https://www.youtube.com/watch?v=SBEkl_emoxo
Αυτό είναι το watsegate ratling και το πρόβλημα δημιουργείται στην ντίζα.
Σε μένα πάντως δεν έχει παρουσιαστεί.
Τι παραπάνω μπορεί να ζητήσει ένας ιδιοκτήτης από ένα στοκ 335 με 42κιλά ροπή στο ρελαντί αλήθεια?
Πόσο απαιτητικός οδηγός είναι και σε ποιους δρόμους θα ξεσπάει με το θηρίο?
Μήπως πρέπει να αναλογιστούμε ότι το ''πείραγμα'' και η αξιοπιστία πάνε μαζί μόνο όταν ακολουθείς μια σειρά πραγμάτων. Δεν μπορείς να σηκώνεις πίεση σε στοκ μοτερ με εργοστασιακές μπιελόβιδες, νομίζω ότι σε πρώτη φάση δεν χρειάζεται να αναφέρω τα ενισχυμένα έμβολα!!
Τι εννοούμε τελικά πείραγμα?
Ένα στοκ αυτοκίνητο σαν τη ferrari θα της βάζατε χέρι ?
Η porsche πέραν της 9ff που γ@μει τα πάντα στο πέρασμά της με πολλά εργοστασιακά άλογα, δέχεται τις ανεβασμένες πιέσεις ?
:up: