Μπραβο βρε Αντωνη ετσι οπως περιγραφεις τις εργασιες του Σαζμαν σε λίγο θα τα λύσουμε και μονοι μας.
Αντε δωσε τα φωτα σου στον λαο περιμενουμε.........................
Μπραβο βρε Αντωνη ετσι οπως περιγραφεις τις εργασιες του Σαζμαν σε λίγο θα τα λύσουμε και μονοι μας.
Αντε δωσε τα φωτα σου στον λαο περιμενουμε.........................
Πολυ ωραιο θεμα!
Πες μας ομως τι εκανε το κιβωτιο
Μητσο πατιναριζε λιγακι στις αλλαγες απο οτι καταλαβα που μιλησα με τον Αντωνη στο τηλεφωνιο.
Ε δεν ηθελε και πολυ ο Αντωνης να ξεκινησει τις δουλειες....................
Εξαιρετικό θέμα.
Αντώνη συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά και με ωραίες φωτογραφίες!
Μπράβο σου! thumb
Ρε Αντώνη πώς βγάλατε άκρη?Το ξαναδέσατε ή όχι ακόμη?
καθε φορα που ανοιγα ενα αυτ.κιβωτιο αυτο που σκεφτομουν το βραδυ ειναι οτι αυτος που το σκεφτηκε τρελαθηκε και πεθανε!!!!
Απο τα καλύτερα θρεντ του φορουμ !!! Τα ρέστα μου σενιορ Αντώνη !!!
:worthy::worthy:
και απο εμενα
απο τα πιο αξιολογα thread του forum
ισως θα πρεπει να γινει και υπομνημα!!
Μπραβο!!
A ρε κιλκίς πιάνουν τα χέρια σου, μπράβο ρε!
:thumbsup::thumbsup:
Τα λόγια είναι απλά περιττά, μπράβο για το μεράκι σου και την υπομονή σου!
Καλές βόλτες.
μπραβο ρε αντωνη!
πολυ καλη δουλεια!
Αντώνη απλά είσαι απίστευτος με τόση υπομονή και βέβαια τόσο κουράγιο και το λέω αυτό γιατί αν έβλεπα εγώ το σασμάν μου έτσι να παίζει ντόμινο το λιγότερο που θα πάθαινα ήταν καρδιακό επεισόδιο......thumb
Αξίζεις πολλά μπράβο....:clap1::clap1::clap1::clap1:
ρε φιλε το καβουκι του διαφορικου θελει λιγο γυαλισμα:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
συγχαρητηρια για την εργασια ,απο τα καλυτερα DIY που εχω διαβασει .
Συγχαρητηρια για την υπομονη σου, το μερακι σου και την υπεροχη δουλεια σου...!!!!!!
Τωρα ξερω αν χρειαστω κατι ...... θα σε επισκευτω.......!!!!!!
και παλι συγχαρητηρια....!!!!!!!
Θα ήθελα και εγώ να σε ευχαριστήσω ειλικρινά για το υπέροχο αυτό thread καθώς και να σου πω ένα μεγάλο μπράβο (καθώς και στους λοιπούς μερακλήδες) για τη δουλειά που κάνατε...
Αντωνη ολα καλα με το κιβωτιο
μπορω να καταλαβω τη χαρα σου
ΕΥΓΕ για το καταπληκτικο σου θρεντ
σε ευχαριστουμε πολυ
υπεροχο
Καλά το κιβώτιο... στην εξάτμιση είδατε τι έκανε ο άνθρωπος?
Αντώνη, ό,τι και να πω είναι λίγο. RESPECT! :thumbsup:
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Μ Ε για το εξαιρετικο θρεντ.
Οταν ειδα ετσι ανοιγμένο το σασμαν...
Αντωνη εχετε ξεφυγει τελείως με το κουνιαδακι σου στο θεμα συντηρησης.
Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ για την υπομονη και ενα τεραστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το τοσο
αναλυτικο DIY .:thnx:
Πολλά ΜΠΡΑΒΟ απο τα λίγα θέματα που μου κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον.με τόσα δισκάκια έχασα την μπάλα. να ρωτήσω κάτι αλλάξατε και το φίλτρο του σασμάν.κάποιος μου είπε οτι θέλει και αυτό αλλάγη καθε 50-60 χιλ. χιλ.
εγω φιλε μου θα τα αλλαζω....ισως και νωριτερα,απο τις 50.000 χλμ......
και το λεω αυτο γιατι με αυτα που ειδα και εγω και ο γιωργος.....καταλαβαμε,οτι σε αυτα τουλαχιστον τα σασμαν....ο ορος που χρησιμοποιει η BMW....life-time λαδια......μονο το γελιο μπορει να μας προκαλεσει....
