Γεια σας παιδια , εχει καποιος πληροφοριες επι του θεματος ;
Το εχει κανει καποιος να μας δωσει εντυπωσεις και πως σκριβως εγινε η διαδικασια ;
Printable View
Γεια σας παιδια , εχει καποιος πληροφοριες επι του θεματος ;
Το εχει κανει καποιος να μας δωσει εντυπωσεις και πως σκριβως εγινε η διαδικασια ;
Εστειλα email και σας παραθετω την στοιχομυθια
Hello
i am owner of an 116i f20 2013.
i am looking to find more infos about ecu remap .
please let me know about how can we proceed ?
Final cost and payment method ?
Warranty issues ?
Looking firward for more details
regards
Hi Haris,
You need to take the ecu ( engine control unit ) from the car and send it to us, we remap it here and send it back to you the same day with UPS.
Price is 500 euro and we ask to put the money with the ecu when you send it.
If you have questions, let me know
ood Morning Bruno and thanks for prompt reply !
500¤ inc shipping cost to return it back ?
Do you co operate with any courier to send it also to you speedy and cheap ?
Let me know please about possibilities for mulfunctions check engine lights etc ?
We are so far away and car is still in warranty period so i need to be sure that everything will work smoothly with no issues for the car and my mind off course
I am member of some lockal bmw clubs and forums so my car will be like an alive advertise of your remmaping !
Looking forward
Haris
Good Morning Bruno and thanks for prompt reply !
500¤ inc shipping cost to return it back ?
YES, everything included
Do you co operate with any courier to send it also to you speedy and cheap ?
we prefer you use UPS, but any other courier is also fine for us.
Let me know please about possibilities for mulfunctions check engine lights etc ?
there wonΆt be any malfunctions
We are so far away and car is still in warranty period so i need to be sure that everything will work smoothly with no issues for the car and my mind
off course we do this every day, for customers worldwide, so you donΆt have to worry
I am member of some lockal bmw clubs and forums so my car will be like an alive advertise of your remmaping !
regards
Bruno
Ok Bruno ,
Can you send me details how to remove ecu and how can i send you with UPS the unit ?
Am i using some ups specific code for shipping to you ?
If not send me your mailing adress .
And send me a paypal adress to complete transaction of payment .
And a last question please . By leaving car without ecu for 3-4 days and off course without power of battery is there any posubility of issues when i connect power back again ?
Looking forward
Haris
Τωρα περιμενω τελικη απαντηση !
Αντε να δουμε
συγγενης μου πήρε μεταχειρισμενη F30. Δευτερα θα βγαλουμε την ECU και θα την στειλουμε στην BR Performance στο Βελγιο. Μου στειλανε και φωτο πως να το κανουμε εξω απο το σπιτι του μονοι μας. Οπότε απο Δευτερα θα εχετε φωτο απο όλη τη διαδικασια και νεα!
Πάντως εμας μας ζητησανε να βάλουμε μεσα 590 ευρω
Θα τα στειλω με γενικη ταχυδρομικη, το κοστος να τα στειλουν ΄πίσω το αναλαμβάνουν αυτοι
Μου στειλανε φωτο αλλα δεν ηταν ακριβεις με πάσα λεπτομερια, θα σας δειξω πως το καναμε εμεις, μιας και μας δειξανε απο συνεργειο
Εμενα μου στειλανε μηνυμα να τη στειλουμε με UPS. Μα αυτων τα γραφεια ειναι στην άκρη του κόσμου Κορωπί, έλεγα να στειλω τον εγκεφαλο με Γενικη Ταχυδρομικη
Δεν το βαζω εγω, το βαζει συγγενης που δεν εχει εγγυηση. Την πηρε προσφατα μεταχειρισμενη
Εχω κρυφες ελπιδες ... το βαρος σωζει !!!
Πιο Q5 ρε παιδιά, πλάκα κάνετε? Το μαστόδοντο ζυγίζει 2 τόνους και κάνει τα 0-100 σε 8.5 sec. Μετά από τα 140 λόγω βάρους, αεροδυναμικής και μόνιμης τετρακίνησης η επιτάχυνση πέφτει αισθητά. Σιγά το GTI. Είχα κάνει πλάκα σε αρκετά Q5 με το δίλιτρο τουρμπάτο forester όταν ήταν μόνο με εξάτμιση, χωρίς ούτε πρόγραμμα. Μια f20 με 220 άλογα θα καταπίνει όχι Q5 αλλά πολύ πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Τα 0-100 θα τα κάνει γύρω στα 7 sec και οι ρεπρίζ θα βελτιωθούν θεαμτικά. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, η hartge έχει μετρήσει την stock 116 στο 80-180 στα 27,63 sec. Με τον παράλληλο της εταιρείας η 116 πάει στα 171 άλογα και είναι 5 sec πιο γρήγορη από την stock 118 στην ίδια μέτρηση. Φανταστείτε τώρα πώς θα πηγαίνει με 220 άλογα με κανονικό πρόγραμμα, όχι παράλληλο εγκέφαλο...
Blacktan, αναμένω με ενδιαφέρον την εμπειρία σου, σκέφτομαι και εγώ να βάλω στην δικιά μου diesel πρόγραμμα της br performance (150 άλογα και και 32 κιλά ροπή υπόσχονται).
Μου κάνει εντύπωση πώς το 116 από 135 άλογα θα πάει 220 μόνο με remap...
Μπορω να φανταστω μονο stage 2 με πιεση αν εχει μαμα 9psi να του το ανεβασει στα 15+ psi ......με θεμα αξιοπιστιας ( εγω ειμαι 14 overboost) thumb
Δεν εχει σιγουρα 9 psi.....αλλα λεμε τωρα σαν παραδειγμα.....αν εχει παραπανω μαμα......τοτε....δεν ξερω τι να πω...
Ας δουμε κανα διαγραμμα του βελτιωτη απο το προγραμμα
Πάντως δεν ανιχευεται το remap απο το διαγνωστικο του εγκεφαλου προς το παρον. Μπορει βεβαια να βάλουν κατι να το ανιχνευουν στο μελλον. Παντως δε νομιζω πως όλες αυτες οι μαρκες παραλληλοι που εχουν τα εξουσιοδοτημενα εχουν την εγκριση της BMW. Απλα σε καλύπτουν, ε αμα εχεις καλη σχεση θα σε καλύψουν και εσενα με το remap. Αν δε σε καλύπτουν πας αλλου αφου δωρεαν σου επιστρεφουν τον εγκεφαλο στην αρχικη μορφη αφου τον ξαναστειλεις Βελγιο. Μονο αν σε καρφωσει το εξουσιοδοτημενο που πας και μονο εαν μπορει στο μελλον να το ανιχνευσει. Εμενα του συγγενη μου δε μας νοιαζει γιατι ειναι 2 ετων
Αμα κανει ο παραλληλος 204 άλογα γιατι να μην μπορει ο εγκεφαλος αναπρογραμματισμενος απο την αρχή να βγάλει 220?
ο ιδιος κινητηρας βγαζει με εμφαση την οικονομια και τη μακροχρονια αντοχή ακομα και σε ανθρωπους που το σκιζουν διαρκως 170 άλογα με απλη αμολυβδη, ενω με το remap προγραμματιζεται για σουπερ αμόλυβδη
Έτσι ακριβώς. Το μοτέρ των 114, 116 και 118 είναι το ίδιο (ίδιο turbo, ίδια μέταλλα μέσα). Απλά η bmw έχει κάνει detune. Συνεπώς αν η 118 βγάζει 205 άλογα με παράλληλο εγκέφαλο, τα 220 είναι απόλυτα εφικτά με ένα σωστό και σοβαρό open ecu tuning. Τα ίδια ισχύουν και για τα δίλιτρα turbo μοτέρ, διαφορετική χαρτογράφηση, διαφορετική ονομασία μοντέλου και + κάμποσα ευρώ για να πάρεις το πιο δυνατό μοντέλο. Marketing είναι. Άλλωστε είναι πολλά 1400αρια και 1600αρια turbo (από άλλες εταιρείες) που βγάζουν γύρω στα 200 άλογα μόνο με πρόγραμμα. Προσωπικά αν αγόραζα βενζίνη, θα έπαιρνα την 114. Στα λεφτά που πήρα την diesel μπορούσα να την πάρω με m-pack, xenon, 18αρες, φρένα m και κάποια ακόμα extra. Με ένα καλό πρόγραμμα θα είναι στην κλάση της 125i (με τον δίλιτρο turbo).
Δηλαδή εσείς εδώ μου λέτε ότι βγάζει 220 άλογα..
Μακάρι....
Το 28άρι μοτέρ που είναι stock 245 άλογα πού πάει δηλαδή? Στα 345 με remap?
Γιατί γνωρίζω πολυ καλά ότι με προγραμμα φίλτρο και εξάτμιση πάει στα 310-315....
Το 28αρι μοτέρ μόνο με πρόγραμμα το δίνουν 290 άλογα με 45 κιλά ροπή και το stage 2 (εξάτμιση με sport καταλύτη και individual remap πάνω στο δυναμόμετρο) στα 310 άλογα με 48 κιλά ροπή. Άρα τα νούμερα που γνωρίζεις για το εν λόγω μοτέρ επιβεβαιώνονται επακριβώς και από την συγκεκριμένη εταιρεία thumb.
Σε κάθε περίπτωση -και προκειμένου να μας λυθεί η απορία- καλό θα ήταν όσοι τελικά προχωρήσουν σε αναβάθμιση από την εν λόγω εταιρεία, πριν στείλουν την ecu για remap να πάνε σε ένα αξιόπιστο δυναμόμετρο για μια μέτρηση stock specs και μετά να πάνε στο ίδιο dyno για μια μέτρηση με την νέα ecu. Πιστεύω ότι δεν λένε μπαρούφες και τα σχόλια που διαβάζω σε ξένα forums είναι θετικά. Θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες σύντομα που θα προσφέρουν remap στις f series.
Δεν ξερω αν φανω χρησιμος ή θα πω σαχλαμαρες...Επειδη θα ηθελα να βοηθησω...Διαβασω αυτην την στιγμη στο site μιας εταιριας με "εδρα" το Dubai και "υποκαταστημα" σχεδον απεναντι απο το σπιτι μου οτι η 116 :
Επειδη δεν φαινονται τα γραμματα με κοκκινο χρωμα στην φωτογραφια τα ξαναγραφω:
170ps
250Nm
225km/h
7.40s
Για την f20 με sport εξάτμιση, intercooler και individual remap δίνει 240 άλογα.
Δε νομίζω ότι έχει καμία σχέση το πόσο βελτιώνεται ένα άλλο μοτέρ. Μπορεί ένα τρίλιτρο μοτέρ με ΦΠΕ να παίρνει 50 άλογα, αυτό σημαίνει ότι τα 70 άλογα που παίρνει με ΦΠΕ ο δίλιτρος δεν υπάρχουν?
Το θεμα για το ποσα αλογα θα κερδισει με ενα remap ,δεν ειναι ποσα κυβικα ειναι αλλα ποσο ''πιεσμένο'' ειναι το μοτερ στην εργοστασιακη του εκδοση.
Εδω μιλάμε για ενα μοτερ το οποιο σε νορμαλ εκδοση (τόσα βγάζει και ο ανταγωνισμος) αποδίδει 170 αλογα.Για λογους μαρκετινγκ βγαινει και σε detuned εκδοση με 136 αλόγα.Το να πάει απο τα κανονικα 170 στα 220 αλογα με προγραμμα για 100αρα βενζινη δεν ειναι καθολου παραλογο.
Γιατι φαινεται περιεργο ενα τουρμπάτο μοτερ να πάρει +80 αλογα μονο με προγραμμα και δεν φαινεται περιεργο το να αποδίδει μονο 136 αλογα απο 1600cc ενω μιλάμε για τουρμπο μοτερ και ο ανταγωνισμος σε αντιστοιχα μοτερ βγάζει 180 ή και περισσοτερα αλογα?
Υ.Γ.Αντιστοιχο detuned μοτερ μπαινει και στα Audi A4 στα 1800cc-120Hp το οποίο μονο με προγραμμα κερδίζει +100 αλογα και φτάνει στα 220 .