Καλησπερα κυριοι,
ονομαζομαι Ηλιας και εδω και περιπου μισο χρονο ειμαι ιδιοκτητης ενος Ε36 coupe 318is! Η αναζητηση μου για ενα τετοιο αυτοκινητο διηρκεσε περιπου ενα χρονο (ειχα δει απειρα τρακαρισμενα, σαπια, με μοτερ που βαραγαν ολοκληρα) και εν τελει βρηκα κατι κοντα σε αυτο που εψαχνα!
Ορίστε μερικες φωτογραφιες απ'οταν αγορασα το αυτοκινητο τον Ιανουαριο:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...8b57a16addb7bf
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...cf73ca31e2f430
Οριστε και μερικες φωτογραφιες απο την πορεια του:
Πρωτα αγοραστηκαν ζαντες AC Schnitzer Typ I αυθεντικες τριαιρουμενες με διαστασεις 17*9, et 33
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...1c5d0c22ca161e
Σειρα ειχε προφυλακτηρας Μ3 και custom χειλακι
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...08f7480d88cbe7
Και τα κιτρινα προβολακια
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...e6fdb2cab1bd66
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...ff020bfcdf8d7f
Και χαμηλωμενο πλεον
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...5640dddcaf924d
(o προφυλακτηρας στις συγκεκριμενες φωτογραφιες εγινε ετσι απο ενα κωλοπεζοδρομιο)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...bf899d92fa9b67
Και τελος το εσωτερικο του
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...b8c695cc5c5bbb
Αυτα εν ολιγοις, δεν ξερω αν σας κουρασα! Στα μελλοντικα σχεδια μου ειναι και η βελτιωση στο μοτερ (τωρα εχω μονο μπουζι ιριδιου και μια χειροποιητη εισαγωγη απο σωληνα βιομηχανικου τυπου για να ανασανει, στην εργοσιακη βεβαια θεση για να μην φαινεται τσιρκο).
Καποια στιγμη, και εαν ειμαι οικονομικα καλα θα ηθελα να το τουρμπισω (για light μιλαμε παντα) με κλειστο μοτερ και πιεση 0,5 απο 25ρα τουρμπινα, που θα μου δωσουν θεωρητικα γυρω στα 220 αλογα, δυναμη αξιοπρεπεστατη για το Ε36. Και επειδη σιγουρα καποιοι θα πειτε "γιατι να μην παρεις ενα εξακυλινδρο να σου βγει φθηνοτερα??" θα απαντησω πως δεν θελω να θυσιασω για κανενα λογο την νομιμοτητα μου, και επισης ειμαι λατρης του IS, ποσο μαλλον οταν εχει και μια τουρμπινα!
Καλως σας βρηκα παιδια!