν γινεται απο τη μια να ζηταμε τα πλεονεκτηματα ενος οργανωμενου και προοδευμενου κρατους και απο την αλλη να θετουμε καθε φορα ο καθενας μας το συντεχνιακο, προσωπικο συμφερον που ερχεται σε αντιθεση με το συμφερον των πολλων, σε πρωτη και αποκλειστικη μοιρα...:thumbsdown:
ζητω συγγνωμη αν στεναχωρω καποιους, αλλα εγω ετσι τα βλεπω...
Σωστος ....εν μερει ομως,διαβασε λιγο τι εγραψα και πως το "κρατος" αφηνει εις γνωση του βεβαιως να γινεται το παραεμποριο...
Ειναι κουκια μετρημενα Σταθη,η λεγομενη "πιατσα" ειναι δημιουργημα καποιων ολιγων ημετερων και καποιων πολλων κρατικων στελεχων εδω και χρονια.
Και φυσικα ελεγχος ανυπαρκτος...που ειναι οι εφοροι,το ΣΔΟΕ,το ΥΜΕΤ???
απλα κονομανε ολοι
οταν αναφερομαι στα παρασιτα ολους αυτους εννοω γιωργο, οχι τους επαγγελματιες που πληρωνουν υπερογκα ποσα για κατι που ευρωπαιοι συναδελφοι τους εχουν με εντελως διαφορετικους -και καλυτερους- ορους...
Λάβετε επίσης υπόψιν σας το ΠΩΣ φορολογούνται οι επαγγελματίες του κλάδου.
προσωπικα δε στεναχωριεμαι καθολου.
Ηπληρης απελευθερωση των μεταφορων και ειδικα των φορτηγων Δ.Χ. κρυβει το κινδυνο των καρτελ.
Τωρα για τα ταξι γνωμη μου : οι φιλοι μου με λεν Ν&Ν.Να κι αν τα ελευθερωσει να κι αν δε τα ελευθερωσει.
Ο πατερας μου το αγορασε με γραμματια και το πουλησε.
Ο γαμπρος μου πηρε μισο δωρεαν απο το Νομαρχη Θεσσαλονικης επειδη ειχε ενσημα ως οδηγος-μισθωτης.
Η γνωμη μου ξεκαθαρα ειναι οτι δε πρεπει να ειναι ελευθερα αλλα να υπαρχει συγκεκριμενος αριθμος ταξι φορτηγων κλπ. Βαρεθηκες γερασες παρατας το επαγγελμα , το κρατος θα πρεπει νσ σε αποζημιωσει για την αξια του αυτοκινητου σου και να παραχωρησει την αδεια στον επομενο οδηγο που θελει να συνεχισει να εξασκει το επαγγελμα. Η ο παλαιος ιδιοκτητης να αποζημιωθει απο το νεο ιδιοκτητη με ενα συμβολικο ποσο για το αυτοκινητο 5000, 10000....
Κοινως μιλαω για ενα συσκεκριμενο αριθμο αδειων οι οποιες δε θα ειναι εμπορευσιμες
Δεν ειναι δυνατον η μιση Ελλαδα να γινει ταξιτζηδες και η αλλη μιση φορτηγατζηδες.
Ουτε μπορει μερικοι να οικονομαν πουλωντας αδεια που δε την αγορασαν(με τους τελευταιους καιγονται αυτοι που αγορασαν).
Και αν ο πρωθυπουργος εχει πυγμη να ξεκινησει απο τους συμβολαιγραφους. Ο καθε ανθρωπος που εχει σπουδασει δικηγορος να μπορει να γινει συμβολαιογραφος
Κίνδυνος καρτελ υπαρχει διότι η Ελλάδα και μικρή χώρα είναι, και η εποπτία της αγοράς είναι πλημμελής. Σκέψου όμως οτι το συνολικό τοναζ σύμφωνα με προσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ είναι το ίδιο που ήταν πριν 20 χρόνια. Η απελευθέρωση λογικά θα πρέπει να ρίξει το κόστος.
εννοειται οτι η οποια απελευθερωση ειναι σωστο να γινει με κριτηρια, οπως εγραψε ο κωνσταντινος...
ολα αυτα μπορουν να συζητηθουν...
αυτο που δεν μπορει να συζητηθει, ειναι να παραμεινει το υπαρχον πελατειακο-λαμογιστικο-τριτοκοσμικο συστημα...
τα κλειστα επαγγελματα,ο τροπος που φορολογουνται αυτα τα επαγγελματα,οπως και ο τροπος που εκδιδονται οι αδειες ειναι απο τα μελανα σημεια.
αλλωστε στην ελλαδα δεν λειτουργει τιποτα σωστα ωστε να μπορεσει να λειτοργησει και ο θεσμος της ελευθερης αγορας....
να γινει η απελευθερωση.ομως με ποιος συνθηκες εγω θα προσπαθησω να παρω ενα ελαχιστο μικρο κομματι απο την πιτα των καρτελ?
να μην απελευθερωθει...και θα μπορεσω να δωσω 200.000 για την αδεια ενος ταξι που θα πανε καθαρα μαυρα στη τσεπη του καθε πωλητη της???
και στη μια και στην αλλη περιπτωση θα πρεπει να υπαρχει εντονος ελεκτικος μηχανισμος απο το κρατος που δυστυχως δεν υπαρχει περιπτωση να εφαρμοστει..
θα πρπει επισης να αναφερω ειδικα για τα φορτηγα το κρατος δε μοιρασε αδειες με 25 τονους και 30 ποτε!
Το κρατος Μοιρασε αδειες 2τονων σε ημετερους .Απο αυτους καποιοι τις πουλησαν και καποιοι τις κρατησαν και πληρωσαν στο κρατος αδρά, για να φθασουν τους 25 τονους η 30 .Συνεπως οι αδειες των φορτηγων ειναι πληρωμενες στο δημοσιο.
Αρα οι ιδιοκτητες φορτηγων εχουν δικιο να νιωθουν ξεγελασμενοι.
Οτι ειναι να γινει θα γινει. Να γινει ομως με τους συμβολαιογραφους (εχω εμπαθεια μαζι τους το ομολογω) και με τις χωματερες. Το απογευμα ξεκινω thread για συμβολαιογραφους και χωματερες.
αλλο τεραστιο παραδειγμα ,τι θυμαμαι πρωι πρωι
Καποτε ο λεγομενος εθναρχης εδωσε σαν αποζημιωση για τους εκδιωχθεντες Ελληνες απο το Κογκο-νυν Ζαιρ αρκετες εκατονταδες αδειες ΦΔΧ οι οποιες δεν ειχαν ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΩΛΗΣΗΣ-ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ-ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ δλδ τις ειχαν για λογαριασμο τους αυτοι που αποζημιωθηκαν και η δουλευαν οι ιδιοι(κανεις φυσικα) η απασχολουσαν οδηγους .
Ελα ομως που μεχρι και σημερα αρκετα ,μαλλον ολα αυτα τα "Ζαιρινα" φορτηγα εχουν αλλαξει ιδιοκτητες (αδειων μιλαω παντα) με τις εκαστοτε τιμες της "αγορας"....
Και το παρτυ συνεχιστηκε και ζησαν αλλοι καλα.................
δεν αναφερομαι σε εσενα. Παραθετω στοιχεια που γνωριζω απο το κοσμο που εξασκει το επαγγελμα του μεταφορεα ειτε ως οδηγος ειτε ως ιδιοκτητης.
Το κρατος εχει χασει τον ελεγχο εδω και δεκαετιες απλα καποιοι θ ατην πληρωσουν
Σε καθε περιπτωση σεβομαι κι εσενα και τη γνωμη σου.
Πιστευω οτι αν αφησουμε το Θανο το scania να μιλησει και να συνταξει ενα post ακομα, να βγουν στοιχεια που δε γνωριζουμε ουτε εμεις ουτε ο Κωνστας ο παρατρεχαμενος του Χατζηνικολαου.
σιγουρα ο θανος που γνωριζει καλυτερα το θεμα μπορει να ριξει φως...
Καλοκαίρι τα μπάνια του λαού...
Για μια ακόμη φορά ο ΕΛληνας θα δράσει συντεχνιακα...(θα κλείσουν τα διυλιστήρια κλπ)με μοναδικό αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του συνανθρώπους του!!! Όπως φυσικά και όταν κάνουν οι υπόλοιποι κλάδοι απεργία.
Ούτε το αυτί τους θα ιδρώσει (κυβέρνηση),ούτε θα αλλξει κάτι.Μόνο ταλαιπωρία νεύρα και αγανάκτηση με αποτέλεσμα την στοχοποιηση τους.
Όταν θακαταλαβουμε ότι η οικονομική πολιτική και τα μέτρα μόνο ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε κάτι, τότε ίσως οι κυβερνώντες να χάσουν τον ύπνο τους,γιατί τώρα γελάνε μαζί μας και με την αφέλεια μας.τα σχέδια τους μόνο ενωμένοι οι εργαζόμενοι,επαγγελματίες μπορούν να τους τα ανατρέψουν...
ξαναλεω οτι σε καθε νομισμα υπαρχουν δυο οψεις...
εννοειτε πως η απεργια ειναι ενα μεσο που "βοηθαει "στο να ακουστει η φωνη του εργαζομενου..
ομως οταν μια απεργια δυσκολευει τον λαο,τον αλλο εργαζομενο δηλαδη...δεν ειναι απεργια...ειναι εγκλημα...
αν μου πειτε οτι ο προθπουργος δεν θα εχει βενζινη να παει απο το σπιτι του στο μιξιμου,θα πω ενταξει...
αν μου πειτε οτι ο βουλευτης δε θα εχει βενζινη να παει με τη "γραμματεα"του για "meeting" θα σας πω μπραβο....
ομως αντι αυτου εγω δεν θα εχω βενζινη να παω αυριο να δουλεψω για να μου δωσουν 800 ρημαδια ευρωπου δε φτανουν ουτε για 15 μερες.....