Αντωνη αν και τα ειπαμε και στο τηλεφωνο με αυτο το θρεντ και το αλλο με το φίλτρο αναθυμιασεων του turbo μας ανοιξες τα ματια και εσωσες τις τσεπες μας απο πολλα φραγκα αφου ψαχνεσαι τοσο πολύ με το θέμα συντηρησης του αυτοκινητου σου μας μεταφερεις τις εμπειριες σου και τις μοιραζεσαι μαζι μας.
Πληροφοριακα να πώ οτι για αλλαγη σαζμαν Steptronic η BMW ζηταει κοντα 5000 Ευρω και οι ζασμαναδες για ανακατασκευασμενο κοντα στο 3000 χιλιαρο.
Πες μας αντωνη το κοστος για τα ανταλλακτικα που χρειαστηκες μιας και τα εργατικα του Γιωργου βλέπω να τα πληρώνεις σε υγρό καυσιμο (Ουισκια):thumbsup::thumbsup:
Πάντως και 3 χιλιάρικα να πήρε ο Γιώργος, προτιμώ να τα δώσω σ' εκείνον παρά στους άλλους!
Οχι οτι θελω να το κρατησω μυστικο.....αλλα οτι και νουμερο να σου πω δεν εχει καμια μα καμια σημασια,γιατι παιζουν ρολο χιλιοι δυο παραγωντες,για αυτο που ρωτας,γιατι.....
1)δεν παθαινουν ολα την ιδια ζημια...
2)δεν κοστιζουν τα ανταλλακτικα σε ολους το ιδιο.......καθημερινο παραδειγμα,γνωστο σε ολους,η αγορα λαδιων κινητηρα.......
Βαζουν 5 ατομα ας πουμε,το ιδιο λαδι στο αμαξι τους.........και οταν ρωτησεις τον καθενα,ποσο πηρε το λιτρο........ακους τελειως διαφορετικες τιμες!!!!!
3)μπορει το ανταλλακτικο που θελεις,να στοιχιζει καινουριο πχ 500 ευρω,αλλα να το βρεις μτχ 100 ευρω......
Και μην εχετε την εντυπωση οτι ακομα και στο στεπτρονικ δεν βαζουν καποιοι μτχ ανταλλακτικα....
Εγω ας πουμε δεν ειχα κανενα κονε οσων αφορα τα δισκακια......οποτε εδωσα οσα μου ειπε ο ανθρωπος,γιατι δεν ειχα εκατο επιλογες,ωστε να διαλεξω!!!!.... τα υπολοιπα,φυσικα τα πηρα μεσω καποιων φιλων,με ¨ακρες¨ και καλες τιμες......
Τιμες που δεν εχουν καμια σχεση,με αυτες της αντιπροσωπειας......
Οσο για τον γιωργο,δεν υπαρχουν χρηματα αναμεσα μας.......οταν θελει την βοηθεια μου σε οτιδηποτε,η απαντηση φυσικα παντα ειναι ενα μεγαλο ναι!!!!.....το οποιο,το λεω με την καρδια μου!!!!....και γενικα αυτο ισχυει σε ολη την παρεα μου!!!!
Καθε μερα του το λεω!!!!!......να κανει αυτο που αγαπαει και επαγγελματικα.......
γιατι του αρεσει να ψαχνεται με οτιδηποτε καινουριο.........και κανει σαν μικρο παιδι οταν ειναι να λυσει κατι που το βλεπει για πρωτη φορα........απλα και μονο,για να δει ¨τι ονειρο ειχε δει¨ αυτος που το κατασκευασε......
Πριν κατεβασουμε το σασμαν του ειχα πει,οτι ξερεις το στεπτρονικ ειναι ετσι-ετσι-ετσι-ετσι και κανει αυτο-αυτο-αυτο.....
Μολις το ελυσε,ειπε.......
Ειναι ιδιο με ενα απλο σασμαν,οσων αφορα τα μηχανικα μερη......απλα αυτο δινει της εντολες του ηλεκτρονικα.........ετσι απλα!!!!.....
Με κουφανε.......αλλα τελικα ειχε δικιο!!!
Παρα πολυ ομορφο topic. Με καλη παρεα, τον αναλογο χωρο, βασικες ή και περισσοτερες γνωσεις, και τα καταλληλα εργαλεια κανεις τετοιες δυσκολες εργασιες να φαινονται παιχνιδακι!
Μπραβο Αντωνη και Γιωργο thumb
Αντωνη μπραβο πολυ καλο thread.Ενα απο τα καλυτερα του φορουμ.
Και ο Γιωργος ''χερας''. Μπραβο και στους δυο σας.
Τελικά αυτές οι βαλβολίνες στα steptronic ξέρουμε πόσο συχνά χρειάζονται αντικατάσταση? Το βιβλίο συντήρησης δεν αναφέρει κάτι, ο δε τεχνικός σύμβουλος στον Σφακιανάκη μου είπε πως είναι lifetime. Υποτίθεται πως το ίδιο ισχύει και για το 3λιτρο X5 του πατέρα μου (ΜΥ2001) με το 5άρι αυτόματο, πριν από 1,5 χρόνο όμως που έγινε αντικατάσταση βαλβολινών ύστερα από δική του πρωτοβουλία -στα 100.000 km-, η αίσθηση κατά την κύλιση βελτιώθηκε. Το δικό μου φορά το νεότερο 6άρι steptronic με το joystick.
