ειπατε κατι ?
το συζητουσαμε πριν λιγες μερες......
https://blog.caranddriver.com/grippi...uld-be-things/
Printable View
ειπατε κατι ?
το συζητουσαμε πριν λιγες μερες......
https://blog.caranddriver.com/grippi...uld-be-things/
Όλη η συνέντευξη....
https://f30.bimmerpost.com/forums/sh....php?t=1078871
Tην διάβασα το πρωί και έφριξα!!!!
Το αμέσως επόμενο βήμα θα είναι να πουν τα επόμενα //Μ θα είναι μπροστοκίνητα αλλά θα στρίβουν σαν πισωκίνητα! :whistle:
με επισημη επιβεβαιωση πλεον......
https://www.motorauthority.com/news/...x4-m?fbfanpage
ας ελπισουμε να βγαλουν οι Ιαπωνες κανα πισωκινητο πλεον
Θα βγάλει η honda vtech turbo, θα γίνει σφαγή...
Εγω παντως δεν το βρισκω κακη ιδεα m5 ανεβασμενο στα 700+hp τετρακινητο και να κοντραρετε στα ισια με porshe turbo και nissan gtr απο σταση (και να μην παρεξηγηθω δεν υποτιμω σε καμια περιπτωση τα αυτοκινητα που ανεφερα).
Βεβαια με την τετρακινηση ξεχνας την πλαγιολισθηση αλλα γι αυτη τη χρηση υπαρχουν αλλες σειρες m πιο ελαφρυες.
Εμενα δεν μου φαινεται ασχημη ιδεα παντως ο υποψηφιος αγοραστης να εχει την επιλογη αναμεσα σε rwd και 4wd.
Για ολους θα εχει ο "μπαχτσες":
99% πιστευω η επιλογη "all-wheel drive" θα ειναι του πελατη.....Παράθεση:
What still isnΆt clear, however, is whether the M division is looking to make all-wheel drive an option or a standard feature on the car.
Είναι αναπόφεκτο το να έχει η BMW μια "απάντηση" απέναντι στα 4-κίνητα ΑΜG και στα RS της Audi, ειδικά για τις μεγάλες αγορές όπως αυτή της Αμερικής.
Δεν πιστευω να σταματήσει ποτέ τα πισωκίνητα, τουλάχιστον στα "Motorsport" προσανατολισμού μοντέλα της.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η BMW δεν εμπλέκεται στην κατηγορία των Audi R8, Mercedes SLS κλπ.
Προσπαθούν να μας πείσουν οτι το κάνουν με το i8 αλλά δε νομίζω οτι πείθουν.
Και τεχνολογία έχουν και εμπειρία motorsport αλλά και έτοιμους πελάτες, αφού το βλέπουν τόσα χρόνια οτι οι petrolheads BMW M fans, μόλις τους "επιτρέπεται" πάνε σε Porsche.
Φανταστέιτε κάτι σαν το i8 με τον V10...
Καλημέρα και από εμένα. Δυστυχώς μία τέτοια κίνηση ήταν αναμενόμενη αφού από 1/1 άλλαξε και τυπικά η ηγεσία της Μ GmbH..... Πλέον στο τιμόνι της Μ βρίσκεται κάποιος κύριος Franciscus van Meel ο οποίος προήλθε από το τμήμα quattro της ομολογουμένης αποτυχημένης AUTO UNION η οποία για να μπορέσει να επιβιώσει συνεργάστηκε ακόμα και με τους ναζί. Ο προαναφερόμενος έφυγε κακήν κακώς από την quattro όπως άλλωστε το επιβεβαιώνει και το δελτίο τύπου του BMW GROUP. Η ΒMW δεν χρειάζεται τέτοιου είδους ΄΄μεταγραφές΄΄, δεν έχει ανάγκη από manager καριέρας, έχει ικανότατα στελέχη και θα έπρεπε να τοποθετηθεί κάποιος από αυτούς και όχι κάποιος εκτός BMW. Tέτοιου είδους κινήσεις είναι παρακινδυνευμένες παρά ριζοσπαστικές. Δεν έχουμε καμία ανάγκη από καμία AUTO UNION και πόσο δε να βάλουμε φίδι στον κόρφο μας άνευ λόγου και αιτίας. Η δυσφορία μου είναι εμφανέστατη και θα την επιβεβαιώσω με email στο BMW GROUP. Μπορείτε αν θέλετε να διαβάσετε και τα λινκς που βάζω.....
https://www.press.bmwgroup.com/globa...item=node__808
https://www.autoblog.gr/2014/09/24/u...-moves-to-bmw/
ρε καθε περσι και καλυτερα...
Τα Μ του μέλλοντος θα φοράν μοτέρ fsi έτσι όπως το πανε xaxaxaxxaxaxaxax
Σε λιγο θα ειναι συλλεκτικη η πισω κινηση..... thumb
Εγώ έχω την ίδια απορία και επιθυμία ταυτόχρονα με τον VanVic να δω BMW να παίζει στην κατηγορία που ανέφερε δηλ. coupe,ελαφρύ, 500+ άλογα, supercar κανονικό με λίγα λόγια . Όχι ότι θα το πάρουμε ποτέ αλλά για να το θαυμάζουμε και να το ονειρευόμαστε :D
Αυτό που δεν καταλαβαίνω ειδικά από το λανσάρισμα των πρώτων Χ5Μ και Χ6Μ (και την συνεπακόλουθη ακύρωση του Ζ4Μ) είναι γιατί κάθε εταιρεία ΠΡΕΠΕΙ να έχει και από ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ motorsport ρόλο ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ σύμπαν, και μάλιστα να το λανσάρει σαν σπορτ.
Έχουν χαθεί ΠΑΝΤΕΛΩΣ οι έννοιες και καταλήγουμε να έχουμε "σπορ" εκδόσεις οι οποίες ζυγίζουν πολύ περισσότερο από ένα μετρίως εξοπλισμένο mid class αυτοκίνητο της κάθε εταιρείας. Και μη μου πείτε ότι κρύβουν καλά το βάρος τους γιατί θα σπάσω την οθόνη (τη δική σας).
Προσωπικά κάνω εμετό με την φίρμα σε πολλά επίπεδα, εκεί που όλοι επέμεναν στα turbo η BMW έβγαζε το E46 CSL, το οποίο κατ εμέ είναι το τελευταίο BMW.
Οπότε έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο που πλέον η εταιρεία αποφασίζει και φτιάχνει μοντέλα ΜΟΝΟ βάση του πιο θα κάνει πιο πουλ μουρ, γιατί μη μου πείτε, μην προσπαθείσετε ΚΑΝ να μου πείτε, τι χρησιμότητα έχει ένα πανβαρο ///Μ σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΡΕΝ.
Έχουμε φτάσει το νέο τριάρι να είναι περίπου ίδιο με το Ε32/Ε38. ΑΥτοκίνητο δλδ που πριν μια δεκαετία ήταν βάρκα και τώρα ξαφνικά έγινε σπορτίφ.
No fat chicks no fat cars. έλεος πια
Η ΒΜW ΔEN EINAI ΠΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ.-
Λυπαμαι αυτους που δεν την γνωρισανε τις καλες εποχες και δεν χαρηκανε ενα 286 Μ3 Ε36,ενα Μ5 Ε28,ενα Ε34 Μ5, ενα 02ti κτλ.
Απεναντι στον Ιαπωνα ας πουμε με το νεο TYPE-R που απο οτι ακουγεται θα γινει μακελειο η BMW που ειναι???
Εξακολουθει να ξεφτιλιζει το θρυλικο σηματακι με την τριχρωμια και να το βαζει και σε βρακια στο τελος....Μ PERFORMANCE και δωστου Μ εδω και δωστου Μ εκει και βαλτο και στη φορτη-γίδα (Χ5Μ-Χ6Μ) και π@π@ρι@ μ@ντολες.
