Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας, σας παρακαλω πολυ... Υπαρχει περιπτωση να φτασεις τον κινητηρα απο το e46 325 στα 300-400 αλογα αλλα να μπορεις να το εχεις για καθημερινη χρηση;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας, σας παρακαλω πολυ... Υπαρχει περιπτωση να φτασεις τον κινητηρα απο το e46 325 στα 300-400 αλογα αλλα να μπορεις να το εχεις για καθημερινη χρηση;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου έτσι όπως το γράφεις.....300-400 άλογα........τέλος πάντων με κομπρεσορα μπορείς τα 300 με ασφάλεια και αξιοπιστία!
Με κλειστο μοτερ... Αν ανοιξεις μοτερ δεν θα φτασεις τα 300+;;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα λεφτα δεν ειναι το προβλημα... Εγω χρειαζομαι τις συμβουλε σας για να μαθω πως θα κινηθω... Κατι παραπανω ξερετε εσεις οποτε αν θα μπορουσατε να με βοηθουσατε θα σας ημουν υποχρεως... Ευχαριστω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μ54Β30 και κομπρεσσερ.
Αυτό που λέει ο ghost.
Δηλαδη να μην μπουμε στην διαδικασια να ανοιξουμε το μοτερ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να το ανοιξεις για να το υπερκυβισεις με τα σωθικα του τριλιτρου αν δε θες να παρεις τριλιτρο, ναι.
Αφτερμαρκετ σφυρηλατα κλπ οχι.
Θα το κανεις ανθεκτικο στο σκισιμο αλλα οχι στο χρονο.
Δε θα ειναι μοτερ που θα δουλευει καθε μερα για 500.000χλμ.
Θα χασει το χαρακτηρα του.
Σε πρωτη φαση για τα αλογα που θες εστιασε στο οτι χρειαζεσαι 3 χιλιαδες κυβικα κ κομπρεσσορα.
Τα στοκ σωθικα του Β30 σε υπερκαλυπτουν.
παντως υπαρχει κομπρεσσορας -κιτ ess και μαλιστα τοποθετημένος σε 325, το κιτ πωλειται και υπαρχει δυνατοτητα δοκιμης:whistle:
Ειναι μια λυση αλλα θα φρεναρει αρκετα κατω απο τα 300.
Εγω επιμενω στο τριλιτρο γιατι ειπε 3 με 4...
Αν το ταβανι των 280 ειναι αποδεκτο κομπρεσσαρεται ο Β25.
Για ριχτε γενικα κανα κιτακι κομπρεσσερ διαθεσιμο ρε παιδια!!
Ειμαστε κ αλλοι στο ψαξιμο για κανα αλογο..
δεν εχω ανεβασει αγγελια για κιτ ess, για κιτ σνιτζερ ειχα ανεβασει.
Θα ηθελα να κρατησω τον δικο του κινητηρα ωστε να μην μπλεξω με ασφαλειες και ιστοριες... Το tüv δεν θα το γλιτωσω αν και δεν με εννοχλει αυτο... Το μονο που θα ηθελα να αλλαχτει ειναι το σασμαν και σιγουρα το διαφορικο... Αλλα επειδη εσεις ξερετε περισσοτερα απο μενα θα ακουσω τις γνωμες σας και θα πραξω...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εισαι νομιμος στην Γερμανια με 100% + αυξηση ιπποδυναμης και χρηση μεθανολης για να δεις αυτα τα νουμερα???
Για να φτάσεις 300 με Μ54Β25 γίνεται απλά με ένα κιτ ΕSS (stage TS2) και μια πιο ελεύθερη εξάτμιση (καταλύτες + τελικό)
Για παραπάνω πάς αλλού.
Στον Μ54Β30 για να φτάσεις 400 θές ESS (stage TS2+ ) χταπόδια, πιο ελεύθερους καταλύτες και τελικό (με μεγαλύτερης διαμέτρου σωληνώσεις από χταπόδι και πίσω, βλέπε λύση Supersprint) μεγαλύτερα μπεκ με αντίςτοιχα τροποποιημένο πρόγραμμα (ή χρήση μεθανόλης εναλλακτικά)
Για να λειτουργήσει όμως το αμάξι με τα ανωτέρω (όχι για μερικά πατήματα αλλά καθημερινά) θές και ενίσχυση στο σύστημα μετάδοσης (δίσκο-πλατώ) και καλύτερα φρένα οπωσδήποτε.
Επίσης χρήση μπλοκέ διαφορικού και ψυγείου λαδιού βοηθά προς την κατεύθυνση αυτή.
Θα μπορούσα να σου παραθέσω κι άλλα (όπως π.χ. χρήση μεγαλύτερης πεταλούδας) αλλά αυτή η κατάσταση δεν τελειώνει πουθενά, ειδικά αν έχεις όραμα, μεράκι, χρόνο και κυρίως ... χρήμα.
Πιστεύω οτι το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί να φτάσει και τα 500 αλλά μετά θές και άλλες σχέσεις μετάδοσης και ενισχύσεις γενικότερα στο αμάξωμα, στα άκρα και στο μυαλό...
Οποτε η λυση ειναι να βρουμε πρωτα ενα m54b30 και μετα ολα τα υπολοιπα.... Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ αν κρατησω αυτο το μοτερ που "φοραει" τωρα και το βαλω μονο εναν κομπρεσσορα δεν ξερω αν καποτε θα θελω κιαλλα... Απο οσο ξερω αν κανεις ενα ξεκινημα μετα θες κιαλλα αλογα κιαλλα.... Επισης να προσθεσω οτι δεν εχω οδηγησει αυτοκινητο με κομπρεσσερ στα 250-280 αλογα για να εχω μια αισθηση το πως "τσουλαει" εκτος απο ενα τουρμπισιο λεον 500+.... Καμια σχεση δηλαδη... Ισως και με 280 με ικανοποιησει...
Sent from my iPhone using Tapatalk
το να παρεις ενα m3 το χεις σκεφτει?
επειδη θα φας αρκετα λεφτα οχι μονο για να το κανεις κομπρεσσορατο αλλα και για τα υπολοιπα περιφεριακα
οποτε παιρνεις το m3 και τα χεις ολα
Αν ηταν να επερνα κατι αλλο, οπως για παραδειγμα m3 που λες θα επελεγα το m4 και θα το ειχα για 4-5 μηνες "εξω" οπως κανουν ολοι εδω πανω... Σιγουρα ειναι η πιο ευκολη λυση αλλα δεν θα ηθελα και δευτερο αυτοκινητο στο κεφαλι μου... Φιλικα παντα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από το να πορευτεί στην λύση της τοποθέτησης-εξέλιξης Μ54Β30, σίγουρα συμφέρει περισσότερο να αγοράσει ένα Μ3 Ε46.
Τα άλλα που λέμε είναι ειδικές λύσεις που εξυπηρετούν πρωτίστως την ματαιοδοξία μας και κατ΄επέκταση όλα τ΄αλλα.
Απ΄την άλλη αν κρατήσει τον Μ54Β25, μ΄εναν σωστό κομπρέσορα θα πάρει αρκετή δύναμη σχετικά οικονομικά αλλά τις χαρές-χάρες ενός Μ3 δεν θα τις απολαύσει.