ναι αρη.....η BMW λεει οτι δεν χρειαζεται αλλαγη το λαδι στο σασμαν,ουτε στο διαφορικο,ουτε αλλαγη στο φιλτρο αναθυμιασεων (στα ντιζελ),λεει για αλλαγες λαδιων σε απειρα χλμ........και γενικως λεει πολλα......τα οποια εγω τουλαχιστον και η παρεα μου,οπου ολοι ειναι ''μουτζουρηδες'',τα γραφουμε εκει που δεν πειανει μελανι......για να μην πω αλλου!!!!
και ας ρωτησω εγω με την σειρα μου....
1)γιατι αφου δεν χρειαζεται αλλαγη λαδιων στο σασμαν,παθαινουν ζημια τα μισα??και ειδικα στα ντιζελ οπου ειναι GM???....
εγω μονο οσους γνωριζω με Χ5 ντιζελ που το παθανε....φτανει κιολας!!!
2)το ξερατε οτι οι περισσοτεροι που επαθαν ζημια με το τουρμπο (παλι σε ντιζελ) την ευθηνη φερει το φιλτρο αναθυμιασεων???.....η BMW ομως σφυριζει αδιαφορα.
μπορω να σας λεω ασταματητα,για αστοχιες της αγαπημενης μας μαρκας κατα τα αλλα.......
αλλα θα γινω κουραστικος......
ολα τα παραπανω φυσικα ειναι η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!!! και τιποτα αλλο.....
ετσι τελος παντων τα βλεπω εγω!!!
ειπες αρη οτι οταν αλλαξες λαδια,ειδες διαφορα......
λογικα,απο οτι λεει η εταιρια,δεν επρεπε να δεις καμια διαφορα,αφου τα λαδια ειναι lifetime......
μαλλον ολα αυτα ειναι στη σφαιρα της φαντασια σου!!! (πλακα κανω).
οσο για το καθε ποτε να τα αλλαζουμε......
εγω θα τα αλλαζω καθε 20-30 χιλιαδες χλμ....
ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ.....ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ......ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ,ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ!!!
πολλοι θα πουν οτι δε ξερουν οι Γερμανοι και ξερει ο Ελληναρας(στην ειρωνια).
Εχω την εντυπωση οτι αυτα τα lifetime και αλλαγη λαδιων ανα 25000 χλμ ειναι αποτελεσμα της βαυαρικης επιστιμονικης σκεψης :κανε αυτο που σου λεω για να μην εχεις αυτοκινητο σε 10 χρονια. Ελα και παρε ενα καινουργιο.
Απο την αλλη ομως ο Σταματης αν θυμαμαι καλα ειχε στειλει λαδια καπου στην Αμερικη και τον ενθαρρυναν να κανει ποιο αραιες αλλαγες.
Υπαρχουν ομως και οδηγοι αυτοκινητων που δεν ανοιγουν το καπο ουτε για αστειο.Θα ελεγξουν οι τελευταιοι αν εχει μεινει σταγονα μεσα στο καρτερ;
Θα περιμενει η γυναικα μου 25000 χλμ για να αλλαξει λαδια;:hystericalbs1:
με προλαβες.....ειμαι σιγουρος οτι θα το πουν οι περισσοτεροι....
για αυτα παντα,σε οτι γραφω για τετοια θεματα.....λεω με κεφαλαια παντα γραμματα,οτι αυτη ειναι Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ...και τιποτα αλλο!!!
οσο για αυτους που δεν ανοιγουν καπο,ουτε για πλακα.....
αυτοι ειναι που ειρωνευοντε,σχεδον τις περισσοτερες φορες!!!!
Εδω και μια εβδομαδα περιπου το κιβωτιο δεν λειτουργει ιδανικα. Ενω αλλαζει 1η και 2α ομαλα και εκει που πρεπει, την τριτη δεν την επιλεγει αμεσως μεσα στην πολη. Κραταει την δευτερα μεχρι τις 2500 στροφες (πολλεςγια diesel κινητηρα) και οταν αποφασισει να αλλαξει σε τριτη το κανει πολυ ατσαλα, με ενα κλωτσιμα (μαλλον επειδη δουλευει ψηλα ο κινητηρας). Τα λαδια φταινε που δεν τα εχω αλλαξει ποτε? Η ενα reset θα το ξεμπλοκαρει? Το 90% των τελευταιων μετακινησεων ειναι σε επαρχιακη πολη.
Πόσα km έχεις κάνει? Και μένα κλωτσάει άγαρμπα μερικές φορές αλλά πάντα στο DS πρόγραμμα. Έχω 53.000 km και σκέπτομαι να κάνω σύντομα την πρώτη αλλαγή.