Καλα απο σχεδιασμο......τί να πιασω και τί να αφησω.
Περαστικα τους.....
Προσωπικα,εχει μπει απαγορευτικο σε οποιοδηποτε BMW νεοτερο του Ε39/46 για να περασει την πορτα του γκαραζ μελλοντικα.
Καλα μη σκατε κιολας. Το τι θα πει ο καθε petrolhead σε forums δεν ενδιαφερει τοσο πολυ τη mainstream μαρκα. Πωλησεις ψαχνουν..
οπως ειπε και ενας φιλος μου ........
ειμαστε δεινοσαυροι...............
και μου αρεσει........
Προσωπικα τους γρ@φω εκει που δεν πιανει μελανι,τον ταφο τους σκαβουνε οι σκ@τογραβατακηδες του marketing και των πωλησεων.
Εγω να δωσω πρωτα ο θεος 80-100χιλιαρικα για τις π@π@ριες που βγαζουνε ευχαριστω δεν θα παρω.
Δεν ειναι θεμα ας πουμε ''δεινοσαυρισμου'' αλλα θεμα επιλογης.
Που ειναι ρε ξεφτιλισμενοι χαρτογιακαδες η επιλογη μιας CSL???
Δεν αφοριζω την τεχνολογια και τα νεοτερα αλλα εγω που ειμαι αυστηρος petrolhead και παω με αγωνιστικο στην δουλεια ας πουμε θελω να εχω επολογη.
Θελω αισθηση FOCUS RS MK1 ρε παιδι μου που ειναι?????
Και που εισαι γραβατακια της BMW...γατακι.....μην μου τιμολογεις εμενα το σημα 60-70χιλιαρικα γιατι παλι τα 3 μου θα παρεις.....
σου αρεσει δεν σου αρεσει, εισαι δεινοσαυρος κι εσυ....
γιατι ολα αυτα που περιγραφεις, ειναι πλεον εκτος της πολιτικης οχι μονο της BMW αλλα ολης της αυτοκινητοβιομηχανιας γενικοτερα....
το πραγμα παει σε μια αποστειρωμενη και πληρως ελεγχομενης καταστασης σε ολα...
απο προδιαγραφες ασφαλειας, ρυπων, οδηγικης συμπεριφορας, ημερομηνιας ληξης αντικειμενου κτλ.....
δειτε απλα τις συνεργασιες μεταξυ των εταιριων (κινητηρες - πλαισια - ηλεκτρονικα) μεχρι τα συστηματα ασφαλειας (φρεναρουν μονα τους, μεταδιδουν την θεση τους, ελεγχουν την κατασταση του οδηγου, επικοινωνουν μεταξυ τους)
ολο το πραγμα παει προς μειωση κοστους κατασκευης, ελεγχο συμπεριφορας, μηδενισμο ρυπων, συχνη αντικατασταση οχηματος και πληρη ανακυκλωση.
Έτσι είναι, σου λεέι πόσοι είναι οι πυρ κ@υλοι;
100.
Πόσοι είναι οι υπόλοιποι;
500;
Ε, για αυτούς θα δουλέψουμε.
Για να ολοκληρωσω λιγο μιας και βρηκα χρονο τωρα στο διαλειμμα,οταν στο συμβουλιο σηκωνονται και μιλανε οι μηχανικοι,οι οδηγοι και τους γειωνουνε οι χαρτογιακαδες και λενε ''ναι αλλα οι ταδε πελατες το θελουνε πιο sooooft,θελουνε και καφετιερα....και ζαρτιερα κτλ και αποφασιζουνε ανθρωποι που κοιτανε τα νουμερα ΜΟΝΟ και ξεχνανε αυτο που λατρεψε ο πελατης αρχικα και οι ιδιοι ''λατρευουνε'' μονο το πορτοφολι του τοτε αστα να πανε.
