Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιο Q5 ρε παιδιά, πλάκα κάνετε? Το μαστόδοντο ζυγίζει 2 τόνους και κάνει τα 0-100 σε 8.5 sec. Μετά από τα 140 λόγω βάρους, αεροδυναμικής και μόνιμης τετρακίνησης η επιτάχυνση πέφτει αισθητά. Σιγά το GTI. Είχα κάνει πλάκα σε αρκετά Q5 με το δίλιτρο τουρμπάτο forester όταν ήταν μόνο με εξάτμιση, χωρίς ούτε πρόγραμμα. Μια f20 με 220 άλογα θα καταπίνει όχι Q5 αλλά πολύ πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Τα 0-100 θα τα κάνει γύρω στα 7 sec και οι ρεπρίζ θα βελτιωθούν θεαμτικά. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, η hartge έχει μετρήσει την stock 116 στο 80-180 στα 27,63 sec. Με τον παράλληλο της εταιρείας η 116 πάει στα 171 άλογα και είναι 5 sec πιο γρήγορη από την stock 118 στην ίδια μέτρηση. Φανταστείτε τώρα πώς θα πηγαίνει με 220 άλογα με κανονικό πρόγραμμα, όχι παράλληλο εγκέφαλο...
    Blacktan, αναμένω με ενδιαφέρον την εμπειρία σου, σκέφτομαι και εγώ να βάλω στην δικιά μου diesel πρόγραμμα της br performance (150 άλογα και και 32 κιλά ροπή υπόσχονται).

  2. #2
    Εγγραφή
    04-03-13
    Περιοχή
    Greece
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    244
    Thanked
    139
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο Q5 ρε παιδιά, πλάκα κάνετε? Το μαστόδοντο ζυγίζει 2 τόνους και κάνει τα 0-100 σε 8.5 sec. Μετά από τα 140 λόγω βάρους, αεροδυναμικής και μόνιμης τετρακίνησης η επιτάχυνση πέφτει αισθητά. Σιγά το GTI. Είχα κάνει πλάκα σε αρκετά Q5 με το δίλιτρο τουρμπάτο forester όταν ήταν μόνο με εξάτμιση, χωρίς ούτε πρόγραμμα. Μια f20 με 220 άλογα θα καταπίνει όχι Q5 αλλά πολύ πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Τα 0-100 θα τα κάνει γύρω στα 7 sec και οι ρεπρίζ θα βελτιωθούν θεαμτικά. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, η hartge έχει μετρήσει την stock 116 στο 80-180 στα 27,63 sec. Με τον παράλληλο της εταιρείας η 116 πάει στα 171 άλογα και είναι 5 sec πιο γρήγορη από την stock 118 στην ίδια μέτρηση. Φανταστείτε τώρα πώς θα πηγαίνει με 220 άλογα με κανονικό πρόγραμμα, όχι παράλληλο εγκέφαλο...
    Blacktan, αναμένω με ενδιαφέρον την εμπειρία σου, σκέφτομαι και εγώ να βάλω στην δικιά μου diesel πρόγραμμα της br performance (150 άλογα και και 32 κιλά ροπή υπόσχονται).
    Κεγω περιμένω εσένα για να σε ακολουθησω στο δικο μου πετρέλαιο!

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο Q5 ρε παιδιά, πλάκα κάνετε? Το μαστόδοντο ζυγίζει 2 τόνους και κάνει τα 0-100 σε 8.5 sec. .
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #4
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το θεμα για το ποσα αλογα θα κερδισει με ενα remap ,δεν ειναι ποσα κυβικα ειναι αλλα ποσο ''πιεσμένο'' ειναι το μοτερ στην εργοστασιακη του εκδοση.
    Εδω μιλάμε για ενα μοτερ το οποιο σε νορμαλ εκδοση (τόσα βγάζει και ο ανταγωνισμος) αποδίδει 170 αλογα.Για λογους μαρκετινγκ βγαινει και σε detuned εκδοση με 136 αλόγα.Το να πάει απο τα κανονικα 170 στα 220 αλογα με προγραμμα για 100αρα βενζινη δεν ειναι καθολου παραλογο.

    Γιατι φαινεται περιεργο ενα τουρμπάτο μοτερ να πάρει +80 αλογα μονο με προγραμμα και δεν φαινεται περιεργο το να αποδίδει μονο 136 αλογα απο 1600cc ενω μιλάμε για τουρμπο μοτερ και ο ανταγωνισμος σε αντιστοιχα μοτερ βγάζει 180 ή και περισσοτερα αλογα?

    Υ.Γ.Αντιστοιχο detuned μοτερ μπαινει και στα Audi A4 στα 1800cc-120Hp το οποίο μονο με προγραμμα κερδίζει +100 αλογα και φτάνει στα 220 .