Παντα ετσι ητανε παιδια και στην ζωη κα παντου,οταν ξεχνας απο που ξεκινησες και αυτο που σε ανεδειξε και σε καθιερωσε καποια στιγμης θα την φας στον πατο.
Οδηγοκεντρικο ταμπλο-γειωση
Μονο ατμοσφαιρα-γειωση
πισωκινηση μονο-γειωση
Ξεβρακωθηκανε μονοι τους και βεβαια η τιμολογηση εμετικη οπως παντα........παρε ξεβρακωτο BMW με τασια και για να γινει σαν τον ανταγωνισμο αλλο ενα BMW πανω.
Βεβαια τα πατωματα να σχιζονται,οι κινητηρες μπουρδε@,οι σχισμες στα σασι το ιδιο και αυτοι τον χαβα τους........
Για να μην ειμαι αδικος μετα την εποχη των Ε39/46 ξεχωριζω το Ζ4 που ειχαμε κιολας αλλα βεβαια οι ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ του κ@λου δεν του βαλανε μπλοκε (σαν επιλογη εστω),γιατι να του βαλουνε για να μεινει στο πανθεον των αιωνων της αυτοκινησης????Ασε ρε νουμερα θα μεινει οπως και εμεινε το S2000.....δεν σας χαλασε..........
αν μπεις στα Αμερικανικα forum και δεις τι γραφουν για το οτι το νεο Μ5 θα ειναι τετρακινητο, θα καταλαβεις ....
Τα αμερικανακια ουρλιαζουν απο την χαρα τους και λενε επιτελους η BMW καταλαβε αυτο που η AUDI και η SUBARU ειχαν καταλαβει απο την αρχη......
Θεωρουν τα BMW ασταθη και υπερβολικα δυνατα για να ειναι πισωκινητα......
Too much power for one axle to handle.............
Εδω θα βγει τετρακινητος Ασσος...............
ΑΥΤΗ η αγορα ενδιαφερει τους Γερμανους.... Αλλωστε, τα ναυ-αρχιδες Χ6Μ και λοιπα, εκει τα φτιαχνουν..... τυχαιο ?
"Καποτε την βρισκαμε με φλιπερακια, τωρα με τιποτε λιγοτερο απο ps4"
Ντινος ετων 43.
Σε ποιους λες οτι απεθυνεται ο "χαρτογιακας" (λυκος ειναι) που λες ?
Στον 40αρη - 50αρη του σημερα, που γουσταρε την μπιλια να βαραει τα λαμπακια, ή τον πιτσιρικα σημερα που οδηγει διαστημοπλοιο με ενα game pad...
think...
Δικιο εχετε και οι 2.....οπως τα λετε ειναι.Τα ειπατε σωστα καλυτερα απο εμενα.
H Κινα εχει τα πολλα λεφτα αγαπητε
Η Κινα εχει πολλα λεφτα και τεραστειες πωλησεις, και τους περισσοτερους νεους εκατομυριουχους καθε χρονο και πολλα αλλα, και ειναι τεραστεια αγορα κτλ, αλλα, τα παγκοσμια standards και trends καθως και το κυρος, το εχει αυτος που ειναι πρωτος σε πωλησεις στην Αμερικη....
Γι αυτο και ολες οι Ευρωπαϊκες εταιριες σκιζονται με καθε μεσο να παρουν την πρωτη θεση εκει.........
Μα ειναι στην .... κουλτουρα του αμερικανου, τα λιγα κυβικα και η μπροστα κινηση ?
φυσικα και ειναι.... ξερεις ποσα Αμερικανικα πολυμορφικα (μπλιαχ) σαν το Active tourer (ξερασμα) ειναι μπροστοκινητα ?
Ξερεις ποσα Γιαπωνεζικα μπροστοκινητα οικογενειακα κυκλοφορουν στην Αμερικη ?
Παρα πολλα φανταζομαι