  5. The Following User Says Thank You to rallakias For This Useful Post:

    Panos 316T (18-02-15)

  6. #5
    Εγγραφή
    05-03-15
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    73
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rallakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θεμα για το ποσα αλογα θα κερδισει με ενα remap ,δεν ειναι ποσα κυβικα ειναι αλλα ποσο ''πιεσμένο'' ειναι το μοτερ στην εργοστασιακη του εκδοση.
    Εδω μιλάμε για ενα μοτερ το οποιο σε νορμαλ εκδοση (τόσα βγάζει και ο ανταγωνισμος) αποδίδει 170 αλογα.Για λογους μαρκετινγκ βγαινει και σε detuned εκδοση με 136 αλόγα.Το να πάει απο τα κανονικα 170 στα 220 αλογα με προγραμμα για 100αρα βενζινη δεν ειναι καθολου παραλογο.

    Γιατι φαινεται περιεργο ενα τουρμπάτο μοτερ να πάρει +80 αλογα μονο με προγραμμα και δεν φαινεται περιεργο το να αποδίδει μονο 136 αλογα απο 1600cc ενω μιλάμε για τουρμπο μοτερ και ο ανταγωνισμος σε αντιστοιχα μοτερ βγάζει 180 ή και περισσοτερα αλογα?

    Υ.Γ.Αντιστοιχο detuned μοτερ μπαινει και στα Audi A4 στα 1800cc-120Hp το οποίο μονο με προγραμμα κερδίζει +100 αλογα και φτάνει στα 220 .
    ετσι ακριβως ειναι απλα το μοντελο με τα 170 αλογα ειναι σχεδον στα ορια του πιστευω μπορει να παρει μαχ. 20 % ακομη μαξιμουμ ολα τα αλλα ειναι υπερβολες MARKETING!!!!!!!!!!!

  7. #6
    Εγγραφή
    15-06-14
    Μηνύματα
    155
    Thanked
    135
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφαιρεσαμε τον εγκεφαλο απο την F30 του συγγενη μου εξω απο το σπιτι, για να τον στειλουμε στην BR-Permormance στο Βέλγιο. Μας ειχαν πει ότι ειναι σημαντικο να μην δουλευει ο κινητηρας ή να μην προσπαθησουμε να τον βάλουμε μπροστα ανεγκεφαλο! Οπότε κλεισαμε όλα τα ρευματα και μετα κλεισαμε το αυτοκινητο μονο με το χερι καθε πορτα και στο τελος την κλειδαρια του οδηγου με το κλειδι. Μετα το απογευμα με κρυο το αυτοκινητο, ανοιξαμε την πορτα του οδηγου με το κλειδι και μετα το καπω. κλειδωσαμε την πορτα με το κλειδι επισης





    Θα επρεπε να βγει το πλαστικο κάλυμμα

    Πρωτα βγαινει η ταπα των λαδιων

    μετα το τραβας προς τα πανω. πανευκολα βγαινει και μπαινει. Ειναι πιασμενο με καναδυο σωληνακια αερος ή τα αφαιρεις ή το πας λιγο πανω όπως καναμε εμεις. Απο κατω ο εγκεφαλος

    Βγαλαμε τις δυο πρωτες φυσες σπρώχνοντας τα κλιπ προς τα μεσα και τραβώντας εξω τις φυσες. Αυτό είναι το μονο λιγο δυσκολο.




    Εδώ φαινονται τα κλιπ:


    Τα κλιπ του δευτερου φις, ξανα τα σπρωχνεις προς τα μεσα και τραβας:


    Το πρωτο εξω:


    Ο πρωτος κονεκτορας στα αριστερα όπως το βλεπουμε εχει ένα κλιπ που είναι αριστερα του και το τραβας προς τα πανω μεχρι να βγει κανα εκατοστο. Μετα πανευκολα βγαινει η φυσα

    Οι τελευταιες φυσες στα δεξια όπως τις βλεπουμε πατας πρωτα το κουμπακι και μετα πας το πανω πλαστικο προς τα αριστερα:







    Όλες εξω οι φυσες:


    Στο τελος αφαιρουνται οι τεσσερις μεγαλες βιδες στις γωνιες του εγκεφαλου. Σαν αστερι πρεπει να είναι το κατσαβιδι, σας δειχνω και το νουμερο:




    Βγηκε πια ο εγκεφαλος και ετοιμος για τη Γενικη ταχυδρομικη:

  8. The Following 7 Users Say Thank You to anton For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (25-01-15), bill_m3 (28-01-15), Blacktan (19-01-15), chrisgiapz3 (19-01-15), isou (19-01-15), karavag116d (25-01-15), mrclouzo (19-01-15)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP